Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Triana Iglesias er langt fra perfekt, ansiktet er fælt, og kroppen er kjedelig.

Jaha?

Så om du fant ho sånn når du kom inn døra en vakker dag så hadde du bedt ho ha seg ut av leiligheten før du ringte polti da eller? :p

I så fall burde du ha støttebein på sykkelen så du ikke velter :D

-.-

Er ikke det det handler om, men det faktum at denne tråden handler om "den perfekte kroppen". Selv om han ikke syns kroppen er perfekt så betyr ikke det at han hadde kasta henne ut.

Lenke til kommentar
Triana Iglesias er langt fra perfekt, ansiktet er fælt, og kroppen er kjedelig.

Jaha?

Så om du fant ho sånn når du kom inn døra en vakker dag så hadde du bedt ho ha seg ut av leiligheten før du ringte polti da eller? :p

I så fall burde du ha støttebein på sykkelen så du ikke velter :D

-.-

Er ikke det det handler om, men det faktum at denne tråden handler om "den perfekte kroppen". Selv om han ikke syns kroppen er perfekt så betyr ikke det at han hadde kasta henne ut.

Definer kropp.

Ville du da sagt bare magen da eller?

Om du ser etter så er det ikke dårligste rumpa i gubrandsdalen det der ....

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp trådens problem, at hver og en har sin egen definisjon av både hva som går under betegnelsen "kropp" og hva som regnes som perfekt. Derfor blir denne tråden ikke noe annet enn en babethread hvor der er lov å diskutere uten bildekrav.

Men trådstarters førstepost sier riktignok klart og tydelig

Jeg mener fra hals og ned!

Så da har vi hvertfall litt å gå etter. Skal ikke begi meg ut på noen videre diskusjon på dette temaet, da det er altfor individuelt hva som oppfattes som perfekt og ikke. Derfor kan man heller ikke kritisere noen for å være uenig.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet feilen med denne tråden.

Perfekte ting, kropper, ansikt, whatever, ser rart ut! Tenk deg et ansikt som er helt symmetrisk. Perfekt, men likevel rart..! Blir som plastikkirurgi-oholikerne som skal ha Jennifer Anistons hake, Angelina Jolie's lepper, Vin Diesels bryster osvosv. Alle komponentene er "perfekte", men det ser ekstremt rart ut!

Lenke til kommentar
Æsj.. Kjæresten min har over 200 bilder av Triana på den gamle pcn sin.. Hun har fin rumpe, men helt forferdelig fjes og pupper. Synes ikke pupper som det lyser fake av er særlig pent. Så langt ifra perfekt.

Nåja, nå må vi ikke overdrive.

Lenke til kommentar

Mja, jeg overdriver ikke. Jeg synes hun ser tilbakestående ut i fjeset.. Noe rart med leppene og hele fjeset generelt egentlig. Og puppene hennes er jo så utrolig falske, det er ikke pent, liker når pupper passer til kroppen og har en naturlig form. Så jeg kan si at hun har forferdelig fjes og pupper, fordi jeg synes det :p Men jeg skjønner hvorfor man kan synes resten av kroppen hennes er fin, for det er den jo. Men med to så store feil på kroppen blir den ikke perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...