Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver med bodybuilding, sover 9-11 timer om dagen og trener 1 time daglig av forskjellige musklergrupper. Spiser veldig veldig sundt. Her går det i kjøtt, grønnsaker og litt fiber. Får i meg alle vitaminer.

 

Jeg vet at stereoider og store bodybuilder IKKE er sunne ;)

 

Ja det sporer litt av her, men du sier den perfekte kropp MÅ være sunn? det er jo feil da. For det første, mange som er blitt postet her vet man ingen ting om som du sier ang bilder. Fordi det som kan se ut som en sunn kropp nødvendigvis ikke er det, kan hende de ikke spiser, eller at de spiser lite og junky men siden de spiser så lite så ser det bra ut fordet.

 

Jeg synes at jenter som er litt chubby, og synes de også er perfekt. Men trenger ikke nødvendigvis å være sunne.

 

 

 

 

Edit: skal gi meg med off topic, slenger inn flere bilder ettervært haha.

Men vi diskuterer jo perfekt kropp og da ;)

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Jeez, litt mere OT nå, så blir det bra dette.

Steroider er for suckers, ferdig med det. Størrelse på pupper er smak og behag, men kan fort bli for mye av det gode.

 

Sleng opp bilder nå folkens!

Som flere moderatorer har påpekt mange ganger i tråden er ikke dette Babethread, så man skal faktisk diskutere hva som er perfekt kropp her. Hvis du er så keen på bilder av babes, foreslår jeg at du stikker dit.

Lenke til kommentar

Dumt at ho er (om me skal tru media :p) ganske blåst i hovudet og ser ut som ein prostituert når ho vart populær og byrja oversminke seg. På biletet over ser ho bra ut, men i dag er det for mykje make-up. Alle tatoveringane er heller ikkje noko som taler til hennes fordel. Ein smule for tynn på biletet over og. Likhetstrekk med Angelina, men for mykje likhetstrekk. Angelina ser jo heller ikkje bra ut lengre.

Lenke til kommentar
Dumt at ho er (om me skal tru media :p) ganske blåst i hovudet og ser ut som ein prostituert når ho vart populær og byrja oversminke seg. På biletet over ser ho bra ut, men i dag er det for mykje make-up. Alle tatoveringane er heller ikkje noko som taler til hennes fordel. Ein smule for tynn på biletet over og. Likhetstrekk med Angelina, men for mykje likhetstrekk. Angelina ser jo heller ikkje bra ut lengre.

 

 

Hun virker jo ikke blåst i hodet da. Se noen intervjuer med henne ;) hun er faktisk

en geek x)

Lenke til kommentar
Dumt at ho er (om me skal tru media :p) ganske blåst i hovudet og ser ut som ein prostituert når ho vart populær og byrja oversminke seg. På biletet over ser ho bra ut, men i dag er det for mykje make-up. Alle tatoveringane er heller ikkje noko som taler til hennes fordel. Ein smule for tynn på biletet over og. Likhetstrekk med Angelina, men for mykje likhetstrekk. Angelina ser jo heller ikkje bra ut lengre.

Så tatoveringer gjør mao at det er en mindre perfekt kropp?

Lenke til kommentar
Dumt at ho er (om me skal tru media :p) ganske blåst i hovudet og ser ut som ein prostituert når ho vart populær og byrja oversminke seg. På biletet over ser ho bra ut, men i dag er det for mykje make-up. Alle tatoveringane er heller ikkje noko som taler til hennes fordel. Ein smule for tynn på biletet over og. Likhetstrekk med Angelina, men for mykje likhetstrekk. Angelina ser jo heller ikkje bra ut lengre.

Så tatoveringer gjør mao at det er en mindre perfekt kropp?

Både ja og nei. Den hadde vore betre utan, men det er jo sjølvsagt den same kroppen.

Lenke til kommentar

i steden for å ha hundre enig og ikke enig ord nedover så ingen til slutt skjønner hva dere babbler om så heller si hvem dere snakker om :)

 

i mine øyne vil angelina være den vakkreste kvinnen i verde(som jeg veit om ihvertfall)

mannen som er nesten perfekt aner jeg ikke. men Johnny Depp og Brad pitt ser ganske bra ut(sukk føler meg som en fjotiss)

(nei jeg er ikke lesbisk)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
i steden for å ha hundre enig og ikke enig ord nedover så ingen til slutt skjønner hva dere babbler om så heller si hvem dere snakker om :)

Det er egentlig fullstendig uinteressant å høre meningene til dere som svarer i tråden her hvis det ikke er snakk om noen form for argumentasjon eller forklaring bak hvorfor dere har dem. At en villt fremmed person på et forum ikke synes Angelina Jolie/Megan Fox er deilig er helt likegyldig for mitt vedkommende, og jeg antar at dere er enige her. Hvis dere derimot prøver å forklare hvorfor dere ikke synes de er pene eller hvorfor de er pene blir det straks mer interessant, for da kan man sammenlikne med egne inntrykk og se om de stemmer overens, eventuelt hvorfor man er uenig. Lange rekker med svar som "agreed", "enig", "+1" "so true" og "not" er rett og slett uinteressant.

 

Jeg syntes ikke Megan Fox var noe særlig sexy før jeg så henne i How to Lose Friends & Alienate People, så for min del tror jeg tiltrekningen har like mye med væremåten hennes/kroppsspråket som det rent visuelle. Eller kanskje det har noe med stemmen å gjøre. Det er egentlig vanskelig å sette fingeren på det. Noe er det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...