SuKa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 En tidligere diskusjon om puppene til Triana Iglesias. ...Og puppene hennes er jo så utrolig falske, det er ikke pent, liker når pupper passer til kroppen og har en naturlig form. Så jeg kan si at hun har forferdelig fjes og pupper... Her er Norges fineste pupper FHM har laget en liste over Norges fineste pupper. I tillegg til at Triana er overst på listen er det noen interessante valg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Men når er det en jente som skriver det, og de har som kjent problemer med jenter som ser bedre ut enn dem selv. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kjent sak. Bare å spørre en jente om hva hun synes om en annen jente. "Hun var søt" = tjukk "Brukte litt mye sminke" = fin Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg får veldig følelsen av at hun mangler deler av armen (også på den første versjonen som ble posta her)...Sannsynligvis fordi hun er gjort smalere? HAr jo kutta av henne halve ryggen derfor hun ser feilproposjonert ut Ja, for egentlig ville vi vel sett albuen hennes bak ryggen, ikke sant? Hvis hun virkelig var så smal. Det er jo ufattelig dårlig av den som har redigert å unngå å legge merke til det... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det bare meg eller er Celina Midelfart veldig undervurdert på den FHM lista? Få vekk Tone for pokkern. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Men når er det en jente som skriver det, og de har som kjent problemer med jenter som ser bedre ut enn dem selv. Unnskyld meg, men jeg synes ikke hun ser bedre ut enn meg? Jeg synes hun ikke ser ut i det hele tatt, for mye føflekker og plastikk overalt. Tone derimot er pen.. Når en jente sier at en annen ikke ser bra ut, så kan det faktisk bety at de ikke synes de ser bra ut? Jeg veit om mange jenter som er penere enn meg, har null problemer med det, men det må da være lov å si ifra om man ikke synes en annen jente er pen? Herregud.. Og hvor i alle dager er albuen til dama på forrige side blitt av? Haha. Hun så litt lang ut Endret 19. november 2009 av MissK Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ett av de peneste ansiktene jeg vet om: Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 INFORMASJON: Mod.anm.: Offtopic slettet / Antall innlegg: 4 stk. NYTTIGE LENKER: Retningslinjene for diskusjon.no Nettikette; Hvordan oppføre seg på nett Ordboksøk Bokmål/Nynorsk Kunnskapsforlagets ordbok på nett (Ordnett.no) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Veldig veldig pent 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Veldig fine pupper, men syns hun var litt spinkel. Litt formløs kropp, hadde kledd henne med litt mer markert midje og bredere hofter. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Meget nice flimzeh, hun har ikke gaflet burgere for å si det sånt. Bra vedlikehold kropp. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Veldig fine pupper, men syns hun var litt spinkel. Litt formløs kropp, hadde kledd henne med litt mer markert midje og bredere hofter. Veldig enig. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) var litt kaldt det der ja Endret 20. november 2009 av Zepticon Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har forelsket meg litt i Davalos tvillingene jeg http://videosiden.com/2009/11/mariana-og-c...pa-besame-2009/ Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hadde vel ikke snudd meg og løpt nei. Men synes kanskje de kunne hatt litt mer former. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ikke mer pupper for min del iallefall! Litt mer lår, jeg liker ei jente med store lår. Antydning til muskler! (skal selvfølgelig passe med resten av kroppen) Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vi er nok omtrent på nett, bispen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vi er nok omtrent på nett, bispen Godt mulig, jeg liker og hanne (doh kanskje litt annerledes, it's my sister) Men jeg er litt usikker på hvor mye mer lår det hadde gått an uten at forholdene hadde blitt feil.. Kan ikke ha lårene til hulken og den magen.. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Mer lår? Slik som mmmm Endret 20. november 2009 av Selvbyggern Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hun er HOT. Nydelig kropp! Kunst er det! Edit: I tillegg har hun verdens nydeligste ansikt. Vinneren i min bok. Endret 21. november 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå