myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) For å være litt kjip, så skriver jeg at alle kropper er perfekte Nei, ikke for deg, men de som er stygge for deg kan være tiltrekkende for andre og de som er stygge for dem kan være digge for andre. Flertallet liker jo sånne kropper det er bilde av her da men dere skjønner vel hva jeg mener uansett. En litt bedre forklaring på hvordan en perfekt kropp er for meg: Høyden spiller ikke så veeldig mye, så lenge hun ikke må bøye seg for å gå igjennom døra eller kan stå oppreist under et bord. Hun skal ikke være så tynn som det modeller ofte er, det er fy fy. Isteden skal hun være litt mer kraftig, nei, ikke feit. Hun skal ha en fyldig rompe og den skal ikke være avlang eller noe sånt, men så rund som mulig (ikke rund som feite damer rumpe, dere skjønner sikkert..) Låra skal stå til stil med rumpa, altså ikke skinn og bein. Hun skal ha former, men ikke noe ekstremt. Puppene trenger ikke å være svære, men hjerne faste, det gjør ikke noe om de er svære heller, men da skal det helst ikke være noe pløsete greier sånn at handa de forsvinner 10cm inn i de, og de skal ikke henge langt nedover eller til siden. finner du en jente med store pupper som dekker de krava så har hun silikon eller så har du hat griseflaks. så pupper under D er som regel best. Magen skal som sakt ligge i midten av feit og tynn. Annsiktet skal stå i stil til resten og hun må selvfølgelig ha et pent annsikt. Hårfarge spiller ikke så veeldig stor rolle, men blondiner pleier å være hakke diggere.. Endret 18. oktober 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) enig i mye av det du sier. bortsett ang hår(jada veit ikke det er tema men jeg svarer på ett innlegg her) Det er ikke så mye pent med eks blondt hår hvis man ikke kler det.hårfarge har null å si så lenge man kler fargen(det mener ihvertfall jeg) Men på en annenside er det vannskelig å beskrive helt nøyaktig hva en perfektkropp er i og med at alle er unike og kroppene kler forskjellige ting Endret 18. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var forsåvidt det jeg mente med at hår ikke spiller så stor rolle, hun må selvfølgelig kle fargen og sveisen og det hjelper ikke om hun er blond hvis det ikke passer. Men i og med at jeg faller litt lettere for blondiner, så syns jeg det er hakket bedre hvis hun er blond og passer det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hun såg rimlig tynn ut, men fint å se på Lenke til kommentar
Professional Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Påtide med litt bidrag, vert mye ulekkert her i det siste så jeg får prøve å få tråden på rett kjør igjen. Endret 23. oktober 2009 av Professional Lenke til kommentar
visionFez Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva med Olivia Munn? Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Perfekt kropp perfekt rompe Perfekte pupper Perfekt ansikt Den perfekte dame(når det kommer til utseende), ...og hun har en søster Endret 23. oktober 2009 av Selvbyggern Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hun er temmelig perfekt ja. Men det første bildet var litt ekkelt. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 For å være litt kjip, så skriver jeg at alle kropper er perfekte Nei, ikke for deg, men de som er stygge for deg kan være tiltrekkende for andre og de som er stygge for dem kan være digge for andre. Flertallet liker jo sånne kropper det er bilde av her da men dere skjønner vel hva jeg mener uansett. En litt bedre forklaring på hvordan en perfekt kropp er for meg: Høyden spiller ikke så veeldig mye, så lenge hun ikke må bøye seg for å gå igjennom døra eller kan stå oppreist under et bord. Hun skal ikke være så tynn som det modeller ofte er, det er fy fy. Isteden skal hun være litt mer kraftig, nei, ikke feit. Hun skal ha en fyldig rompe og den skal ikke være avlang eller noe sånt, men så rund som mulig (ikke rund som feite damer rumpe, dere skjønner sikkert..) Låra skal stå til stil med rumpa, altså ikke skinn og bein. Hun skal ha former, men ikke noe ekstremt. Puppene trenger ikke å være svære, men hjerne faste, det gjør ikke noe om de er svære heller, men da skal det helst ikke være noe pløsete greier sånn at handa de forsvinner 10cm inn i de, og de skal ikke henge langt nedover eller til siden. finner du en jente med store pupper som dekker de krava så har hun silikon eller så har du hat griseflaks. så pupper under D er som regel best. Magen skal som sakt ligge i midten av feit og tynn. Annsiktet skal stå i stil til resten og hun må selvfølgelig ha et pent annsikt. Hårfarge spiller ikke så veeldig stor rolle, men blondiner pleier å være hakke diggere.. Enig der. Men platinablondt er fysj og æsj, i de aller fleste tilfeller. Go naturlig! Lenke til kommentar
MissK Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg synes det er flere brunetter som er pene. Men hvis en blondine er pen er hun som regel veldig pen da. Men majoriteten av pene jenter er jo brunetter, synes jeg da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Samme her. Er personlig en brunette-mann, men det finnes også pene blondiner, selv om den peneste i verden er - etter min mening - Cheryl Cole. Som er brunette. Kroppen er også aces! HQ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Opp igjennom årene har jeg funnet ut at om det er blondt, brunt eller rødt ikke har noe å si =) Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Syns blondier og brunetter kan være like pene, men ginger damer har jeg ikke mye til overs for. Bleike og ikke fin farge på håret. Ellers er det for det meste blondiner jeg faller for.. Av en eller annen grunn Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Syns blondier og brunetter kan være like pene, men ginger damer har jeg ikke mye til overs for. Bleike og ikke fin farge på håret. Ellers er det for det meste blondiner jeg faller for.. Av en eller annen grunn Rødt hår betyr nødvendigvis ikke "ginger" de er som regel mer oransje og da Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ginger Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dobbel perfeksjon. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dobbel flatbrysta 13-åringer som knapt har kommet i puberteten. Æsj. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 But some asses! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå