Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For tynn...ribbein så synlig er ikke pent...Og underlivet, blir jo som å pule bare skjelett.

Du spissformulerer deg så mye at det du sier mister all sin mening.

 

Flott kropp. Ser ikke problemet med at ribbeina er synlige, selv mine er det, men ok.

 

Og siden dine er synlige så er det ok?

Les hva han skriver. Han synes ikke det er et problem. Han skriver ingenting om at det er det at han har synlige ribbein selv som gjør det greit, så det blir poengløst av deg å komme med den stråmannen.

 

Jeg synes det var en bra kropp, men den er et stykke unna perfeksjon. Litt i tynneste laget. Nydelig tan. Har ikke noen særlig problemer med silkon-titties, så titsa funker for min del. Hun hadde sikkert sett et par hakk bedre ut i en mer naturlig positur. Hvorvidt ribbein er synlige eller ikke er ikke det mest sentrale på en kvinnekropp for min del.

Lenke til kommentar
Noen ganger så lurer jeg på om enkelte her noengang har sett en jente kropp i virkeligheten. Så fort det er noen ribbein synlig så er det "Æsj, altfor tynn!" med ÉN gang. Du skal være ganske overvektig for å IKKE få tydelig ribbein dersom du står sånn som den jenta der

 

Også starter den evige diskusjonen om at vi er ute etter perfeksjon i denne tråden og at de synlige ribbeina, den litt for store magen og de stygge knærne dermed ikke holder mål.

 

Edit: La inn quote.

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar
Noen ganger så lurer jeg på om enkelte her noengang har sett en jente kropp i virkeligheten. Så fort det er noen ribbein synlig så er det "Æsj, altfor tynn!" med ÉN gang. Du skal være ganske overvektig for å IKKE få tydelig ribbein dersom du står sånn som den jenta der

jeg er overhode ikke overvekktig,men ribeina mine syntes ikke forde

Lenke til kommentar

estella_87: Still deg forran speilet, press bryskassa frem og løft skuldrene skrått oppover/bakover (slik som hun på bildet gjør) og ta bilde ovenfra med blitz. Dersom du overhodet ikke er overvekktig vil jeg bli overrasket om du ikke ser noen av ribbeina dine.

 

Tremolo: Jada, jeg skjønner at enkelte syntes ribbeina diskvalifiserte til den perfekte kropp. Poenget mitt var at det kanskje hadde mer med hvordan posituren var, og ikke hvordan jenta var. Er dog enig med at dersom en skal vise frem kroppen er det ikke noe pluss å stå slik hun gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...