Zeph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det forstår eg, men det er ingen definisjon på "vanlig". Det er meir interessant å vite kva som burde vore betre. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg synes hun så litt utrent ut. Tynne lår, formløse armer, og jeg likte ikke magen hennes. Jeg synes det er perfekt når man har litt mer muskler. Men meg om det Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Laura Vandervoort. Hun har foreløbig min stemme for perfekt. Ikke for store pupper, slank og sunn kropp. Og et veeeeldig pent ansikt som er prikken over i'en http://www.celebrity-gossip.net/celebrity_...age_full/72532/ +1 http://osck.files.wordpress.com/2009/02/itb2-0002.jpg For meg er hun så godt som perfekt!. Kroppen er akkurat som en kropp skal være, sykt pen var hun også! Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 1. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kunne godt hatt litt mer timeglassform og saftigere mugger, men hun var ufattelig nice da. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Laura Vandervoort. Hun har foreløbig min stemme for perfekt. Ikke for store pupper, slank og sunn kropp. Og et veeeeldig pent ansikt som er prikken over i'en http://www.celebrity-gossip.net/celebrity_...age_full/72532/ Laura Vandervoorts kropp er ganske forglemmelig, den er nesten fullstendig blottet for kvinnelige kjennetegn. Hun har knapt pupper, nesten ikke hofter og ikke spesielt smal midje. Hva er feminint med kroppen? Stemmen hennes er fin da, og hun virker søt, så det finnes lyspunkter, men når det gjelder en rendyrket kroppsbedømmelse når hun ikke spesielt høyt opp hos meg. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Det er nokk noe med at hun ser mer "normal" ut, enn opererte damer. Veit ikke om Laura er operert, men ser iallefall naturlig ut Jeg mener at det ikke er EN dame som har perfekt kropp, men at kvinnekroppen burde se slik ut, perfekt "nesten ikke hofter og ikke spesielt smal midje." Ja da har du tydligvis ikke sett henne i "V 2009" Endret 29. november 2009 av luni Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hun oppenfor her...hun var extremt flott. Makan til skjønn dame da Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja hun er fantastisk pen i "V 2009" serien Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hun var finere foran enn bak Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Tja, dårlig bilde akkurat det der da. Det her e bedre bilde Endret 29. november 2009 av luni Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Liker bedre sånne her bilder enn superretusjerte bilder i blader.. Men hun ser litt utrent ut altså, jeg synes ikke det er så veldig pent.. Endret 29. november 2009 av MissK Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) ja hun er vell ikke akkurat den mest muskuløse jenta. Hadde hun trent mer styrke så hadde hun kanskje blitt ENDA mer perfekt Jøss hun er faktisk like gammel som meg og, 25år. Da er det bare å hoppe på neste fly til USA og satse fullt Endret 29. november 2009 av luni Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Med litt mer styrketrening så tror jeg hun kunne blitt rimelig perfekt ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Til uredigerte bikibilete synest eg det er bra. Mange supermodellar som ser fabelaktig ut i ein photoshoot, men finn du litt paparazzibilete frå ei strand er fasaden ikkje like flott. Positur er og eit viktig element for å framheve/skjule forskjellig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hun liknet på Linn Kristin Kanskje det er med Ch. Endret 29. november 2009 av McBitch Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) På forumet. Heter vel noe annet nå. Endret 29. november 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det har du egentlig veldig rett i! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hun kaller seg Sookie nå, og ja, ansiktet var ganske likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå