bruno99 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Slik jeg har skjønt det skal det være forskjell på denne og babetrådn. Angående Angelina Jolie, hun har tapt seg de siste årene, slanket seg for mye. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) forøverig syntes jeg dama på bilde ikke var så spessielt fin. kan ha noe med at hun står i en merkelig posisjon og ser sur ut....men men Endret 6. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lea Michele (t.venstre) så ganske stram ut. Og er rett under 160, som vi liker dem: Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Summer Glau: Var ikke så veldig lett å finne henne lettkledd, men posta det jeg fant på Google. Synes dama er strøken, utrolig vakkert ansikt var det første jeg såg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Naar me foerst er inne paa Terminator. Kristanna Loken. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. oktober 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Liker ikke hvordan denne tråden har tatt veien i det siste. Slenger ut et bilde av en som etter min mening har den perfekte kroppen Haha, hvor mange ganger har det bildet blitt lagt ut her nå? Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Miss Mosh! <3 Endret 7. oktober 2009 av Bellah Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Six-pack på jenter er virkelig ikke dumt Kom over dette bildet fra en Aftenbladet sak. Er selfølgelig Camilla Herrem til høyre jeg snakker om. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg syns hun hadde en litt maskulin overkropp, jeg. Sittestillinga har nok en del med det å gjøre, men jeg syns bredere hofter og markert midje er finere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Six-pack på jenter er virkelig ikke dumt Jo det er det, ser alt for maskulin ut. 1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hun next to letterman er awesome. Jentene oppforbi er ekle. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Miss Mosh! <3 Hun er bra heit. og hun er veldig anderledes mange andre med den sykt hvite huden, men framdeles skikkelig pent. kroppen er også veldig bra proporsjonert syns jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg har slettet litt off topic. hold dere til saken gutter og jenter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Six-pack som kun er synlig ved flexing (gjerne med litt trening av magen først) er ikke meg i mot! Kunne godt tatt en amatør fitness jente jeg! ;D Off-season selvfølgelig! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Søt jente, mulig litt mye her og der. Skulle gjerne sett et litt mindre "oppsamlende" bilde Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Søt jente, mulig litt mye her og der. Skulle gjerne sett et litt mindre "oppsamlende" bilde Ja, skulle gjerne sett mer av henne indeed. Men har desverre ikke mer, og har ikke peiling på hva hun heter dessverre. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 syntes ikke hun over hadde noe ekstra jeg. hun ser ut som en normal jente. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 syntes ikke hun over hadde noe ekstra jeg. hun ser ut som en normal jente. You need to tell me where you live o.O Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 http://mirror.servut.us/kuvat/motivation/curves_847064.jpg Usj. Å bruke begrepet "curves" når man skal beskrive hun der er tull. Curves vil ikke si at en dame er smålubben, men at hun har nok av pupper, hofter og rumpe. Beyoncé og Kim Kardashian har curves, ikke hun dama på bildet der. Det ser ut som om hun der har flat rumpe, hun er bleik, hun har for mange føflekker/fregner og hun har en uproposjonal kropp. Hun må være noe av det som er postet i tråden her som er lengst unna den perfekte kroppen for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå