Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du med sundt og naturlig..?

 

Hun har silikon og er sikkert helsefarlig tynn. Still sexy.

 

Er det hun som du postet du snakker om? Isåfall ser jeg ikke at hun er helsefarlig tynn. Jeg forstår jo litt hva du mener, men igjen det kan være hennes naturlige forbrenning som gjør det slik. Eller så deffer hun sinnsykt.

 

 

Her er et bilde av helsefarlig tynn:

 

http://www.pathguy.com/LeePriest.jpg

 

 

eller helsefarlig lav fettprosent og vannprosent på scenen ;) hehe

 

 

 

 

 

Men fin var hu dama du postet uansett om hva hun her, jeg foretrekker mer litt ekstra og små chubby damer. Men alle damer er digge så lenge de ser "avreage" ut synes jeg

Lenke til kommentar
Det er som en amerikansk lege sa det; "Natural is ugly".

høres mere ut som en fjotiss kunne sakt. men så klart sier en lege det forde (plastisk kirugi folka) tjener jo penger på å fikse på folk

 

til gamerman: han du posta var bare skummel og ufattelig stygg

Det er meningsløst med plastisk kirurgi hvis det ikke forbedrer naturen og får naturlig til å se stygt ut i sammenligning.

Lenke til kommentar
Alla bilder ni har postat hitintills har varit ohyggligt fula.

 

Här är en snygg kropp

[....]

Ansikte

Haha, hvis du betegner det der som noe "snyggt" er det ikke rart vår smak er forskjellig. Hun damen du postet ansiktet til var overhodet ikke attraktiv på noen som helst slags måte. Jeg vet ikke om hun hadde slått meg som stygg hvis jeg hadde sett henne på gaten, men jeg hadde ihvertfall ikke tenkt på henne som noe i nærheten av attraktiv, eller pen for den saks skyld.

 

Hun Snublefot postet var derimot yummy.

Lenke til kommentar
Det er som en amerikansk lege sa det; "Natural is ugly".

høres mere ut som en fjotiss kunne sakt. men så klart sier en lege det forde (plastisk kirugi folka) tjener jo penger på å fikse på folk

 

til gamerman: han du posta var bare skummel og ufattelig stygg

 

Kan ikke si jeg syntes urbefolkningen av den typen man ser på globus 2 etc er det mest attraktive, selvom det er noe av det nærmeste man kommer 'naturlig'. Så noe sant er det jo i det denne amerikanske legen sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...