Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jamie Pressly kommer høyt på lista mi hvertfall :D

 

Hmm, egentlig vanskelig å finne fine bilder. Det er liksom ikke Jamie Pressly jeg liker ved henne, det er mer Joy Turner... :p

 

doa3.jpg

 

jamie-pressly.jpg

(Rumpa ser bra ut, har ikke sett så mye til den... Men det er ikke vanskelig å fin rumpe i den posen der though)

 

blog_73.jpg

 

Catalina (Nadine Velazquez) har også veldig fin kropp i My Name is Earl, men vanskelig å finne fine bilder av henne... Magen blir liksom litt kjedelig.

Skal magen være slank må det være en antydning til muskler, ellers så må det nesten være litt former for at det ikke skal bli kjedelig. :)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon.

det ser rett og slett ut som om magen din er feil dimensjonert i forhold til hode, hals og andre klær du har på deg..

vil uansett legge til at absa er sexy og dersom jeg var av det motsatte kjønn ville jeg nok ikke bedt 2 ganger.

Lenke til kommentar
Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon.

Haha.

 

Jaime Pressly er forøvrig altfor tynn og mandig for min smak. På bildet hvor hun har på patriot-toppen ser puppene hennes merkelige ut siden hun har så lav fettprosent, de ser liksom ut som to malplasserte klumper på en standard guttekropp, ikke to deilige pupper på en feminin kropp.

Lenke til kommentar
Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon.

 

syns det så litt photoshoppa ut jeg :S

 

Det er vel pga han har prøvd å fjerne bakgrunnen, sikkert for å skjule sin hemmelige identitet. Ikke den beste photoshoppinga nei. Gjorde at proporsjonene ble ganske feil :p

Lenke til kommentar
(...) Catalina (Nadine Velazquez) har også veldig fin kropp i My Name is Earl, men vanskelig å finne fine bilder av henne... Magen blir liksom litt kjedelig.

Skal magen være slank må det være en antydning til muskler, ellers så må det nesten være litt former for at det ikke skal bli kjedelig. :)

 

Helt uenig. Muskler på damer er stygt. Spesielt magemuskler. Fysj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...