Sewero Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Altfor tynn etter min mening. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Synes hun så litt rar ut. Lårene ble litt snåle forfra og midjen hennes er jo mindre enn huet. Tror hun hadde sett litt syk ut i virkeligheten med klær på.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det var noe rart me henne, men jeg hadde ikke lagt meg på magen og blånekta! Lenke til kommentar
MissK Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gjør gutter det egentlig? Føler at de fleste har sykt lav standard. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jepp, har gjort det flere ganger jeg Og, mange gutter med lav standard, samme med jenter egentlig.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gjør gutter det egentlig? Føler at de fleste har sykt lav standard. Mennesker har lav og høy standard. Jeg er nok ikke alene om å si "nei takk" til noen som frister mindre enn mye, uansett kjønn. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Oh.My.God Nr 2 er til å dø for. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fler av bilde nr. 2? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Oh.My.God Nr 2 er til å dø for. Flott da kan du bare gå å gjøre det ! Neida, hun var fin fin ja. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hu øverste ser ut som hun har skikkelig stor rompe sånn som hun går kledd hu under er rett og slett kjedelig. minner meg om sånne fjotiss bilder på deiligst. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hu under er rett og slett kjedelig. minner meg om sånne fjotiss bilder på deiligst. lol Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hu under er rett og slett kjedelig. minner meg om sånne fjotiss bilder på deiligst. lol bare "lol" i vei du.men dette er jo tross alt perfekt kropp tråden og ikke babe tråden , da må man være kritisk hvis den ikke er perfekt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så du syns ikke at hun hadde fin kropp eller? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Synes hun hadde et rimelig pent mageparti. Hadde også vært enda bedre viss man fikk sett uten den skjorta. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) hu under er rett og slett kjedelig. minner meg om sånne fjotiss bilder på deiligst. ^^ ehhh, NEI ^^___________________ ^^ Jepp! ^^ Endret 2. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Så du syns ikke at hun hadde fin kropp eller? hun hadde en kjedelig kropp.."sånn kropp som dukker opp i trynet ditt hver gang du er på en viss side vi ikke nevner høyt her" om den er fin eller ikke er ikke tema. dette er perfekt tråden. om kroppen er perfekt eller ikke Endret 2. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vel vel! Vi har alle våre meninger og vi bør respektere hverandre for det. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hun første ligner på Angelina Jolie i ansiktet, eller så mye du får se av ansiktet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå