Kiruk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ryuk, kan hende jeg missforstår deg (og at jeg er helt på jordet for den saks skyld ), men jeg tror han mener ben som i knokkel. Så vidt jeg vet så har ikke trening noe å si på styrke på kroppens knokler. Men nok off-topic. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det nokon som vel sin partner ut frå beinstyrke og kor mykje som skal til for eit brot? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Vet at denne diskusjonen holdt på i natt, men kan ikke dy meg. Herregud så usaklig du er da Rasch! "Hvordan man kan like noe sånt?" Tro det eller ei, men hva enkelte finner fysisk tiltrekkende er forskjellig! Selv om du foretrekker gutter med muskler, trenger ikke alle jentene å gjøre det? Det som er så rart er at gutter prater om at jenter kan være tynne og tjukke, og det er liksom greit. Men om ei jente uttrykker at hun foretrekker tynne gutter, så er det liksom så... rart? Merkelig hvordan dere tenker. "Mannen må være stor og muskuløs, og skal passe på jenta" - hallo? Vi kan passe på oss selv, og om det er noe problem er det noe som heter hund! Å syns det er RART at noen liker tynne gutter blir så utrolig teit! Selv om ikke jeg syns overvektige folk er tiltrekkende, er det likevel ikke rart om andre gjør det! For noe sprøyt.. Tenk litt over hva dere sier, gutter.. Men anywho: Jeg foretrekker faktisk lyshårede/lysebrunt hår på gutter, for de har som regel ikke så mørke hår ellers på kroppen. Kall meg overfladisk, men jeg KLARER ikke masse hår på bryst og ikke minst ryggen... ugg.. Gutter med V-hals og hårene stikker opp.. BRENN Taylor Han hun er med er også helt grei for min del MERE: Endret 8. mai 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Å syns det er RART at noen liker tynne gutter blir så utrolig teit! Selv om ikke jeg syns overvektige folk er tiltrekkende, er det likevel ikke rart om andre gjør det! For noe sprøyt.. Tenk litt over hva dere sier, gutter.. Da kan dere jo bare bli lesbiske, siden han tynne emo gutten har store likhetstrekk med jenter Trolig får hverken han eller venna den opp heller. For meg er det samme F åssen jenta ser ut så lenge hun har greie former og et søtt/pent ansikt. Feite jenter er turnoff, men de som liker det får vel like det... Er det noe jeg ikke forstår, så er det gutter som liker sterke hårete jenter. Veltrente jenter er dog fint. Ang. de jentene på bildene dine Lise04: Personlig mener jeg at de ser ut som noen sklier. Greit nok, de er sikkert pene, men alikevel. De slaskete falske smila har jeg sett før, og mer følelsesløse ansikt skal man lete lenge etter. Søte er de heller ikke. Er det bare meg eller ser han fyren på de tre nederste bildene ut som en liten guttunge? Endret 8. mai 2008 av Camper_killer Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 *knis* Tenker på hva som hadde skjedd om han hadde blitt truffet av noe hardt i brystet hehehe *knekk brist* Har muskelbunter har ikke sterkere ben enn tynne gutter, og de lagene med muskler forsvarer ikke så mye om de ikke er strammet. Så det var en latterlig kommentar. Er latterlig å kalle andre sine kommentarer latterlige når man tydeligvis ikke vet hva man snakker om. Skjelettet vårt vokser i takt med kroppen og tunge personer har større og sterkere skjelett enn lette personer. I tillegg styrker fysisk aktivitet knokler og bygger benvev og er noe av det viktigste du kan gjøre for å forebygge benskjørhet. Så det var en latterlig kommentar. Legger med ett bilde av en fin kropp for å ikke være heeelt usaklig Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvem sier at de guttene ikke driver med fysisk aktivitet, eller trener? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Da kan dere jo bare bli lesbiske, siden han tynne emo gutten har store likhetstrekk med jenter Trolig får hverken han eller venna den opp heller. Er det bare meg eller ser han fyren på de tre nederste bildene ut som en liten guttunge? Hm, jeg trodde det for det meste var 14 år gamle jenter som hadde såpass dårlig selvtillit at de må rakke ned på andre av samme kjønn? Gud forby at jenter liker gutter som ser annerledes ut enn deg! Edit: Og ja, jeg er klar over at jeg gjør det samme her. Men det er for å poengtere det jeg skriver over. Lik hva du vil, men tenk deg om før du åpner kjeften Endret 8. mai 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) For meg er det samme F åssen jenta ser ut så lenge hun har greie former og et søtt/pent ansikt. Feite jenter er turnoff, men de som liker det får vel like det...Er det noe jeg ikke forstår, så er det gutter som liker sterke hårete jenter. Veltrente jenter er dog fint. Ang. de jentene på bildene dine Lise04: Personlig mener jeg at de ser ut som noen sklier. Greit nok, de er sikkert pene, men alikevel. De slaskete falske smila har jeg sett før, og mer følelsesløse ansikt skal man lete lenge etter. Søte er de heller ikke. Er det bare meg eller ser han fyren på de tre nederste bildene ut som en liten guttunge? Haha, var det ikke du som ga F i hvordan jentene så ut da? *piiirke pirke* + Jeg har ikke sagt at smilet til de jentene var så vakkert osv.. Jeg liker KUN hun ene, som det er flest bilder av. Og det er pga kroppen. Men jeg syns hun har et søtt ansikt også jeg! Og han du synes ser ut som en guttunge, har en fin guttekropp. Ikke for mye muskler, og ikke for lite. Pluss at jeg syns han er søt. Gutter trenger ikke være så super-duper-macho, og drikke proteinpulver for å være mannfolk. Noen her i verden må jo like de "naturlige" guttene også? Mere til meg.. Endret 8. mai 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 to eksempler; nei-takk Det der trodde ikke jeg var mulig Noe av det desidert styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Haha, var det ikke du som ga F i hvordan jentene så ut da? *piiirke pirke* Jepp, så lenge hun hadde det jeg sa og ikke var veldig frodig Hm, jeg trodde det for det meste var 14 år gamle jenter som hadde såpass dårlig selvtillit at de må rakke ned på andre av samme kjønn? Gud forby at jenter liker gutter som ser annerledes ut enn deg! Vel saken er slik at jeg er en perfeksjonist, fyren SER faktisk ut som ei lita guttunge. Objektivt sett mener jeg Vin Diesel har en utrolig fin kropp. For å bevise at jeg ikke er homo: Tror vel hu het Misa Campo eller no sånt? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Camper Killer: Jeg tror nok også homser klarer å poste bilde av en random babe. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fint:) Forresten så er de foreløpig deiligste damene i denne tråden 1. Allison Stokke(99,7% perfekt) 1. Bilde fra Frohman side 2.(ohhmygod!) 2. deilig dame i rød tanga liggende på stranden med rumpa til, noen få sider tilbake(mat for mons) Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Camper Killer: Jeg tror nok også homser klarer å poste bilde av en random babe. Da snakker vi lunsj? Endret 8. mai 2008 av Camper_killer Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 nei-takk Det der trodde ikke jeg var mulig Noe av det desidert styggeste jeg har sett. Agreed.. _Litt_ mye möllers tran, kanskje.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hvem sier at de guttene ikke driver med fysisk aktivitet, eller trener? Kroppen deres, om du viser til de noe tynne guttene. Selvfølgelig kan de ha kroppstypen 'ectomorph', men du ser allikevell at de ikke trener nevneverdig. Endret 9. mai 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er dette no-no og æsj, greit nok, eller good shitt`? Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) prada8, jeg skal begynne å forsvare deg en hel masse fremover, så du slipper å føle deg urettferdig behandlet. Lulz! Er du alltid så vanskelig? Jeg skjønner at du tar det personlig fordi du tydeligvis liker tatoveringer og har dem selv, men det var bare en uskyldig kommentar ffs. Jeg er sålangt den eneste som liker spinkel gutten din, og alikevel bjeffer du Haha, ja jøss. Skjønner bare ikke hvorfor du ser på to små tatoveringer som emo. Jeg med seks kan være så emo du bare orker i dine øyne, for det gir jeg beng i. Jeg forstår fortsatt ikke hvor emo-kommentaren kom fra, siden du understreket at tatoveringer er en del av kroppen, da jeg sa det var dét vi diskuterte. Spinkle gutter ftw! <3 Heftig diskusjon dere har lagt dere oppi nå! Men Penis Tryge, tenk deg godt om, du kan vel innrømme at grunnen til at du sier at den kroppen der var digg var fordi du så det i sammenhengen med stilen fyrer har? Feks..... det han har i øra? Tror at dersom du hadde sett den kroppen på et hodet med helt annen stil så hadde du ikke valgt å bruke den kroppen som et eksempel på en kropp du syntes er fin! Edit: (bilde) Endret 9. mai 2008 av Tirumtei Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Liker dem litt store jeg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ^ *vise forståelse og respektere valget* >_< Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Bare kødda! Hu var råheit! Endret 9. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå