Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

En tidligere diskusjon om puppene til Triana Iglesias.

 

...Og puppene hennes er jo så utrolig falske, det er ikke pent, liker når pupper passer til kroppen og har en naturlig form. Så jeg kan si at hun har forferdelig fjes og pupper...

 

Her er Norges fineste pupper

 

FHM har laget en liste over Norges fineste pupper. I tillegg til at Triana er overst på listen er det noen interessante valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får veldig følelsen av at hun mangler deler av armen (også på den første versjonen som ble posta her)...

Sannsynligvis fordi hun er gjort smalere?

HAr jo kutta av henne halve ryggen :) derfor hun ser feilproposjonert ut :)

 

Ja, for egentlig ville vi vel sett albuen hennes bak ryggen, ikke sant? Hvis hun virkelig var så smal. Det er jo ufattelig dårlig av den som har redigert å unngå å legge merke til det...

Lenke til kommentar
Men når er det en jente som skriver det, og de har som kjent problemer med jenter som ser bedre ut enn dem selv.

 

Unnskyld meg, men jeg synes ikke hun ser bedre ut enn meg? Jeg synes hun ikke ser ut i det hele tatt, for mye føflekker og plastikk overalt. Tone derimot er pen..

 

Når en jente sier at en annen ikke ser bra ut, så kan det faktisk bety at de ikke synes de ser bra ut? Jeg veit om mange jenter som er penere enn meg, har null problemer med det, men det må da være lov å si ifra om man ikke synes en annen jente er pen? Herregud..

 

Og hvor i alle dager er albuen til dama på forrige side blitt av? Haha. Hun så litt lang ut :p

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...