Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Og så kan du jo spørre deg selv:

Hva foretrekker du av

a) Typen din har hundre bilder av glamourmodellen Triana på pc'n?

eller

b) Typen din har hundre bilder av den søte nabojenta som tydeligvis er tatt gjennom bade- og soveromsvinduet hennes?

 

Back to topic: volleyball-girls-15.jpg

Er noe med volleyball. Volleyball og dans har det med å gi gode resultater. Hvorfor er det ikke slik med, si, fotball og håndball?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det sånn at hvis en jente synes en annen jente som andre synes er pen, ikke er pen, så er man automatisk sjalu? Nei, jeg er ikke sjalu? Folk som ikke ser bra ut, og ikke skjønner at de kan gjøre noe med det, er sjalu. Jeg synes rett og slett hun ikke er noe særlig digg. Jeg kan lett si at en jente ser bra ut, men hun er ikke det. Trodde dette var en tråd for å diskutere perfekt kropp, jeg gjorde det og nå får jeg tilbake at jeg er sjalu? Great! :p

 

Veit ikke om jeg skrev det, men det var på den gamle pcn hans, dvs fra når han var noen år yngre enn nå. Jeg synes ikke det var særlig kult at han hadde masse sånne bilder, men det hadde vel egentlig vært det samme med hvilken som helst annen jente.

 

 

Fotball og håndballjenter trener løper jo mye og trener mye bein, så de blir så stutte på en måte. Men med volleyball og dans så får man muskler overalt så man ser mer jevnt trent ut. Men fotball/håndballjenter har som regel fin rumpe da.

Lenke til kommentar
Han er ikke ett forbilde. Han forsvarer kun kjæresten sin som fikk stygge bemerkninger fra folk som syntes hun var for tynn. Les blogg.

ja du kan lese du også...han spiller på LSK og er dermed ett forbilde for store og små kanarifans. at de syntes hun er tynn er ikke stygt sakt. hun er faktisk ganske tynn. du sa jo selv folk liker forskjellige ting. skriver man blogg får man tåle kritikk...sånn er det bare.

 

 

til bilde øverst her: bra rumpe. ikke for stor, ikke for liten

 

editt:dobbelt sitat :p

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
ja du kan lese du også...han spiller på LSK og er dermed ett forbilde for store og små kanarifans. at de syntes hun er tynn er ikke stygt sakt. hun er faktisk ganske tynn. du sa jo selv folk liker forskjellige ting. skriver man blogg får man tåle kritikk...sånn er det bare.

 

 

til bilde øverst her: bra rumpe

Er det værre å si til noen at de er feit, enn at de er for tynn?

Lenke til kommentar
ja du kan lese du også...han spiller på LSK og er dermed ett forbilde for store og små kanarifans. at de syntes hun er tynn er ikke stygt sakt. hun er faktisk ganske tynn. du sa jo selv folk liker forskjellige ting. skriver man blogg får man tåle kritikk...sånn er det bare.

 

 

til bilde øverst her: bra rumpe

Er det værre å si til noen at de er feit, enn at de er for tynn?

like ille. men når man er på en blogg og legger ut bilder og klager over at man ser "feit " ut så ber man bare om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...