gamerman Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Her er det snakk om den _perfekte_ kroppen. Ja jeg skjønner det, men det virker fortsatt kresent mot den perfekte kropp da... Jeg ser perfekte kropper hver dag jeg Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Crush? Fra American Gladiators ja? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Mhm. Fader hun er digg hun. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jepp, ser enda mer digg ut på american gladiators, siden hun ikke er så deffa der hehe <3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, så på det programmet KUN pga henne..hun kunne få slått meg overende anyday Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Den perfekte kroppen er vel også den mest kjedelige kroppen. Muskler eller litt å ta i, så blir det fort mer interessant. Jeg gjesper av slike slanke jenter som bare står der i en random standard positur. Den perfekte kroppen er en veltrent kropp med riktige proporsjoner, ikke en superslank silikon-stappet fitte. Altså, mange synes det er fint, men hadde man funnet "gjennomsnittet" av det folk synes er perfekt, så tror jeg det ville blitt noe sånt som jeg beskrev. Jeg er selvfølgelig ikke sikker. Men jeg velger å tro at de fleste mennesker er tiltrukket av sunne trente kropper, for det ligger liksom i oss. Endret 15. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kva er ein kjedelig kropp? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Kva er ein kjedelig kropp? Denne var postet på forrige side: F.eks. Gjesp. Men altså, sånne lignende kropper. Kan vel ha noe med at jeg har sett lignende kropper altfor mange ganger. For jeg tenker at en perfekt kropp må være litt unik også. Okay, alle kropper er unike, men uansett, det må være noe ekstra. Kanskje jeg bare er lei av å se på bilder også? Hm. Men uansett, jeg kan ikke noe for det. Kjedelig. Endret 15. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Om vi hadde fylt tråden med bilder av tjukkaser hadde vi nok gått lei av dem og. Men det er bare bildene vi er lei av. Møter du noe sånt som Bar Rafaeli i virkeligheten gjesper du neppe. Hvor tiltrukket du er av kvinner har lite å gjøre med hvor perfekt kroppen deres er. Når det kommer over et visst punkt er det mye viktigere med andre ting. Og husk: "Det er feilene som gjør at du elsker noen". Jeg ville ikke blitt tiltrukket av en feilfri jente. Endret 15. september 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Om vi hadde fylt tråden med bilder av tjukkaser hadde vi nok gått lei av dem og. Men det er bare bildene vi er lei av. Møter du noe sånt som Bar Rafaeli i virkeligheten gjesper du neppe. Hvor tiltrukket du er av kvinner har lite å gjøre med hvor perfekt kroppen deres er. Når det kommer over et visst punkt er det mye viktigere med andre ting. Og husk: "Det er feilene som gjør at du elsker noen". Jeg ville ikke blitt tiltrukket av en feilfri jente. Jeg vil kalle en feilfri jente en perfekt jente. Fordi jeg ser på nesten alle jenter som perfekt. F.eks mira craig er perfekt, og hu "feite" jeg postet her om dagen er også perfekt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skjer med enorme kragebein, hals(muskler? ) og krater under armen da? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og merkelige pupp? Er usikker på om det bare er et dårlig bilde eller et skikkelig skille. Stygt er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skjønner ikke hva som er galt med puppene hennes, jeg syns de ser over gjennomsnittlig bra ut. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det der er jo helt supre pupper da! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Supersexy kropp. Men sunt og naturlig, njeee. Endret 16. september 2009 av Snublefot Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva mener du med sundt og naturlig..? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Welcome to silicon valley... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå