Lemon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Dama Fredrik posta var skjønn. Hun under kunne med fordel hatt litt mer rumpe og hofter. Endret 2. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du er uansett på viddene Estella. Dette er tråden "Perfek kropp ELLER?". Visst jeg skal analysere setningen viser ordet "eller" og det følgende spørsmålstegnet til at det er rom for diskusjon, ulike meninger osv. Selv om du ikke synest en jente er perfekt, og dette tipper jeg du har hørt før, kan andre mene det motsatte. Takk og lov for at vi alle har forskjellig smak og kan få vise den i akkurat denne tråden. Så i stedet for å kritisere alle som ikke faller innenfor din lille sirkel, kan du poste dine egne bilder, og la andre få ha sin egen smak. On Topic: Langt ifra den type jente jeg egentlig liker, men er noe spesielt med Kat Von D som gjør henne brennheit! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Av en eller annen grunn ligner hun på en yngre Cher. Dama Fredrik posta var skjønn. Hun under kunne med fordel hatt litt mer rumpe og hofter. Kunne ikke vært mer enig. En kvinnekropp skal ikke være skinn og bein, det skal faktisk være litt kropp å kose med óg. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hehe! Vinnerne av verdens fineste rumpe: Endret 3. november 2009 av SuKa Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 og la oss holde oss til tema.... jeg er ikke tema i denne tråden.... Heldigvis ikke, men du prøver visst stadig å bli det Hold deg til tema, dvs kritiser bildene, ikke hvem som legger dem ut, eller hvilket motiv de har. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) jeg har ryddet litt i tråden. hold dere til sak og ikke person. fortsetter dette mellom de personene som har vært aktive i ot-krangling på de siste to sidene vil sterkere reaksjoner bli vurdert. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. edit: ytteligere en post er slettet. Endret 3. november 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Back on track! Smal midje er bra. Langt hår er bra. Pent ansikt er bra. Feminine trekk er bra. Brede hofter er bra. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva var galt med disse? Spesielt hun siste syns jeg var veldig flott. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva snakker du om "back on track"? Gå til babetråden, du. De damene kvalifiserer knapt der. Har ikkje Lidskjalv lov å ha sine eigne meiningar? Det er så mange protester her inne på at det som blir posta ikkje er perfekt, kanskje å dele det opp og ta individuelle delar av kroppen er einaste måte. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Syntes posten til Lidskjalv var bra jeg. Bra med et bilde som illustrerer hver ting som ser bra ut (smal midje, langt hår, pent ansikt, feminine trekk og brede hofter). Hadde man bare funnet kropp med alle kriteriene oppfylt hadde det sikkert vært en mer eller mindre perfekt kropp. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hva med at folk bare slutter å være så nazi og å hele tiden skulle definere hva tråden handler om utifra deres subjektive tolkninger? Jeg er enig i at det postes mye dårlig her, men tråden blir ikke akkurat bedre at vi har en masse innlegg som bare kverulerer angående om det dårlige skal være der eller ikke i tillegg til det dårlige som allerede ligger der. Kom med eksempler på kropper som er nærmere det perfekte, eller i det minste innlegg som argumenterer for hvorfor det som blir postet ikke er perfekt. Hev standarden på tråden selv, istedenfor å bare sutre over hvor dårlig den er. Synes den første damen til Lidskjalv var ganske nam - pen mage, smal midje og goodsized boobies. Angående puppene så er de kanskje i slappeste laget, men vanskelig å dømme pga den framoverlente stillingen hennes. Endret 3. november 2009 av Kalinken Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Lacey Chabert har i min mening en perfekt kropp. Ansiktet hennes er i min mening det beste jeg har sett så langt i mitt liv. Og jeg syns at kroppen er ganske fin, Ikke for små eller for store bryster. Ikke for tynn eller for tjukk, Pene hofter, ganske fin rompe og fine ben. Photoshoppa bildet men uansett hun ser nydelig ut. noen ansikts bilder Div andre bilder av lacey Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 De photoshoppa bildene var de eneste der kroppen så bra ut. Ikke liker jeg ansiktet og kroppen var meget variabel med tanke på at noen av bildene var litt grei og andre ikke. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Utruleg søt. Super kropp og. Perfekt for min smak. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Endret 6. november 2009 av Piranha Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Altfor lite bilder, får vell bidra med noe random av en ganske grei jente da eller Endret 6. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Triana Iglesias er langt fra perfekt, ansiktet er fælt, og kroppen er kjedelig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Triana Iglesias er langt fra perfekt, ansiktet er fælt, og kroppen er kjedelig. Jaha? Så om du fant ho sånn når du kom inn døra en vakker dag så hadde du bedt ho ha seg ut av leiligheten før du ringte polti da eller? I så fall burde du ha støttebein på sykkelen så du ikke velter -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå