Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ronaldo er jo ingen bodybuilder heller, kroppen hans er bygd for utholdenhet og eksplosiv styrke, ikke bare oppblåste muskler. Han skal tross alt klare å springe rundt i 90+ minutter. Det kan ingen bodybuildere ala Arnold på 80-tallet, så svære pecs er vel ikke noe vits

 

En annen spiller sa kroppen hans er som en "loaded spring, always ripped and tense and ready to uncoil and whip out" ellernoe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ronaldo er jo ingen bodybuilder heller, kroppen hans er bygd for utholdenhet og eksplosiv styrke, ikke bare oppblåste muskler. Han skal tross alt klare å springe rundt i 90+ minutter. Det kan ingen bodybuildere ala Arnold på 80-tallet, så svære pecs er vel ikke noe vits

 

En annen spiller sa kroppen hans er som en "loaded spring, always ripped and tense and ready to uncoil and whip out" ellernoe.

 

Nå vurderer vi etter "perfekt kropp" jeg sa ikke noe negativt om han ;)

Lenke til kommentar
Disse jentene har jo rimelig perfekte kropper da, sett bort i fra kjøpte bryster ;)

 

 

noen av dem som ikke var så aller værst nei :p

 

Men en ting jeg la veldig godt merke til var øynene til hun ene, greit nok at de prøver å få frem at hun har fine øyne, men hun sperrer jo opp øyna som faen, ser jo rett og slett litt småsykt ut :p

QFT

Ble litt mye når dem kjørte den scena igjen og igjen og igjen.

Men alle hadde uten tvil klart å lurt meg, før kl 12 tilogmed:D

Lenke til kommentar
Disse jentene har jo rimelig perfekte kropper da, sett bort i fra kjøpte bryster ;)

Carina Dahl er fin, resten var ikke så imponerende. Husker jeg så den serien om glamourjentene på TvNorge. Den fineste der var frisøren :p

Eileen K. Røst heter hu. De bruker å dra ut sammen, C.Dahl, Eileen og alle de andre ex-glamourmodellene i Trondheim. De er svært vakre i virkeligheten også.

Lenke til kommentar
En smakebit på et fint stykke rumpe :)

Om alle jenter hadde samme mening som Christian Serratos xD

post-72074-1258323868_thumb.jpg

 

Ontopic i OT-baren vil jeg si at jeg sliter litt med å vurdere kun kropper. Føler at aniskter er i stor grad en viktig del av kroppen, og er rimelig avgjørende (for mitt vedkommende) om jeg har et positivt eller negativt helhetsinntrykk av personens utseende. Fine pupper og fin rumpe er en sak, men for å gjøre det komplett må et pent ansikt trone på toppen.

 

For min del er hun her ganske perfekt:

 

Pen overall:

post-72074-1258323899_thumb.jpg

 

Pent ansikt:

post-72074-1258323922_thumb.jpg

 

Pene pupper:

post-72074-1258324031_thumb.jpg

 

Og sist, men ikke minst, pen rumpe:

post-72074-1258324074_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...