McMuffin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mindre prat, mer bilder folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Syns Beyoncé har fine former og en god kropp. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mindre prat, mer bilder folkens. dette er ikke babe tråden.så man kan faktisk diskutere sleng opp ett bilde av det du mener er en perfekt kropp du da Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Han sa at de har enorme lår og hofter, og det har de jo. Han forsvarte jo kun kjæresten sin som daglig får helt jævlige kommentarer på at hun er for tynn og må spise mer. Er som å si til en feit person at den må spise mindre. Beyonce så bedre ut på EMA enn hun har gjort på mange år, for ikke lenge siden så var hun jo faktisk skikkelig feit, ikke bare overvektig. Har hun vært skikkelig feit før :S? Bilde? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Mindre prat, mer bilder folkens. dette er ikke babe tråden.så man kan faktisk diskutere sleng opp ett bilde av det du mener er en perfekt kropp du da http://image.skins.be/764721/playboy-speci...toria-gold-010/ Linkene jeg fant støtter ikke hotlinking, så slenger opp denne linken. Tror hun dama har vært posta før, hun er iallfall close to perfect for min del. Endret 9. november 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Perfekt photoshoppet mener du? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Verunka er faen meg deiligste jenta ! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Å trekke frem bilder av Beyoncè fra lenge siden og si at hun ER feit... Omtrent som å ikke like Micheal Jackson fordi han HAR brun hud. Endret 9. november 2009 av fredrikg- Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg spør fordi jeg synes aldri jeg har sett henne "feit" før Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Herregud så folk skal henge seg opp i ordbruk då. Alle ser same kroppen. Om nokon vil kalle den feit, andre perfekt og nokon for tynn så betyr vel det ingenting? Det er berre ein måte å uttrykke at kroppen er i feil ende av skalaen. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Blir bare dumt å kalle noen feit når personen faktisk ikke er det. Enten er man feit, eller så er man ikke feit. Lubben, kraftig/bigboned er ikke det samme som feit. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Å hellau! Beste puppene jeg har sett på lenge, sånne vil jeg også ha! Resten var ikke så verst det heller. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) For å snu litt på flisa.. Hvem er MINST attraktiv blant disse relativt veldreide modellene? Oppgi om du er mann/gutt eller kvinne/jente så vi kan skille mellom kjønnenes oppfatning. Endret 9. november 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 1. Ser ut som en 11-åring Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) 3.. Ser ut som hun har skikkelig slapp rumpe. Jeg er en jente/kvinne Nå er det egentlig litt vanskelig å se hvordan kropp nr 4 der har. Hun står jo sidelengs og det er en mye mer flatterende possisjon enn rett forfra. Endret 9. november 2009 av MissK Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fra minst til mest attraktiv (basert på kropp, ikke ansikt): 1,2,3,4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fra minst til mest attraktiv (basert på kropp, ikke ansikt): 1,2,3,4 +1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Fra minst til mest attraktiv (basert på kropp, ikke ansikt): 1,2,3,4 Enig. Edit: Er en Mann™ Endret 9. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Si gjerne om du er mann eller kvinne sånn at vi kan se forskjeller i oppfatning blant kjønnene Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) I'm a woman Og jeg sa altså 1-4 fra minst til mest attraktiv Endret 9. november 2009 av cricket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå