Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er uansett på viddene Estella. Dette er tråden "Perfek kropp ELLER?". Visst jeg skal analysere setningen viser ordet "eller" og det følgende spørsmålstegnet til at det er rom for diskusjon, ulike meninger osv. Selv om du ikke synest en jente er perfekt, og dette tipper jeg du har hørt før, kan andre mene det motsatte. Takk og lov for at vi alle har forskjellig smak og kan få vise den i akkurat denne tråden. Så i stedet for å kritisere alle som ikke faller innenfor din lille sirkel, kan du poste dine egne bilder, og la andre få ha sin egen smak.

 

On Topic:

KatVonD_4_S_1208465443.jpg

Langt ifra den type jente jeg egentlig liker, men er noe spesielt med Kat Von D som gjør henne brennheit!

Lenke til kommentar

jeg har ryddet litt i tråden. hold dere til sak og ikke person. fortsetter dette mellom de personene som har vært aktive i ot-krangling på de siste to sidene vil sterkere reaksjoner bli vurdert.

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

edit: ytteligere en post er slettet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Hva snakker du om "back on track"? Gå til babetråden, du. De damene kvalifiserer knapt der.

Har ikkje Lidskjalv lov å ha sine eigne meiningar?

 

Det er så mange protester her inne på at det som blir posta ikkje er perfekt, kanskje å dele det opp og ta individuelle delar av kroppen er einaste måte.

Lenke til kommentar

Hva med at folk bare slutter å være så nazi og å hele tiden skulle definere hva tråden handler om utifra deres subjektive tolkninger? Jeg er enig i at det postes mye dårlig her, men tråden blir ikke akkurat bedre at vi har en masse innlegg som bare kverulerer angående om det dårlige skal være der eller ikke i tillegg til det dårlige som allerede ligger der. Kom med eksempler på kropper som er nærmere det perfekte, eller i det minste innlegg som argumenterer for hvorfor det som blir postet ikke er perfekt. Hev standarden på tråden selv, istedenfor å bare sutre over hvor dårlig den er.

 

Synes den første damen til Lidskjalv var ganske nam - pen mage, smal midje og goodsized boobies. Angående puppene så er de kanskje i slappeste laget, men vanskelig å dømme pga den framoverlente stillingen hennes.

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

Lacey Chabert har i min mening en perfekt kropp. Ansiktet hennes er i min mening det beste jeg har sett så langt i mitt liv. Og jeg syns at kroppen er ganske fin, Ikke for små eller for store bryster. Ikke for tynn eller for tjukk, Pene hofter, ganske fin rompe og fine ben.

 

 

Photoshoppa bildet men uansett hun ser nydelig ut.

lacey-chabert1.jpg

noen ansikts bilder

Lacey-chabert-Brie_Childers_shoot-0.jpg

lacey511600x1200.jpg

Div andre bilder av lacey

lacey91024x768.jpg

lacey471600x1200.jpg

lacey241600x1200.jpg

lacey301600x1200.jpg

lacey331600x1200.jpg

lacey321600x1200.jpg

lacey311600x1200.jpg

sherman_s_way07.jpg

af-lacey-chabert-1.jpg

The_Pleasure_Drivers_On_The_Set_001.jpg

Dirty_Deeds_Stills_001.jpg

Dirty_Deeds_Stills_002.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...