Estella! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg tror vi skal konkludere med at de fleste av hos kunne harvet over de aller aller fleste i den tråden her =) skal nok litt mere enn en pen kropp til for at jeg hadde giddi det Photoshopa bilder - ikke perfekt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg tror vi skal konkludere med at de fleste av hos kunne harvet over de aller aller fleste i den tråden her =) skal nok litt mere enn en pen kropp til for at jeg hadde giddi det Photoshopa bilder - ikke perfekt Blir vel kanskje litt anerledes da 80% av bildene er av et kjønn du ikke er interesert i, det at du ikke klarer å se for deg å være singel hjelper vel heller ikke :> Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg tror vi skal konkludere med at de fleste av hos kunne harvet over de aller aller fleste i den tråden her =) skal nok litt mere enn en pen kropp til for at jeg hadde giddi det Photoshopa bilder - ikke perfekt det at du ikke klarer å se for deg å være singel hjelper vel heller ikke :> å hvordan vet du det? (merkelig hvordan man liksom vet alt om en annen person) vennligst ikke finn på ting jeg aldri har sakt. jeg har uansett ikke sex med folk bare forde de ser bra ut. skal ett forhold inn i bilde også skjønner du!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva er dette for en diskusjon da? Skjerp dere folkens. Ta det via PM og ikke ødlegg tråden med personlige sex prefereanser o.l Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Laura Vandervoort. Hun har foreløbig min stemme for perfekt. Ikke for store pupper, slank og sunn kropp. Og et veeeeldig pent ansikt som er prikken over i'en http://www.celebrity-gossip.net/celebrity_...age_full/72532/ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ta der ser praktisk talt ut som en oppsminka mann Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ta der ser praktisk talt ut som en oppsminka mann Tar jeg ikke feil så er det faktisk det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja det må være det Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lol alle ser at det er en mann, første "dama" jeg har sett på manne muskler på brystet hvertfall...og se på fingrana / hånda Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Laura Vandervoort. Hun har foreløbig min stemme for perfekt. Ikke for store pupper, slank og sunn kropp. Og et veeeeldig pent ansikt som er prikken over i'en http://www.celebrity-gossip.net/celebrity_...age_full/72532/ +1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ordløs Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Laura Vandervoort. Hun har foreløbig min stemme for perfekt. Ikke for store pupper, slank og sunn kropp. Og et veeeeldig pent ansikt som er prikken over i'en http://www.celebrity-gossip.net/celebrity_...age_full/72532/ +1 http://osck.files.wordpress.com/2009/02/itb2-0002.jpg Hun lignet på noen jeg kjenner. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 1. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hun lignet på ei jeg skulle ønske jeg kjente... Det siste bildet til høyre var jo ekstremt photoshoppet. I ansiktet hvertfall.Ser forbanna stygt ut, de som gjorde det ødela bildet og gjorde alt værre. Enig, så det jeg også når du påpekte det. Veit det, men gadd ikke leite lenge så bare valgte noe kjapt. Anyways, så for du mye bedre inntrykk av å se på serien (Chuck altså), enn å se hun på bilder. Fin den 3D-episoden hvis du har briller til ;D Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hun lignet på ei jeg skulle ønske jeg kjente... Second that Noen gram til og hun hadde vært helt perfekt. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hun var veldig pen, men var hun ikke veldig vanlig? Jeg kjenner masse jenter som ser sånn ut.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Enig. Nothin' fancy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kva betydning har det kor vanleg dei er? Perfekt er perfekt. Om det er ein supermodell som det finnes ein av i verden eller noko du kan finne overalt betyr ingenting. For øvrig var ho veldig bra. Ein av dei beste i tråden. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Synes ikke vanlig er perfekt. Perfekt er perfekt. Hun var veldig pen, men ikke perfekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå