Estella! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Denne tråden er for den perfekte kroppen. En plettfri kropp som du etter nøye vurdering ikke kan finne noe avstøtende med. Da må du ha bilder av kroppen. I alle fall bilde i bikini. Fra de bildene på IMDB kan jeg se at Malin Akerman har tynne lår, stygge knær og små pupper. Hun er langtifra perfekt kropp. Hun er bare enda en Hollywood-skuespillerine. Ansiktet var bare pent hvor stylisten hadde gjort en god jobb. Ikke så pen ellers. http://www.imdb.com/media/rm296912896/nm0015196 hode er en del av kroppen. og det er ikke noe galt i å ha på mere en bare bikini i bildene(dette er jo tross alt ikke noen bikini tråd) Forøverig syntes jeg Malin var pen jeg:) ikke perfekt, men ok. I mine øyne er ingen av bildene jeg har sett i tråden perfekte Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det som er galt med å ha på seg mer enn bare bikini er at man da ikke ser KROPPEN. Jeg ser mangfoldige damer daglig som er langt penere enn Malin Akerman. Det er mange jenter som er pene, men få som nærmer seg perfeksjon. I det siste har denne tråden inneholdt lite av sistnevnte fordi folk poster bilder bare for å poste bilder. Det er det babethreaden er for. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det som er galt med å ha på seg mer enn bare bikini er at man da ikke ser KROPPEN. Jeg ser mangfoldige damer daglig som er langt penere enn Malin Akerman. ja det er din mening. jeg syntes hun er pen. og man kan da se former og kropsfassongen selv med klær på. det er jo sånn vi ser mennesker hver dag ute Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det som er galt med å ha på seg mer enn bare bikini er at man da ikke ser KROPPEN. Jeg ser mangfoldige damer daglig som er langt penere enn Malin Akerman. ja det er din mening. jeg syntes hun er pen. og man kan da se former og kropsfassongen selv med klær på. det er jo sånn vi ser mennesker hver dag ute Du er vel ikke tilfedigvis en kvinne? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Det som er galt med å ha på seg mer enn bare bikini er at man da ikke ser KROPPEN. Jeg ser mangfoldige damer daglig som er langt penere enn Malin Akerman. ja det er din mening. jeg syntes hun er pen. og man kan da se former og kropsfassongen selv med klær på. det er jo sånn vi ser mennesker hver dag ute Du er vel ikke tilfedigvis en kvinne? hva jeg er har ikke noe med denne tråden å gjøre. la meg nå mene hva jeg vil uten å skal høre "du er ikke tilfeldigvis kvinne" tilbake til tema: må si Johnny Depp har ganske bra kropp. (regner med de fleste har sett ett bilde av han) Endret 7. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hun der var litt under perfekt syns jeg:D Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 begrunn deg, vær så snill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 For spinkel, så ut som en utstillingsdukke.. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ikke langt fra perfekt. For spinkel (dog gjør det bildet at hun ser tynnere ut). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Lost world anyone Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hun er nice, sett litt på det bare pga hun men har ikke oppfattet navnet hennes enda... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hun heter Jennifer O'dell. Ser kun på serien pga henne Herlig warrior princess Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jau, de vet å sette pris på henne i serien, flyr jo bare rundt i bittesmå klær og olja kløft. Finner noen nude-bilder hvis man googler litt forresten. Endret 8. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Einaste grunnen til å sjå serien, men det er grunn nok. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hun var en ganske bra kandidat (Jennifer O'dell). Til noko anna: Kommentar om min tidligere post av Malin Akerman. Perfekt er ingen klart definert ting. Mellom de som måtte se på denne tråden så finnes det ett utall definisjoner av hva som er perfekt for vedkommende, og for hvor stort slingringsmon som måtte gjelde på "filteret". Kroppsdeler uten hode, eller hele kroppen? Jeg synes ett bra ansikt trekker opp mange hakk i bedømmelsen. Malin Akerman hadde ett bra ansikt, som kommer til sin rett ganske mange ganger. Gjerne derfor hun ble valgt til å spille i filmen Watchmen Flere bilder (når det er bikini og lettkleddhet som gjelder): Også forstår jeg ikke hva som kan være galt med denne kjolen. Den viser både hud, og dekker samtidig. Syntes kjolen var en særdeles spennende kreasjon som fremhever jenta: Endret 8. september 2009 av G Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bildet AnaXyd postet er direkte frastøtende. Ikke bare hadde hun et mindre vakkert ansikt, men alt som kan kalles menneskelig var photoshoppet bort. Jeg for min del syns det er pent at huden faktisk ser ut som hud. Jeg liker midjen og puppene. Fin størrelse og form. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Er nå ikke jeg som kritiserer deg for din smak heller, da. Ikke slenger jeg ut diverse nedsettende kommentarer heller, men nok om det. Over til en fyr som ser ganske ålreit ut. Endret 9. september 2009 av Lenne Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Skulle gjerne sett slik ut Endret 9. september 2009 av Salbu Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Perfekt jente: Perfekt guttekropp: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Håper det der var tull. Altfor store pupper, og er de hengepuppene. Og en Arnold pumpa full med steroider er heller ikke særlig pent. Endret 9. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå