Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hun kaller seg Sookie nå, og ja, ansiktet var ganske likt. Pics or it nevah evah happened! Ser hun ut som Sookie også eller? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jaja Endret 30. november 2009 av Fredrik. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hun kaller seg Sookie nå, og ja, ansiktet var ganske likt. Pics or it nevah evah happened! Ser hun ut som Sookie også eller? Profil Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Æg e imponert. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Æg e imponert. Jepp, ganske sykt. Det finnes jenter på internett Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jaja De såg sprengt ut, fin form. Men for store for min smak. Pen dame tho =) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Yes for mye silikon syns jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Agreed Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jepp, ganske sykt. Det finnes jenter på internett Big what..På internett kan man finne hva som helst! Hvis du mente at det er mulig å finne jenter på internett som OGSÅ eksisterer som human beings så må jeg nok en gang si... Æg e imponert. Endret 30. november 2009 av fredrikg- Lenke til kommentar
MissK Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Synes puppene hennes nesten så litt groteske ut på det bildet hun holder seg på hofta.. Litt for store og alt for tydlig silikon.. Og det ser ikke ut som hun har en rumpe. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jaja Ohh der traff du smaken min bra, liten kropp gedigne tits og 0 iq. Now we talking. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 haha! Ble litt nyskjerrig på hvordan du kan SE IQen' på folk Lenke til kommentar
Professional Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) haha! Ble litt nyskjerrig på hvordan du kan SE IQen' på folk Vel, for det første så er damen ikke blond naturlig og har farget håret men glemte den store konstrast forskjellen til øynebrynet. 2. Store tits (må jo ver dum då siden hun brukte mye tid som ung til å lek med sine jur og gutter. Istedenfor å gjer lekser) 3. Hun er naken og lar folk ta bilde av hun for penger. Endret 30. november 2009 av Professional Lenke til kommentar
MissK Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hmm, jeg har alltid hatt superlyst hår, men helt mørke øyebryn.. Mamma sier det har noe med at jeg har tyske gener eller noe sånt, haha. Men ja, man kan ha naturlig blondt hår og mørke øyebryn, men det er kanskje ikke like vanlig? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Eller bare sminka dei til? Kom på en ting.. Hva er det som får jenter til å velge den formen på brystene dei tar når dei skal ta silikon? Noen er trill runde, andre... ja dere skjønner. Om jenter skal ha større bryster, hvorfor ikkebare gjøre dem større, samtidig som dem ser "ekte" ut. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Dråpeform er penere.. Men dyrere. Den helt runde formen er billigst, spesielt om de leggern oppå muskelen. Så det er vel det at de vil ha større pupper billigst mulig. Hvis jeg skulle gjort det ville jeg hatt dråpeform og under muskelen, tror det vil se mer naturlig ut sånn.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ah ja det tengte jeg ikke på at det er forskjellige priser Ja Dråpeformen er desidert penest. Har en ex som punget ut ca 30000 for den runder "versonen". Ka den dråpeformen ville ha kostet da ca? Vet det sikkert ikke så enkelt med priser Er bare nyskjerrig på saken Endret 30. november 2009 av luni Lenke til kommentar
MissK Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Tror det var 5-10k mer for dråpeform. Men så spørs det på hvor du tar det(i landet altså, ikke på kroppen:P), silikon eller saltvann, størrelse og sånne ting.. Her kostet anatomiske(dråpeformede) bare 2000 kr mer. Ser ikke greia med å ikke kjøpe det. Men er man ganske tynn så burde man ha dem under muskelen, og da blir de endel dyrere. Men ser ikke ut som de gjorde det der? Endret 30. november 2009 av MissK Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ho hadde relativt små bryst fra før da, så det kunne vell ha noe med det å gjøre. Tengte ikke over saken når vi va sammen Ikke for å virke som en horndog, men hadde vært kult om dei hadde bilde av hver type av operasjonen. Skjønner ikke hvorfor, men har blitt litt fasinert over operasjonene etter jeg såg en dokumentar på TVN (så klart TVN..) om bryst operasjoner Edit: Det va vist bilder der Hmm Saltvannsproteser Her består også den ytre hinnen av fast silikon, men protesene fylles med saltvann under operasjonen. Protesene gir ikke samme naturlige konsistens som silikonproteser. Ettersom fyllstoffet er flytende saltvann kan det oppstå følbar skvalping. Protesene er også mindre motstandsdyktige mot mekanisk belastning. Flølbar skvalping? Ser ikke helt form den situasjonen altso Endret 30. november 2009 av luni Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ohh der traff du smaken min bra, liten kropp gedigne tits og 0 iq. Now we talking. Danielle Derek? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå