Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vedder på at 90 % av jentene som er lagt ut i denne tråden ser helt like ut som henne i den posisjonen der. Og om hun hadde posa med rumpa ut og armene en annen plass så hadde folk synes hun var dritdigg.. Men alt for tynn ja, selv om hun mest sannsynlig hadde sett bra ut om hun satt normalt..

Lenke til kommentar
Vedder på at 90 % av jentene som er lagt ut i denne tråden ser helt like ut som henne i den posisjonen der. Og om hun hadde posa med rumpa ut og armene en annen plass så hadde folk synes hun var dritdigg.. Men alt for tynn ja, selv om hun mest sannsynlig hadde sett bra ut om hun satt normalt..

Det er noe av det dummeste jeg har hørt, se på arma hennes da...

Hu er rett og slett ekkel og jeg skjønner ikke at noen har giddi å ta bilde av hu i det heletatt, hu hører hjemme på et sjukehus.

Lenke til kommentar

Hun strekker jo arma sine forover da.. Og da hører veldig mange normale jenter hjemme på sykehus.. De fleste armer ser tynnere ut når de blir strekt i forhold til når de henger ned eller med hendene i hofta. Synes hun ser ut som en normal jente i en svært uflatterende pose, akkuratt som de forferdelige hendene på hofta og skuldrene fremover posene som modellene driver med nå for tiden. De ser sykelig tynne ut akkuratt da, men nomalt ser de normale ut.

Lenke til kommentar
Hun strekker jo arma sine forover da.. Og da hører veldig mange normale jenter hjemme på sykehus.. De fleste armer ser tynnere ut når de blir strekt i forhold til når de henger ned eller med hendene i hofta.

Du kan ikke forsvare den jenta der uansett hvor mye du prøver, du kan ikke påstå at mange jenter får slike armer/kragebein når de står sånn som hun gjør, det blir bare for dumt å høre på. Åja hun er sikkert helt average mtp vekt osv, hun står bare i en uflaterende posisjon så hun SER bare mye mye tynnere ut.... :roll: nei

Lenke til kommentar

Sorry, men jeg kan faktisk påstå det. Mange jenter ser sånn ut når de sitter sånn. Det er det jeg veit og mener og dere har full rett til å mene noe annet. Men du kan ikke si at jeg ikke kan forsvare henne? Jeg vil gjerne se noen andre bilder av henne sånn at jeg kan bekrefte påstanden min..

marisa_miller_antm_bikini_3.jpg

marisa_miller_antm_bikini.jpg

Synes forresten Marisa Miller så rimelig perfekt ut bakfra på disse bildene ^^

Endret av MissK
Lenke til kommentar

b1sk0p: Hva synes du er sexy med de der? Og hvorfor skrive masse omstendigheter som endrer utseendet til damene du poster istedenfor å poste et bilde av en perfekt dame? Det er helt umulig for oss å se vite hvordan du mener de hadde sett ut "uten trening og litt mat diett i 2-4 mnd".

Lenke til kommentar
På det andre bilde er rumpa helt flat, hun står med ryggen bøyd, da blir det sånn.

Veldig mange jenter som står sånn faktisk, jævela teit, prøver liksom å presse frem puppene og rumpa, blir som om en gutt skulle ha blåst opp brystet.

Jeg veit, men det er veldig få jenter som ser så bra ut som hun gjør når de står sånn. Rumpa blir litt deflated om du skjønner.. :p Bortsett fra latinas og andre jenter som har fått en fantastisk sprettrumpe med genene. Så for meg er det en perfekt "nordisk" rumpe.. Fordi det er mange det er fysisk umulig å få en sånn enorm rumpe uten operasjon.

Endret av MissK
Lenke til kommentar
På det andre bilde er rumpa helt flat, hun står med ryggen bøyd, da blir det sånn.

Veldig mange jenter som står sånn faktisk, jævela teit, prøver liksom å presse frem puppene og rumpa, blir som om en gutt skulle ha blåst opp brystet.

Jeg veit, men det er veldig få jenter som ser så bra ut som hun gjør når de står sånn. Rumpa blir litt deflated om du skjønner.. :p Bortsett fra latinas og andre jenter som har fått en fantastisk sprettrumpe med genene. Så for meg er det en perfekt "nordisk" rumpe.. Fordi det er mange det er fysisk umulig å få en sånn enorm rumpe uten operasjon.

Ingen som ser bra ut når dem står sånn syns jeg, blir litt teit i mine øyne egentlig.

Neh, perfekt nordisk rumpe ville jeg ikke kalt det akkurat :p

Hva med alle de andre nordiske som faktisk greier å få en snerten og rund rumpe?

Lenke til kommentar

Du driter deg loddrett ut. Se på dama da, finnes jo ikke kjøtt på kroppen! Hu der er sykelig tynn, end of story.

Lenke til kommentar
Vis meg et bilde av noen nordiske som har sånn rumpe når de står sånn da :p Kan bli god treningsinspirasjon for meg(som er hovedgrunnen til jeg er i dette forumet), men foreløpig er rumpa hennes perfekt for meg ^^

Når hun ikke står sånn rart mener du?, tror vi har missforstått hverandre litt :p ingen rumper er perfekte selv om de ser sånn ut når dem står med bøyd rygg.

Som jeg skrev til deg..

Og finne et bilde av en med "pen" rumpe som står sånn er ikke vanskelig.

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...