MrLuni Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hehe Siden det ikke er lov å vise det her, så telles det ikke Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Perfekt kropp, innebærer det både penis og vagina? Om du sikter til episoden hvor hun blottet pikken, så var det visstnok bare et stunt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Perfekt kropp, innebærer det både penis og vagina? Knegg! LAdy Gaga har fin kropp på noen bilder men andre ikke. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Perfekt kropp, innebærer det både penis og vagina? Knegg! LAdy Gaga har fin kropp på noen bilder men andre ikke. at hun ser pen ut på noen bilder kan vel ha noe med et vist adobe program eller hva? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er som en amerikansk lege sa det; "Natural is ugly". høres mere ut som en fjotiss kunne sakt. men så klart sier en lege det forde (plastisk kirugi folka) tjener jo penger på å fikse på folk Legen som sa det drev egen privat "luksusklinikk" i LA og var kirurg.Denne legen ville forøvrig ha min far som sin partner.Det var under en lunsj at den amerikanske legen kom med sitt sitat som da min far har fortalt videre til meg. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gina Carano har digg kropp Muskuløs, men samtidig feminin Dette er Kyra Gracie da. Ikke Gina Carano. Men Kyra har den perfekte kropp i mine øyner. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Ingen over, ingen ved siden. Edit: Beyonce for de som lurte. Endret 17. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 hO har jo evig store hofter da Nice ^^ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hun har en ganske bra kropp, men jeg liker ikke ansiktet hennes. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Delvis Agreed. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Gina Carano har digg kropp Muskuløs, men samtidig feminin Dette er Kyra Gracie da. Ikke Gina Carano. Men Kyra har den perfekte kropp i mine øyner. Uten å ha sett rumpa må jeg vel kunne si at det der er enormt tett opp under perfekt. Hun hadde ikke trengt å være såpass godt trent, men det er ikke noe minus når hun ikke har synlig 6pack, markerte armmuskler og borttrente pupper. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Store hofter ødelegger helhetsintrykket på Beyonce ja. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uenig med hoftebedømmelse av Beyoncé. Den størrelsen står i stil med hennes kropp. Men hofter kan jo bli digre, og da kan det bli noe for mye. Ikke på Beyoncé Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ingen over, ingen ved siden. Edit: Beyonce for de som lurte. I bilde 2 er hun perfekt Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvet det ikke er mye men hva syntes dere? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hun her var fin, men dessverre ser man ser ikke så godt fordi bildet er så mørkt. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ser ingenting annet enn en utringing. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvet det ikke er mye men hva syntes dere? er vannskelig å dømme henne for hele krops og ansiktet hennes er så overdrevet(fjotissutrykk og overdrevet utskyting av puppa) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvet det ikke er mye men hva syntes dere? er vannskelig å dømme henne for hele krops og ansiktet hennes er så overdrevet(fjotissutrykk og overdrevet utskyting av puppa) Her er ett hvor du ser henne litt bedre Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det var noe veldig plain ved henne. Smådigge damer finnes i hopetall liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå