Prizefighter Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Odette Yustman er grei, og Jared Padalecki som er mitt mål kroppsmessig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ser ingenting annet enn en utringing. Kravstor? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ser ingenting annet enn en utringing. Kravstor? Bildet ditt viser jo veldig lite, til å kunne kalle det "perfekt kropp". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har vel ikke sagt at det bilde er ultimate #1 of teh thread heller. Sa t.o.m selv i innlegget at man så lite. Btw. page 300. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ikke så værst hu her Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) kan vi gå tilbake til tema??? hu ser ok ut. .men hun er overhode ikke perfekt. hun ligner nesten på en gjennomsnittelig person man finner på deiligst..hun blir rett og slett for normal Endret 19. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Pieter Van Den Hoogenband Og Mariah Carey Endret 19. september 2009 av Sno Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er vel ikke langt ifra perfekt dette...? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Damn! Hu over her var strøøøken. Kunne godt vært en av hennes "venner" Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hu var bra pen ja, men syns egentlig hu var for brun. misstenker at om hu tar av den bikinin så har hu en hvit en under og det er ikke så sjukt digg syns jeg i alle fall Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hun er ikke for brun. Gyllenbrun som hun er der, er meget fint. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Husk at vi ikke diskuterer ansiktet. hun ligner forde på en gjennomsnittelig person på den siden... hode er vell strengt talt en del av kroppen(ellers hadde ikke resten funka) Mener du virkelig at hun ser ut som en gjennomsnittlig person? Da må jeg se å få pakka sekken og reist dit du bor for her er gjennomsnittet langt dårligere! Edit: Beklager, leste ikke "på den siden...". Du mener gjennomsnittelig person på deiligst.no såklart. Det forandrer litt. mulig er masse fine damer her i nabolaget, men er litt vannskelig å dømme i og med man nesten aldri ser folka her..hehe. derfor ga jeg den siden som eks. en perfekt kropp bør være litt unik og ikke minne deg om slik du ser overalt på visse sider forøverig syntes jeg angelina jolie er ufattelig bra kropp Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva heter hun dama over her M1A2? Hun var rå. Litt for mye photoshop men. Stacy Keibler, har vært oppe flere ganger før her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Alla bilder ni har postat hitintills har varit ohyggligt fula. Här är en snygg kropp Ansikte http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.co...is/darkopre.jpg Kropp http://1.bp.blogspot.com/_qXzwKiZHT7A/R-B7..._d882813d7a.jpg Aa, for det her bar mycket bedre vaaaaa ? Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 21. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Aa, for det her bar mycket bedre vaaaaa ? Ja. Hon är en fager varelse. Visserligen porträtterar de båda bilderna inte samma kvinna, med jag konstruerade utifrån dessa två bilder den helt objektivt ultimata kvinnan. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Aa, for det her bar mycket bedre vaaaaa ? Ja. Hon är en fager varelse. Visserligen porträtterar de båda bilderna inte samma kvinna, med jag konstruerade utifrån dessa två bilder den helt objektivt ultimata kvinnan. Tynn å Jævlig med andre ord. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Aa, for det her bar mycket bedre vaaaaa ? Ja. Hon är en fager varelse. Visserligen porträtterar de båda bilderna inte samma kvinna, med jag konstruerade utifrån dessa två bilder den helt objektivt ultimata kvinnan. Oja, anorexia parat med et riktigt fult ansikte = win... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nydelige hender btw...er hun sammensatt av flere deler fra ulike damer, for eg tror hendene er fra ei på 90+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå