Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Er denne dosual.com sida en slags spansk versjon av penest.no? Er jo bare "fjortis-"bilder tatt i speilet med mobilkamera.

Jeg vil nå si at nivået er rimelig mye høyere der enn på deiligst :p Har ikke tatt meg lange tiden på siden, men tror ikke jeg så noe som ikke var pent..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hode er en del av kroppen.... så nei jeg ignorerer det ikke!

Du er kanskje ny i tråden og halvveis unnskyldt, men det er etablert mange ganger at her er det KROPP som gjelder, ikke hode/ansikt. Så jo, det ignorerer du. Eller drar til babe-tråden.

Bare for deg:

post-68079-1255444447_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opplysning:

For å spare oss for fremtidige diskusjoner om hva som sorterer under "kropp" i denne tråden, har trådstarter vært så vennlig å konkretisere i førsteposten:

Hva mener du er den perfekte kroppen?

Edit: Jeg mener fra hals og ned!

Lenke til kommentar
Når me først er inne på det emnet så forstår eg ikkje heilt poenget med det der. I mine auge er hovudet noko av det viktigaste på kroppen.

Nå slipper vi den diskusjonen mer heldigvis, men for å oppklare siterer jeg en PM jeg sendte en ikke navngitt småhissig bruker oppi her, som ble så sint at hun trykket på "ignore" etter å ha svart, stakkar:

--------

[..]i Norge, når man snakker om en "bra kropp", snakker man om det under halsen.

Når man omtaler folks ytre, har man gjerne tre måter;

-Han eller hun var fin/snasen/deilig - her snakker vi om hele personen, inkludert kropp og ansikt.

-Han eller hun var pen/søt/vakker/kjekk - her snakker vi hovedsaklig om ansiktets/hodets utseende.

-Han eller hun hadde bra kropp/var stram/var feit/var fit/hadde deilig kropp - her snakker vi kun om kroppen, ansiktet spiller da ikke inn. Det er altså fullt mulig å ha en nydelig kropp med et grellt ansikt.

--------

Altså, skal man diskutere helheten inkludert ansikt, vil en bedre tråd være "perfekt utseende"/"Fineste/deiligste mann/dame" e.l.

Jeg tror de aller fleste nordmenn tolker "Bra kropp!" som en tiltrekkende kropp fra hals og ned. Derfor er det heller ikke selvmotsigende å si "Hun var pen, men hadde en fæl kropp" eller "Han hadde en deilig kropp, men var stygg som juling".

Uansett er diskusjonen fra nå av unødvendig, og hvem som helst står jo fritt til å starte "Perfekt utseende/ytre eller?"-tråden. :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Er egentlig ganske interessert i høre jenters mening på kropper som det her: six-pack-abs-routine.jpg

Blir det FOR synlig six-pack osv? Har opplevd flere jenter som synes for markert six-pack er direkte ekkelt? :p Vet ikke helt om troverdigheten til disse jentene da de som oftest pleier å følge opp med "kjærsten min er perfekt". Er rart hvordan jenter sier at høyde, eller kropp ikke har så mye å si, og at six-pack er ekkelt, helt til de ser en kar med kropp som den jeg linket til gående forbi. Da blir det som oftest ganske lange blikk :p Er rart hvordan jenter har forskjellig syn på den perfekte kroppen. gutter tror den perfekte kroppen for gutter er en SVÆR og muskuløs kropp, jenter tror at syltynne modeller har den perfekte kroppen.

Lenke til kommentar

Vi gutter er ganske så konkrete når det gjelder en "perfekt kropp". Jenter er mer abstrakte har jeg fått inntrykket av: noen syns ryggen er det peneste, noen ansiktet, armene, beina, øyene osv. Men nå skal jeg ikke snakke for en eller annen hvilken som helst jente, men uansett så er en trent, men ikke overtrent kropp det prefererte (som sagt, snakker ut i fra inntrykk, er jo ganske inviduelt).

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
100 ganger heller den kroppsformen enn jenter med guttaktige kropper.

Me er ute etter det perfekte her, ikkje noko som er betre enn noko anna.

For min del er dei alt for store og står ikkje i stil med resten. Størrelsen på hoftene er avhengig av korleis resten av kroppen ser ut. Det må fungere som eit ensemble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...