Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Enig med Kalinken. Jeg er svært glad i "curves" selv, men hun der ser ut som en overvektig 17 åring. Tjukke overarmer og en mage som stikker like langt ut som de relativt store puppene hennes er langt ifra pent.

 

Vet at bildet har blitt postet her før, men for å poengtere hva jeg mener er en "curvy" dame:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med Kalinken. Jeg er svært glad i "curves" selv, men hun der ser ut som en overvektig 17 åring. Tjukke overarmer og en mage som stikker like langt ut som de relativt store puppene hennes er langt ifra pent.

 

Vet at bildet har blitt postet her før, men for å poengtere hva jeg mener er en "curvy" dame:

How she finds pants that fit is beyond me :ermm:

Lenke til kommentar
Enig med Kalinken. Jeg er svært glad i "curves" selv, men hun der ser ut som en overvektig 17 åring. Tjukke overarmer og en mage som stikker like langt ut som de relativt store puppene hennes er langt ifra pent.

 

Vet at bildet har blitt postet her før, men for å poengtere hva jeg mener er en "curvy" dame:

How she finds pants that fit is beyond me :ermm:

 

ser ikke ut som hun har såååå brede hofter. Ser mer ut som om hun har veldig smal midje.

Lenke til kommentar
Vet at bildet har blitt postet her før, men for å poengtere hva jeg mener er en "curvy" dame:

 

Nærmeste noen har kommet så langt synes jeg. :yes:

 

Jeg la ut et annet bilde av henne i tråden også. Kunne lagt ut fler, men et par brukere var skikkelig misfornøyd og noen presterte til og med å kalle henne feit. Vi lever i en syk verden. For jeg synes også det er en av de flotteste kvinnekroppene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Vet at bildet har blitt postet her før, men for å poengtere hva jeg mener er en "curvy" dame:

 

Nærmeste noen har kommet så langt synes jeg. :yes:

 

Jeg la ut et annet bilde av henne i tråden også. Kunne lagt ut fler, men et par brukere var skikkelig misfornøyd og noen presterte til og med å kalle henne feit. Vi lever i en syk verden. For jeg synes også det er en av de flotteste kvinnekroppene jeg har sett.

 

Legg ut! Eller si hva kjerringa heter :)

Lenke til kommentar
Bildet Fredrik. posta tidligere var veldig flott, syns jeg. Nærmer seg det jeg syns er perfekt.

 

Det er Jerkenov som har lagt ut bildet, tidligere i tråden. Ligger et bilde til av samma dama her for de som måtte være interessert. Antar det er Jerkenov som har sensurert det også, se 2 poster opp.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar

jeg har slettet et par poster som ble ansett som diskusjon på en annen moderators rydding av tråden. det er fint at dere er engasjerte i forumet men å diskutere slik i en tråd som er moderert/sensurert er ikke riktig sted å gjøre det.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...