ilpostino Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 MannY318; you win this thread! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 hun så bra ut, men ikke perfekt. syntes rompa så liten ut og jeg likte ikke helt magen hennes(vet ikke helt hvorfor) + litt mere hofter hadde ikke skada J0dleb0n: blir vell litt feil å kåre vinneren når det kan komme flere bilder?? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vinneren hittil hvertfall Du liker ikke magen, men vet ikke hvorfor.. høres bare ut som et ekstra påskudd fordi du ikke liker kroppen. Kan heller ikke se at hu trenger noe mere hofter, kan ikke se noe feil på kroppen i det hele tatt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Petite=hot Endret 16. november 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fyyyyyy faeeeen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hun var herlig...svak for asiater..eller hva hun nå er Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) flott rompe ihvertfall.det skal hun ha(nederste bilde) Endret 16. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hun var herlig...svak for asiater..eller hva hun nå er Tipper hun er en blanding av noe slag.. Edit: 2NR: Name. Height. Weight. Ethnicity. City you represent. LD: Leah Dizon. 5 feet 5 inches. 115 pounds. Filipina/Chinese/Caucasian. Las Vegas. Leah Dizon heter hun forøvrig. http://leahdizon.org/ Endret 16. november 2009 av toth Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg vet mange vil si hun er for tynn. Men jeg hadde likevel solgt en arm for å se slik ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Huff, altfor tynn! Hvem er det? (Kan ikke si at de altforstore brillene hjelper noe..) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Random bilde jeg har hatt liggende på pcen en stund. Vet hun ikke er alle sin smak. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hadde aldri rørt hun med min arm iallefall, og dei brillene hadde jeg byttet ut hadde jeg vært hun:P Men alle har sin smak.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hu så skreivøyd ut på resize bildet Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hun på snublefot sitt bilde var jo veldig pen, men en smule for tynn ja. Men hun hadde sikkert vært penere uten alle fregnene Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) hun er ALT for tynn ut. var overhode ikke pent i det heletatt.langt i fra perfekt ihvertfall(veldig langt) Endret 17. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Armene, kragebein, skulderpartiet på den dama er noe av det styggeste eg har sett. Hadde ikke akuratt blitt med hun hjem nei Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 hun er ALT for tynn ut. var overhode ikke pent i det heletatt.langt i fra perfekt ihvertfall(veldig langt) Denne gangen er jeg faktisk enig med deg. Hun har et utseende som gjør seg bra for fotografering, men hun har ingen perfekt kropp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Uff, hun har jo nesten ikke armer, bare bein. Æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå