Bytex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 De var da veldig søte i ansiktet også, men veldig jailbait. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dobbel flatbrysta 13-åringer som knapt har kommet i puberteten. Æsj. Pass på så du ikke "detter" da Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Rompa til høyre var Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) I smell jailbait. Endret 24. oktober 2009 av Heavy Sandwich Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) hehehehehe, kripos som er ute å fisker. Så jo ut som 14-15 åringer. Endret 24. oktober 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jo eldre ein blir jo yngre ser ein 18-åring ut. Uansett var det begrensa ein fekk studere, finnes det meir i same serie? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg er 19 år og syns de ser ut som 14-15 åringer for det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg er 19 år og syns de ser ut som 14-15 åringer for det. Og poenget er? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 poenget er at jeg trodde ikke at de var 18 år gamle og han som skrev over meg siktet til at de var det og og vi som ikke syns det kanskje er godt over 18 og ikke ser like god forskjell. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og poenget med hele diskusjonen er? Personlig syns jeg de ser ut til å være 15-17 et sted. Men igjen, hva er poenget, har ikke dette blitt diskutert i hjel tidligere? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tror ikke vi skal være redde for at de er under 18. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Og poenget med hele diskusjonen er? Personlig syns jeg de ser ut til å være 15-17 et sted. Men igjen, hva er poenget, har ikke dette blitt diskutert i hjel tidligere? Poenget ditt er at det er diskutert før eller? Poenget mitt, som trangsynte folk kanskje har vanskeligheter med å se, er at selv om man er like gamle som dem? så ser de fremdeles ut som 14-15 åringer. Kanskje ikke alle har sett at det har blitt diskutert før, eller tar du det som en selvfølge at man skal få med alle diskusjoner her inne ? Endret 24. oktober 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Poenget mitt er at vi kan slippe denne ekstremt unødvendige diskusjonen om alder hver gang det kommer et bilde av unge damer i tråden, hun til høyre ser akkuratt ut som en jeg kjenner som er 24. EDIT: det er 4 sider siden sist det temaet var oppe. Endret 24. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er ikke alle som løper til denne tråden med en gang det kommer et bilde i håp om å få noe å runke etter. Som følge av det så får ikke alle med seg alt i denne tråden her, men det gjør tydeligvis du... Og noen bilder er det faktisk vært å diskutere alder rundt også, som feks det bilde av de 2 jentene, som faktisk ser mindreårige ut og mindreårige jenter er noe som ikke hører hjemme her, spør du meg. Men, det er godt mulig de ikke er det, det vet ikke jeg før jeg har diskutert det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du vet at man kan hoppe til siste uleste post og dermed få med seg hele tråden? Uansett, å ta aldersdiskusjonen hver fjerde side er meget overflødig. Ok, så er de under 18, ferdig med det, hvorfor kan det ikke finnes perfekte kropper under 18? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Kroppen er den til en veldig ung jente og veldig langt fra perfekt. Derfor er hun for ung. Bildet er ikke noe verre enn det du finner på mange andre småjenters Facebook og er vel ikke ulovlig. Endret 24. oktober 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bilde som dere diskuterer er foresten en remake;) Orginalen heter vell "Kiss" og er med langt mer "modne" jenter. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Du vet at man kan hoppe til siste uleste post og dermed få med seg hele tråden?Uansett, å ta aldersdiskusjonen hver fjerde side er meget overflødig. Ok, så er de under 18, ferdig med det, hvorfor kan det ikke finnes perfekte kropper under 18? Smart funksjon, hvordan gjør man det? Jeg sier ikke at kropper under 18 år med 1 år gamle pupper ikke kan være perfekte for noen. Det jeg snakker om er noe som heter moral. Du legger bare ikke ut bilder av halvnakne mindreåringer. Men her tror jeg vi har forskjellige meninger. Og isteden for å la det ligge, så søppler du til tråden med en annen diskusjon som vi kunne klart oss uten. Nå gidder jeg ikke å diskutere mere med deg, du er tydelig vis bare ute etter å diskutere og søpple til tråden enda mere, noe du var sånn i mot i sta. Endret 25. oktober 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er ute etter å slippe aldersdiskusjonen enda en gang, den er vel oppe for 20ende gangen nå eller noe. Du trykker på den lille gule firkanten her: Nå skal jeg i seng og se om forkjølelsen lar meg sove i natt, peace out. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg er ute etter å slippe aldersdiskusjonen enda en gang, den er vel oppe for 20ende gangen nå eller noe. Du trykker på den lille gule firkanten her: Nå skal jeg i seng og se om forkjølelsen lar meg sove i natt, peace out. Takk skal du ha! God bedring. Endret 25. oktober 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå