Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Puppene hennes er plastikk da, så hun er så godt som en barbiedukke. Og puppene hennes er stygge uansett hvordan hun holder dem, jeg har sett flere andre i den stillingen med pene pupper. De er jo ovale :p De kan sikkert være hotte for dem som liker sånn, men de er ikke perfekte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Puppene hennes er plastikk da, så hun er så godt som en barbiedukke.

 

 

Du vet godt hva jeg mente. Og jeg er heller ikke enig i det utsagnet der på noen måte.

 

Jeg ser ikke på kroppen Triana som fantastisk eller perfekt, men det blir for dumt å begrunne det med å påpeke "feil" på et bilde der "feilene" tydelig er forårsaket av posituren hennes. Du kan for øvrig godt få vise meg "flere andre i den stillingen med pene pupper"

Lenke til kommentar

Nå er jeg en jente da, så jeg har ikke så sykt mye bilder av nakne jenter på pcn. Men naturlige pupper ser som regel bedre ut sånn. Silikon blir så hardt og ovalt og da ser det rart ut.. Silikonpupper kommer aldri til å bli perfekt. Men skal poste bilde om jeg kommer over ett, mine ser f.eks ikke sånn ut om jeg har en arm fram og en bak. De som faktisk får forskjellige pupper hvor den ene henger og den andre er oval har noe seriøst galt med puppene sine..

Jeg synes også at Triana sine pupper er stygge uansett hvordan hun står fordi man ser med en gang at det er plastikk og de passer absolutt ikke kroppen hennes.

Lenke til kommentar

Det handler også om at hun står med hofta fram, skuldrene bak og hodet fremover. Hvis du stiller deg på den måten kan jeg garantere deg at puppene dine heller ikke ser like ut. Og ja, det kommer også an på størrelsen. Men selv temmelig små pupper kan se hengende ut hvis man har dårlig holdning (hofte fram, skuldre bak og hode frem=dårlig holdning), og det betyr ikke at de faktisk er det.

 

Og ja, jeg er også jente, men jeg kan å søke på nettet, og det regner jeg med at du også er i stand til.

Lenke til kommentar

Beklager, just did. Og puppene mine ser helt like ut. Kanskje jeg har perfekte og hun ikke har da. Eller alle andre som du sier. Jeg synes ikke feil på pupper er perfekt. Er de perfekt skal de være perfekt uansett hvordan hun står.

Hvis man står med skuldrene bak og hoftene frem er det ikke mulig å få hengepupper.. Med mindre de faktisk er hengepupper. Og sist jeg sjekka var ikke hengepupper perfekt...

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke hun har hengepupper, men hvis du ser på det forrige bildet av henne, så henger den ene puppen hennes. Man kan legge noe mellom puppen og magen hennes = hengepupper i mine øyne. Men hun har ikke det på alle bilder såklart. Men det at hun fikk det i den stillingen gjør at jeg ikke synes de er perfekte.. Diskusjonen her heter Perfekt kropp, og jeg synes ikke hun har perfekte pupper = ikke perfekt kropp.

Sjalusi nei, jeg har utrolig pene pupper :p Vil jeg ha Triana sine er det bare å få silikon. Rumpa hennes derimot, den kunne jeg gjerne hatt ^^

Lenke til kommentar

Jeg mente faktisk skuldrene frem, men lenger bak enn hoftene, sorry for den.

 

Okok, da skjønner jeg litt mer. ^^

 

Jaa, jeg synes mine er perfekte i form, men det har nok noe med at de ikke er de største i verden :p Nei, jeg kan ikke legge ut bilde, sier vel seg selv det :p

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke hun har hengepupper, men hvis du ser på det forrige bildet av henne, så henger den ene puppen hennes. Man kan legge noe mellom puppen og magen hennes = hengepupper i mine øyne. Men hun har ikke det på alle bilder såklart. Men det at hun fikk det i den stillingen gjør at jeg ikke synes de er perfekte.. Diskusjonen her heter Perfekt kropp, og jeg synes ikke hun har perfekte pupper = ikke perfekt kropp.

Sjalusi nei, jeg har utrolig pene pupper :p Vil jeg ha Triana sine er det bare å få silikon. Rumpa hennes derimot, den kunne jeg gjerne hatt ^^

 

Jeg tror du er litt sjalu pga typen din har så mange bilder av hun på dataen jeg, også prøver du å føle deg bedre ved å få hu til å virke stygg og skriker etter en gutt som deler samme mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...