bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Mulig ikke sykelig tynn, men for tynn for min del! =) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Beklager for dobbeltpost, men for litt siden var det bilde av ei jente her som dere mente var sykelig tynn etc, noe jeg ikke var enig i. Jeg fant enda ett bilde av henne.. Synes hun ser helt normal ut jeg. Så jeg hadde rett, det var bare måten hun strakk armene på som fikk dem til å se syke ut..http://whi.s3.prod.lg1x8.simplecdn.net/ima....jpg?1255922325 Ingen som har rett her. Hun er ikke sykelig tynn, og ingen her har sagt det. Hun er bare for tynn for enkeltes smak. Min egen inkludert. Endret 25. november 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Beklager for dobbeltpost, men for litt siden var det bilde av ei jente her som dere mente var sykelig tynn etc, noe jeg ikke var enig i. Jeg fant enda ett bilde av henne.. Synes hun ser helt normal ut jeg. Så jeg hadde rett, det var bare måten hun strakk armene på som fikk dem til å se syke ut.. Helt normal ut? Hoftekammene står jo milevis ut fra mage og annet der det skulle vært litt kjøtt/fett. Det er hverken normalt, sunt eller pent. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Se hvordan hun står da.. Hoftene foran da vises hoftekammen bedre. Men ja, jeg synes ikke hun er perfekt, langt ifra. Men hun er verken sykelig tynn, eller som det ble sagt tidligere, hører hjemme på sykehus.. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Synes hun virker noe spinkel, som det gis minus for fra meg. Dette bildet MissK la ut viser det godt: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=334214 Men ellers er hun jo aldeles nydelig å hvile øynene på. Hadde nok blitt med henne å leke jeg også. Barnslig med hoppeball - eh nei ikke sammen med henne: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=334214 Endret 25. november 2009 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ett til for de som likte Rhian Marie Sugden Lindsey Anne Strutt Endret 25. november 2009 av G Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Forfredelig oversminka ansikt (ja, bare skyt meg..) Lenke til kommentar
G Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja det kan jo bli en utfordring å finne usminkede damer i våre dager. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Forskjell på å sminke seg for å fremme/skjule gode/dårlige sider og sminke seg for å se ut som barbie... Lenke til kommentar
G Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Forsåvidt enig i at en del sminke kan være overdrevet. Som du framhever så godt her. Men av og til kan fargerik sminke være gjort på en god måte også. Jeg synes øyenbryn ofte er stusset litt vel kraftig på veldig mange damer. Den tynne bueformen som mange damer streber etter blir ofte stygg, men kan i noen unntak bli bra også. Endret 25. november 2009 av G Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 MissK, kast inn håndkleet. Hu er jævlig tynn, og hu ser ikke bra ut for fem flate øre. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sorry J0dleb0n, men jeg synes hun ser helt normal ut. Men jeg foretrekker normale jenter foran feite jenter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 ho i midten ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sorry J0dleb0n, men jeg synes hun ser helt normal ut. Men jeg foretrekker normale jenter foran feite jenter.. Veldig enig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Forsåvidt enig i at en del sminke kan være overdrevet. Som du framhever så godt her. Men av og til kan fargerik sminke være gjort på en god måte også. Jeg synes øyenbryn ofte er stusset litt vel kraftig på veldig mange damer. Den tynne bueformen som mange damer streber etter blir ofte stygg, men kan i noen unntak bli bra også. Enig. Øyenbryn er noe jenter virkelig ikke klarer. Ikke napp for mye. Og til de som fjerner dem helt og tegner inn nye: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 ho i midten ? Må si ho i mitden og svenske nest til venstre Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg hadde også spesielt godt sansen for nummer 2 fra venstre. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Aaalt for tydelig at hun har silikon synes nå jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hmm.. Synees ho i midten er den med deiligst kropp, men photoshoppa? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 de hadde jo ok kropp de,bortsett fra at puppa ser fake ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå