Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye bedre enn flodhesten på forrige side iallefall :)

vis det er en flodehest så syntes jeg kropsfokuset har blitt sykt i denne verden :/

 

Tenk deg litt om, dette handler om perfekt kropp. Hvis det er si 5 damer i norge som besitter den (tall henten ut av luften). Så sier det seg selv du kan ikke tenk vanlig nabo jente kropp men må bli virkelig kresen.

Lenke til kommentar

Min mening om den perfekte kroppen er at det er så mange perfekte kropper der ute at det ikke nytter å legge ut bilde av en.

 

En kropp som er perfekt for deg kan være helvete for kammeraten din.

 

Personlig så liker jeg ikke tynne beinvrangle, men jenter som er litt mer fyldige!

Mener ikke feite jenter, men jenter som ha litt rumpe, lår, pupper osv, ja, former i det heletatt.

Lenke til kommentar
Mye bedre enn flodhesten på forrige side iallefall :)

vis det er en flodehest så syntes jeg kropsfokuset har blitt sykt i denne verden :/

 

Tenk deg litt om, dette handler om perfekt kropp. Hvis det er si 5 damer i norge som besitter den (tall henten ut av luften). Så sier det seg selv du kan ikke tenk vanlig nabo jente kropp men må bli virkelig kresen.

selv om dette er perfekt tråden er det ingenting som sier at man må kalle normale kropper for flodhest bare forde den ikke var perfekt. det finnes faktisk noe som er en mellomting... men som sakt.....verden har ett sykt syn på hva som er pent(hint se på de modellene som går )

en perfekt(eks kvinnekropp) skal være sunn uten og inni. hun skal ha former, men heller ikke overvektig.

men tilbake til ot

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...