cyclo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Katherin Heigl og Kristen Bell Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 For min del står det mellom Katherin Heigl og hun stavhopperen Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) syntes hun hadde stygge pupper jeg alt for store og hengene Endret 3. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 syntes hun hadde stygge pupper jeg alt for store og hengene Hvilket kjønn har du sjøl? Men like big knockers................. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 syntes hun hadde stygge pupper jeg alt for store og hengene Hvilket kjønn har du sjøl? Men like big knockers................. hvilket kjønn jeg har har da ikke noe med diskusjonen å gjøre...store pupper er ikke pent når de henger som jur Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 syntes hun hadde stygge pupper jeg alt for store og hengene Hvilket kjønn har du sjøl? Some men like big knockers................. Fixed. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dama til Robocoop hadde nesten for store bryster til i mine øyne å være perfekt kropp. Jeg liker dem store med litt å ta i, men disse var jaggu digre. Men hadde det ikke vært for at hun skjeler, så hadde hun i grunnen et ganske søtt ansikt. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Damen i bildet til Robocoop er noe av det styggeste som er postet i denne tråden. Ingenting perfekt med henne etter min mening. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Damen i bildet til Robocoop er noe av det styggeste som er postet i denne tråden. Ingenting perfekt med henne etter min mening. Det andre bildet der så vel ikke like bra ut. Men det har ikke jeg postet. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Om du snakker om bildet på forrige side så var ikke det noe fint. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det andre bildet der så vel ikke like bra ut. Men det har ikke jeg postet. Det er jo samma dama da. Men å si at det er noe av det styggeste som er postet i tråden, er jeg helt uenig i. Hadde glatt foretrukket denne dama i stedet for noen av de mange med silikon-baller som er postet opp gjennom trådens levetid. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da er vi uenige, for den dama hadde ingenting som kvalifiserer til noe i nærheten av en perfekt kropp etter min mening. Spesielt hengepuppene var nedsig. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da er vi uenige, for den dama hadde ingenting som kvalifiserer til noe i nærheten av en perfekt kropp etter min mening. Spesielt hengepuppene var nedsig. Det eneste vi er uenig om er at hun er noe av det styggeste i tråden. For det er hun ikke. Men jeg har aldri sagt at hun har perfekt kropp, tvertimot. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Greit nok, jeg tok litt i, men perfekt kropp er hun langt unna. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hun er langt, langt bedre enn Kristen Bell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå