Professional Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei må stille meg enig der, ekkelt er en fin beskrivelse av flodhesten som ikke har noe her å gjer. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enig. Kan faktisk ikke se den minste ting som er fint med den kroppen der. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enig. Kan faktisk ikke se den minste ting som er fint med den kroppen der. hvilken av kroppene? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg syns det så helt merkelig ut. Overkroppen sto jo overhodet ikke i stil med hofter og lår. Nedre del så lubben ut, mens overkroppen var mer normal. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hun med de store hoftene. Å kalle henne en flodhest er vel å ta litt i da... Hadde overkroppen vært proporsjonal, hadde det vært noe helt annet. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvilken av kroppene? Hun med hofter/ræv bredere enn Dovrefjell. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvilken av kroppene? Hun med hofter/ræv bredere enn Dovrefjell. syntes ikke hun er så jævlig ut jeg hun ser bedre ut en mange av rangleverka her som ser ut som de skal falle sammen bare man ser på de. perfekt...nei...men det har vell nesten ingen av kroppene som er posta her vært heller Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Now we´re talking. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 ^For tynn imo. En G-streng skal forsvinne mellom rompeballene, hun her har alt for liten og lite kjøttfull rompe. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mye bedre enn flodhesten på forrige side iallefall Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mye bedre enn flodhesten på forrige side iallefall vis det er en flodehest så syntes jeg kropsfokuset har blitt sykt i denne verden :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg har prøvd å ta opp den diskusjonen før, men de har visstnok egne definisjoner her inne. Alt som er over "slank" er ekkelt og kan derfor kalles hva som helst. Endret 17. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
b00n Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tricia Helfer sier bare jeg. Nam. Deilige blondina Number 6 fra Battlestar Galactica Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jepp, det var alt for tynt! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mye bedre enn flodhesten på forrige side iallefall vis det er en flodehest så syntes jeg kropsfokuset har blitt sykt i denne verden :/ Tenk deg litt om, dette handler om perfekt kropp. Hvis det er si 5 damer i norge som besitter den (tall henten ut av luften). Så sier det seg selv du kan ikke tenk vanlig nabo jente kropp men må bli virkelig kresen. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Min mening om den perfekte kroppen er at det er så mange perfekte kropper der ute at det ikke nytter å legge ut bilde av en. En kropp som er perfekt for deg kan være helvete for kammeraten din. Personlig så liker jeg ikke tynne beinvrangle, men jenter som er litt mer fyldige! Mener ikke feite jenter, men jenter som ha litt rumpe, lår, pupper osv, ja, former i det heletatt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jepp, det var alt for tynt! Det er mere min smak Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Mye bedre enn flodhesten på forrige side iallefall vis det er en flodehest så syntes jeg kropsfokuset har blitt sykt i denne verden :/ Tenk deg litt om, dette handler om perfekt kropp. Hvis det er si 5 damer i norge som besitter den (tall henten ut av luften). Så sier det seg selv du kan ikke tenk vanlig nabo jente kropp men må bli virkelig kresen. selv om dette er perfekt tråden er det ingenting som sier at man må kalle normale kropper for flodhest bare forde den ikke var perfekt. det finnes faktisk noe som er en mellomting... men som sakt.....verden har ett sykt syn på hva som er pent(hint se på de modellene som går ) en perfekt(eks kvinnekropp) skal være sunn uten og inni. hun skal ha former, men heller ikke overvektig. men tilbake til ot Endret 18. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Herregud då...kva er poenget med å dra den diskusjonen der så langt? Kven bryr seg om ein forumbrukar kaller ein person for flodhest? BACK ON TOPIC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå