mikaragua Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) PERFEKT Man kommer ikke utenom. Endret 10. mai 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Er dette no-no og æsj, greit nok, eller good shitt`? Det er nice price deluxe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eg har fjerna nokre innlegg, vennligst legg diskusjonen eg nevnte over død og fortsett å diskutere emnet. Gutt92: Korleis kan du bestemme kva som er riktig og feil når det er snakk om eit definisjonsspørsmål? Dette blir på same måte som hengepupper og Ida eller kva ho no heiter. Enkelte ser på hengepupper som gamle slitte som heng 20 cm ned, andre ser på det som pupper som henger ned. Same sak her, om nokon vil kalle det der manboobs har du ingen rett til å påstå at det er feil. La folk få ha sine eigne meiningar. Eg er forøvrig enig med Lise04, på biletet ser det litt ut som manboobs. Om dei består av fett eller musklar betyr ingenting så lenge det ser sånn ut. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er i grunn ikke så opphengt i kropp, og jeg har ikke lyst til å kalle noens kropp for "den perfekte kroppen". For meg er dette kun et av mange eksempler på en pen kropp. Jeg ga opp å søke etter mannlige kropper, da de aller fleste jeg fant var solariumsbrune, glattbarberte, muskuløse "hunks" innsmurt i olje. Utenom slike som passer beskrivelsen over, så synes jeg de fleste kropper er ganske fine. Tynne, lubne, høye, lave, krumbøyd rygg eller hengslete armer.. Alt kan være vakkert på sin egen måte. Jeg høres kanskje i overkant naiv og politisk korrekt ut nå, men jeg har rett og slett ikke noen "mal" i hodet når jeg vurderer gutters/menns utseende. Hva som gjør en kropp attraktiv er gjerne kroppsspråket og holdningen, samt hvilke signaler kroppen sender ut, og ikke størrelsen på musklene. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kan vel legge ut bildet av det jeg ser på som en perfekt kropp igjen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Vin diesel har ganske store bryster. Stort bilde, så jeg la det i spoiler. Endret 12. mai 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Vin Diesel har nice kropp, generelt. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jente med fint ansikt og kropp untitled.bmp Endret 12. mai 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Men for å ikke være helt off topic Endret 12. mai 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fin kropp det, men som du sikkert ser så er bildet heftig photoshopa. Det er lagt til skygger for å fremheve musklene. Irl er nok han der ganske umarkert i forhold tenker jeg. Tenk dere en hunk, med denne type kropp: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Jeg minner også om hva retningslinjene #10 sier om korte og meningsløse innlegg. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fin kropp det, men som du sikkert ser så er bildet heftig photoshopa. Det er lagt til skygger for å fremheve musklene. Irl er nok han der ganske umarkert i forhold tenker jeg. Tenk dere en hunk, med denne type kropp: Jupp, det er viktig å se forskjell på de bildene som er "faket" , i forhold til de som er naturlige. Og selvom det var retusjert og fiksa på, så synes jeg ikke kroppen hans var noe spesielt veltrent. Ganske lite definerte magemuskler i forhold til han du postet nå f.eks. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Fin kropp det, men som du sikkert ser så er bildet heftig photoshopa. Det er lagt til skygger for å fremheve musklene. Irl er nok han der ganske umarkert i forhold tenker jeg. Tenk dere en hunk, med denne type kropp: Altfor markerte muskler etter min mening. Synlige blodårer er ok til en viss grad. Dessuten var brystmusklene hans raare. Han jeg postet er helt sikkert photoshopet men jeg vet at mange gutter har slik kropp naturlig, og det jeg ville få frem var at jeg synes slike kropper er fint! Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Om jeg har skjønt ting rett, og tolket det jeg har observert rett, så vil jeg tørre å påstå at mennesker som selv ikke er så pene ikke stiller så høye krav når det gjelder utseende på en annen person. Dette er jeg rimelig sikker på! OT: En kropp jeg gjerne ville ha eid! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Om jeg har skjønt ting rett, og tolket det jeg har observert rett, så vil jeg tørre å påstå at mennesker som selv ikke er så pene ikke stiller så høye krav når det gjelder utseende på en annen person. Dette er jeg rimelig sikker på! OT: En kropp jeg gjerne ville ha eid! Fin kropp, men nå er ikke jeg så veldig stor fan av såkalte "veivisere" og brystmusklene hans kunne vært bittelitt større. Men ellers namsi <3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men så er ikke en " Veiviser " veldig vanskelig og fjerne heller da .. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Han i Calvin Klein reklamen på forrige side var HAWT!!! nammiii. Give him my nr. please! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fin kropp det, men som du sikkert ser så er bildet heftig photoshopa. Det er lagt til skygger for å fremheve musklene. Irl er nok han der ganske umarkert i forhold tenker jeg. Tenk dere en hunk, med denne type kropp: Han er vel ikke mer retusjert enn de andre damene her i denne tråden? Med en gang det kommer en hot mann, så må menn påpeke at han er retusjert. Men når det gjelder damene, ja så påpeker dere ikke at de er retusjerte. De fleste som er presentert i denne tråden ser ikke slik ut i virkelighet. jeg tror vi alle hadde blitt kraftig skuffa om vi hadde sett disse " perfekte" in reality:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå