Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Professional vis du ikke mener kroppen hennes er perfekt. hva er greia med å legge inn bildene da?

 

så på noen bilder av henne fra mtv showet i pr og hun har jo ikke ett gram for mye fett da. hun har en drit bra kropp. skulle likt å vite når de bildene dine var fra

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Enig i at bildene hans var ganske uheldige for Beyonce's del, men jeg er hvertfall enig i at Beyonce alltid har vært og fortsatt er en "big booty girl" noe jeg personlig ikke synes er tiltrekkende. Men skjønner at det er mange som syntes det, hun er jo et kjent sex-symbol.

Endret av thesinner
Lenke til kommentar
Bare fordi han ligger å jokker på en sekk med skiftenøkler og synes det er fint trenger han ikke si at Beyoncè er tykk.

 

Beyonce er kjent for å gå opp og ned i vekt. Jeg personlig syns hun er feit og er enig i at 15 kg mindre hadde gjort underverket.

 

bey_dailymail.jpg

 

beyoncegoldfatass.0.0.0x0.500x755.jpeg

 

Har noe å si på hvor det legger seg da. Kalle henne feit er jo helt sinnsykt, chubby eller litt overvektig er kanskje bedre måte å si det på om man først skal kalle noe det. Har du noen gang sett en feit person? Søk opp feit på google x)

 

Respekterer din mening dog, vil bare vite hvordan du ser ut? Selv driver jeg med bodybuilding og er klar over fettprosent osv og hvordan en "lean" dame/mann ser ut så ikke noe problem der. Det er vel lite relevant hvordan du ser ut da egentlig, fordi man kan ha de mest rare krav og se forferdelig ut selv.

 

Får vel slenge opp det jeg anser som perfekt kropp da:

 

http://images.starpulse.com/Photos/Preview...ators-tv-10.jpg

Lenke til kommentar

Han sa at de har enorme lår og hofter, og det har de jo. Han forsvarte jo kun kjæresten sin som daglig får helt jævlige kommentarer på at hun er for tynn og må spise mer. Er som å si til en feit person at den må spise mindre.

Beyonce så bedre ut på EMA enn hun har gjort på mange år, for ikke lenge siden så var hun jo faktisk skikkelig feit, ikke bare overvektig.

Lenke til kommentar
Han sa at de har enorme lår og hofter, og det har de jo. Han forsvarte jo kun kjæresten sin som daglig får helt jævlige kommentarer på at hun er for tynn og må spise mer. Er som å si til en feit person at den må spise mindre.

Beyonce så bedre ut på EMA enn hun har gjort på mange år, for ikke lenge siden så var hun jo faktisk skikkelig feit, ikke bare overvektig.

Kanskje hun burde revurdere hva hun sier om at hun ser feit ut da, så slepper hun kanskje unna litt slike kommentarer. syntes ikke syndt på henne og han burde holdt seg voksen nok til å ligge unna slike kommentarer. er lov å forsvare ,men han trenger ikke å si at en person er 15 kilo for mye. Det bilde dagbladet viste av henne har jo hun en kjempe nydelig kropp. Nesten perfekt. men aner ikke når bilde er tatt da :/

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Det bildet ble tatt på EMA, dvs i helgen tror jeg. Og der så hun skikkelig bra ut ja, det gjorde hun ikke for en stund siden. Han har også unnskyldt seg og sagt at det var en overdrivelse å si 10-15 kg.

Men hun har aldri sagt at hun er feit heller, hun sa at strømpebuksene fikk beina hennes til å se 10 kg tyngre ut, og det gjør de jo også. Strømpebukser ødelegger all form og fasong på beina så de ser mye større ut... Eneste grunnen til folk sier sånne ting til henne er fordi hun ser bra ut og de er sikkert feite kyr hele gjengen, men det gjør det ikke riktig.

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til folk sier sånne ting til henne er fordi hun ser bra ut og de er sikkert feite kyr hele gjengen, men det gjør det ikke riktig.

akuratt den settningen der er like ille som å si at noen er for feit eller tynn. Kan man ikke kritisere noen mere i denne verden uten å bli stempla som tykk og sjalu?

 

når jeg snakker op perfekte kroppen holder jeg meg til nyeste bilde i skrivende stund. føler blir feil å ikke kan si en person har perfekt kropp forde man finner ett 5 år gammel bilde der personen hadde problemer med spisinga

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Men det er ikke like ille å kritisere tynne mennesker som det er å kritisere feite mennesker... Med en gang man kritiserer en tjukk person så blir det mediaoppslag, men når hun får side opp og side ned om at hun er for tynn og må spise mer så er det liksom helt greit.

Jeg synes ikke man skal kritisere noen direkte til en person, da er man nok sjalu.. Greit nok her når man snakker om perfekt kropp og sånt, men der sier de direkte til henne at hun er alt for tynn. Jeg sier ikke til feite folk at de må spise færre smultringer liksom..

 

OG, når han sa det om Beyonce så var det før de bildene ble lagt ut fra EMA.. Og Beyonce var ikke hovedpersonen han snakket om engang, han bare nevnte det. Han snakket mer om at rumpa til Kim Kardasian var for stor for hans smak..

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...