MrLuni Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Inspirasjon til oss eller deg sjøl? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Til sofaslaskene som ikke orker å reise seg opp i fra sofaen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jamie Pressly kommer høyt på lista mi hvertfall Hmm, egentlig vanskelig å finne fine bilder. Det er liksom ikke Jamie Pressly jeg liker ved henne, det er mer Joy Turner... (Rumpa ser bra ut, har ikke sett så mye til den... Men det er ikke vanskelig å fin rumpe i den posen der though) Catalina (Nadine Velazquez) har også veldig fin kropp i My Name is Earl, men vanskelig å finne fine bilder av henne... Magen blir liksom litt kjedelig. Skal magen være slank må det være en antydning til muskler, ellers så må det nesten være litt former for at det ikke skal bli kjedelig. Endret 28. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dæven der har vi trent dame! Magen er jo topptrent! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon. ikke perfekt i mine øyne ihvertfall. litt for overdrevet faktisk Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon. det ser rett og slett ut som om magen din er feil dimensjonert i forhold til hode, hals og andre klær du har på deg.. vil uansett legge til at absa er sexy og dersom jeg var av det motsatte kjønn ville jeg nok ikke bedt 2 ganger. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon. Haha. Jaime Pressly er forøvrig altfor tynn og mandig for min smak. På bildet hvor hun har på patriot-toppen ser puppene hennes merkelige ut siden hun har så lav fettprosent, de ser liksom ut som to malplasserte klumper på en standard guttekropp, ikke to deilige pupper på en feminin kropp. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon. syns det så litt photoshoppa ut jeg :S Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon. syns det så litt photoshoppa ut jeg :S 10 poeng til weebl! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har trent en god del mage i det siste og begynner å se resultatene nå. Derfor legger jeg ut dette bildet som en inspirasjon. syns det så litt photoshoppa ut jeg :S Det er vel pga han har prøvd å fjerne bakgrunnen, sikkert for å skjule sin hemmelige identitet. Ikke den beste photoshoppinga nei. Gjorde at proporsjonene ble ganske feil Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (...) Catalina (Nadine Velazquez) har også veldig fin kropp i My Name is Earl, men vanskelig å finne fine bilder av henne... Magen blir liksom litt kjedelig.Skal magen være slank må det være en antydning til muskler, ellers så må det nesten være litt former for at det ikke skal bli kjedelig. Helt uenig. Muskler på damer er stygt. Spesielt magemuskler. Fysj. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er vel noen "gamle" travere her som husker henne? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ringer ei bjelle, hvem er det? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Akkurat Fant plutselig alle bildene hennes igjen på pc-en. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror det var sarkastisk ment han som la ut det photoshoppet bilde Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror det var sarkastisk ment han som la ut det photoshoppet bilde Det er redigert, det svarte rundt er lagt på etter bildet er tatt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror det var sarkastisk ment han som la ut det photoshoppet bilde Det er redigert, det svarte rundt er lagt på etter bildet er tatt Jeg vet det er redigert x), jeg sier at han kanskje bare prøvde å være sarkastisk eller humoristisk med å legge ut et bilde sånn Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 det blei for mye muskler for min del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå