Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i 1,2,3,4.

 

Noen random jenter og Daisy Lowe. Jeg syns Daisy er ganske flott. Litt sykt at hun faktisk omtales som fyldig og lubben. Greit, jeg skjønner at hun ser større ut enn de fleste andre modeller, men med et midjemål på 63 cm og hofter på 88 er hun da slettes ikke feit.

post-180924-1257796473_thumb.jpg

post-180924-1257796495_thumb.jpg

post-180924-1257796578_thumb.jpg

post-180924-1257796617_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Da har hun nesten like som meg, jeg er 62 og 88, men hun ser større ut enn meg. Er hun veldig lav? Jeg bruker xs i klær, hvordan i alle dager kan det være lubben?

Hun er 178, tror jeg. Og vel, hun er jo ikke radmager som de andre modellene, men jeg syns det blir drøyt å kalle henne lubben og fyldig fordi hun ikke er like tynn. Enten er man lubben, eller så er man ikke. Bør ikke sammenligne på den måten.

 

Men når jeg tenker meg om syns jeg hun godt kunne vært mer fit. Målene hun har nå er perfekt, dog.

post-180924-1257797247_thumb.jpg

Endret av Lenne
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke "endel fett" på de hoftene der. Mulig jeg er blind.

Jeg ser at hun ikke har superdefinerte hoftebein, men det kan like gjerne ha med fasongen på dem å gjøre, og ikke det at det er fett på dem (for det kan jeg faktisk ikke se at der er).

 

Edit: og ja, etter min mening kunne hun godt vært litt mer fit, men ikke tynnere, det hadde ikke vært kledelig.

Endret av cricket
Lenke til kommentar
For å snu litt på flisa..

 

Hvem er MINST attraktiv blant disse relativt veldreide modellene?

 

Oppgi om du er mann/gutt eller kvinne/jente så vi kan skille mellom kjønnenes oppfatning.

 

 

Medlemmene har talt.

 

Nr 1 er minst attraktiv.

 

Min stemme ville vært nr. 2. Hennes hoftekammer er alt for høyt oppe.

 

Mann.

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar
For å snu litt på flisa..

 

Hvem er MINST attraktiv blant disse relativt veldreide modellene?

 

Oppgi om du er mann/gutt eller kvinne/jente så vi kan skille mellom kjønnenes oppfatning.

 

Nr. 2. Hun har merkelige proporsjoner, liv-hofte-partiet ser rett og slett rart ut. Puppene ser små, saggy og asymmetriske ut.

 

Nr. 1 er altfor tynn, men hun har ihvertfall proporsjoner som er nogenlunde estetiske.

 

Nummer 3 og 4 hadde derimot bedre kropper. Litt i tynneste laget, men relativt harmoniske kropper på begge dem.

 

Rekkefølgen fra minst til mest attraktiv: 2,1,3,4.

 

Ansiktsmessig er 1'ern klart best. (Ja, jeg er fullstendig klar over trådens tittel.)

Lenke til kommentar
For å snu litt på flisa..

 

Hvem er MINST attraktiv blant disse relativt veldreide modellene?

 

Oppgi om du er mann/gutt eller kvinne/jente så vi kan skille mellom kjønnenes oppfatning.

 

 

Best - 3 - 4 - 2 - 1 - Dårligst.

 

4 var stygg i trynet, men jeg valgte å se bort ifra det.

 

Det skal sies at jeg synes alle 4 var litt i tynneste laget.

Lenke til kommentar
1 og 2 stygg kropp. 3 og 4 best der. Men 3 og 4 har styggest ansikt. 2 har penest ansikt. Kropp: 4, ansikt: 2

 

Er det ikke litt å ta i og si at de har STYGG kropp? Det er jo ikke stygge kropper, dessuten er det sensurert. Da har vel ca halve norges befolkning stygg kropp da :D!

 

Ja jeg skjønner at dette er perfekt tråden, men ord som "stygg" og "hater" er misbrukt til tusen.

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...