Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes øyenbryn ofte er stusset litt vel kraftig på veldig mange damer. Den tynne bueformen som mange damer streber etter blir ofte stygg, men kan i noen unntak bli bra også.

 

Enig. Øyenbryn er noe jenter virkelig ikke klarer. Ikke napp for mye. Og til de som fjerner dem helt og tegner inn nye: :sick:

Jeg kan tenke meg at ett dilemma for jentene kan være å la en bue med hår stå igjen, da det blir mer arbeid å holde veksten vedlike. Kanskje derfor de velger å rake seg helt, og så tegne øyenbryn.

 

Tegnede øyenbryn trekker oppmerksomhet til seg, og er jo forsåvidt ikke naturlig i ett ansikt. Naturlige øyenbryn er ofte det peneste, og noen er jo nødt å nappe litt for å gjøre seg vakrere, men bue er som regel styggt.

 

Å skulle velge mellom nappet øyebryn som står som en bue og tegnede øyenbryn, så synes jeg at tegnede øyenbryn vinner. Det kommer selvfølgelig an på hvem som har tegnet dem, og det tar noen minutter å bli vant til det, slik er det ihvertfall for meg. Det er som nevnt over ikke naturlig i ett ansikt.

 

 

Noe mer naturlig, selv om hun kanskje har plukket noe. Fargen er kanskje naturlig, bare sammenlikne med mannen ved siden av (navnet hennes: Song Hye Kyo):

b22802a6ed637deaf3476e6bf6b1d2431233471622_full.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar
Mye fine kropper i tråden, fortsett å poste dem! Perfekt vil det aldri bli for alle, da personlige preferanser har alt å si.

*bilder*

 

Papirpose over hodet, så blir det bra vet du. :p

 

Jeg er vanligvis ikke sånn. Men det ansiktet der så ikke naturlig ut akuratt.

Men jaja, handler jo om kropp her. :)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Well, she´s not :)

Du oppfører deg som et barn.

 

Mye fine kropper i tråden, fortsett å poste dem! Perfekt vil det aldri bli for alle, da personlige preferanser har alt å si.

 

http://www.sexyswimwear.com/store/images/items/zoom/1214.jpg

Hun der sett fra baksiden var ganske optimale greier. Smal midje, pen korsrygg og snasen stuss. Nam.

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

Jeg orker ikke bla gjennom alle sidene for å finne bildet, jeg har det ikke på pcn min. Det er en stund siden..

 

Synes dama Luuke postet så bra ut, men ikke i fjeset. Hun så ut som en litt eldre dame som prøvde å se ut som hun var 10 eller no. Alt for mange sløyfer også, haha. Men kroppen hennes var veldig fin ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...