Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den perfekte kroppen er vel også den mest kjedelige kroppen.

 

Muskler eller litt å ta i, så blir det fort mer interessant.

Jeg gjesper av slike slanke jenter som bare står der i en random standard positur.

 

Den perfekte kroppen er en veltrent kropp med riktige proporsjoner, ikke en superslank silikon-stappet fitte.

 

Altså, mange synes det er fint, men hadde man funnet "gjennomsnittet" av det folk synes er perfekt, så tror jeg det ville blitt noe sånt som jeg beskrev.

 

Jeg er selvfølgelig ikke sikker.

Men jeg velger å tro at de fleste mennesker er tiltrukket av sunne trente kropper, for det ligger liksom i oss.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Kva er ein kjedelig kropp?

 

 

Denne var postet på forrige side:

08_bar-refaeli_04.jpg

 

F.eks. Gjesp.

Men altså, sånne lignende kropper.

 

Kan vel ha noe med at jeg har sett lignende kropper altfor mange ganger.

 

For jeg tenker at en perfekt kropp må være litt unik også.

Okay, alle kropper er unike, men uansett, det må være noe ekstra.

 

Kanskje jeg bare er lei av å se på bilder også?

Hm. Men uansett, jeg kan ikke noe for det. Kjedelig.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Om vi hadde fylt tråden med bilder av tjukkaser hadde vi nok gått lei av dem og. Men det er bare bildene vi er lei av. Møter du noe sånt som Bar Rafaeli i virkeligheten gjesper du neppe.

 

Hvor tiltrukket du er av kvinner har lite å gjøre med hvor perfekt kroppen deres er. Når det kommer over et visst punkt er det mye viktigere med andre ting.

 

Og husk: "Det er feilene som gjør at du elsker noen". Jeg ville ikke blitt tiltrukket av en feilfri jente.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar
Om vi hadde fylt tråden med bilder av tjukkaser hadde vi nok gått lei av dem og. Men det er bare bildene vi er lei av. Møter du noe sånt som Bar Rafaeli i virkeligheten gjesper du neppe.

 

Hvor tiltrukket du er av kvinner har lite å gjøre med hvor perfekt kroppen deres er. Når det kommer over et visst punkt er det mye viktigere med andre ting.

 

Og husk: "Det er feilene som gjør at du elsker noen". Jeg ville ikke blitt tiltrukket av en feilfri jente.

 

Jeg vil kalle en feilfri jente en perfekt jente. Fordi jeg ser på nesten alle jenter som perfekt. F.eks mira craig er perfekt, og hu "feite" jeg postet her om dagen er også perfekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...