AzureDragon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tipper mange av jentene liker han her. Selv ønsker jeg meg litt mer muskler. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor det skal være noe spesielt med kroppen hans. En helt normal slank mann, ikke noe veldig tydelige muskler, han ser rett og slett veldig gjennomsnittlig ut egentlig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Enig, til og med jeg er en del større enn han der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kven har sagt det er noko spesielt? Om folk synest den type kropp er perfekt må dei vel få lov til å poste den her? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Atletiske kropper er det fineste! Ihvertfall det jeg jobber mot, liker ikke når det blir for mye muskler, men litt mer en det Fredrik har liker jeg. Endret 14. mai 2008 av OddZen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser veldig bra ut iforhold til flere andre lubne damer som har blitt vist her i denne tråden, men holder fortsatt en knapp på frøken Lima. Syntes du hun var lubben!? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns Kiki har en ganske fin kropp. Ikke perfekt, men ikke så langt ifra imo. Pretty pretty! Tipper mange av jentene liker han her. Selv ønsker jeg meg litt mer muskler. Her snakker vi pretty ja. Til dere som sier dette ikke er noe big deal. Ofte er det guttene selv som maser om at de vil bli så sykt store. Mange av oss jentene liker muskler ja, men i en viss mengde. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns Kiki har en ganske fin kropp. Ikke perfekt, men ikke så langt ifra imo. Oh mama! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser veldig bra ut iforhold til flere andre lubne damer som har blitt vist her i denne tråden, men holder fortsatt en knapp på frøken Lima. Syntes du hun var lubben!? Nei, andre damer som har blitt vist her har vært lubne. F.eks https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10734734 https://www.diskusjon.no/index.php?act=find...mp;pid=11138497 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11125363 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Enn å sammenligne den første og siste linken din til hun pene i midten da.. Herregud, her snakker vi om forskjell på kanskje 30 kg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Altså det er snakk om preferanser, du kaller hun i midten pene men det er flere andre som heller vil si at de to andre er pene. I mine øyne er alle de tre lubne. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Fredrik Ljungberg skal ha cred for brunfargen, men jentearmer på gutter imho ikke pent. Må bare skyte inn tidenes must for meg og det er at dama MÅ ha mørkt hår. Har iløpet av mine år på jorda aldri vært verken betatt, eller forelska i jenter med blondt hår. Enig med Blåbær btw. Liker dama han har posta også (lima eller hva hu het) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns Kiki har en ganske fin kropp. Ikke perfekt, men ikke så langt ifra imo. Hun her er ikke mer enn toppen 50 kg!! Synes hun her ser mer ut som en svært ung jente i kropp, på grensen til barn. Hadde vi fått sett henne i helfigur, hadde magerheten kommet tydeligere frem, det er en grunn til at bildet blir kuttet av før knærne, og bildevinkelen er som den er, tatt litt på skrå ovenfra. Som en annen sa her inne, tendensene strekker seg mot kropper som mer og mer ser ut som små jentunger. Men hver sin smak!! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ganske bra trent, snodige pupper though Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Den bare sitter litt uheldig, hun har ikke deformerte pupper. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kven har sagt det er noko spesielt? Om folk synest den type kropp er perfekt må dei vel få lov til å poste den her? Sa ikke at de kunne poste den, sa bare at jeg synes det er rart at så mange skal synes at en helt normal kropp er det perfekte. Trodde de fleste jenter så etter en litt mer muskuløs kropp;) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Trodde de fleste jenter så etter en litt mer muskuløs kropp;) Trodde du hadde fått med deg av å lese i denne tråden at mange jenter ikke søker en halvstor bodybuilder. Mannen i gata ser heller ikke ut som Ljungberg, selv om han ikke akkurat er så veldig muskuløs. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Ganske bra trent, snodige pupper though De hadde kanskje ikke sett så snodige ut om hun hadde valgt en annen bikini. Blake (i midten) er heller ikke så verst. Endret 14. mai 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Søt jente, men genseren skjulte litt for mye, faktisk så var alle 3 ikke så verst i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå