IcedInsanity Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Var han nummer to fra høyre perfekt?? Lenke til kommentar
G Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Kommer jo an på hva en liker. Han var jo ikke ekstremt feit heller da. Alderen på litt over halvparten av dem virker å være litt i 40-årene mot de 50 kanskje? Han i midten holder seg spesiellt godt for alderen sin. Endret 1. september 2009 av G Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Neida, var ikke ekstrem feit, smaken er som baken den Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Se bort fra det kompiske bildet, men ellers synes jeg at slike mannekropper er perfekte. Det er ekkelt å ta på en knallhard sixpack. Han helt til høyre hadde jo nesten markerte abs da. Og tror ikke de andre har så bløte mager heller, utenom kanskje luringen nr. to fra høyre. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Nei, men jeg snakker jo ikke om feitinger heller. Men folk som ikke har 0% i kroppsfett, men bare ser veltrent ut: ^^ Ja, de var kanskje litt gamle. Men var bare for å trekke et eksempel. Men, perfekt kvinnekropp i mine øyne: : Hun har et sinnsykt vakkert ansikt også.. Endret 1. september 2009 av Monicaott Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Rarw Lenke til kommentar
G Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Litt alder trenger jo ikke å trekke så mye ned alltid. Selv om yngre som regel har fordelene. Synes det er bra at det kommer så mange forskjellige genetiske blandinger fram i en tråd som denne. Det krydrer jo litt. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 så absolutt!! synes det er alt for lite bilder av menn her. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Her er et litt større bilde. Beste jeg fant dessverre. Virker som bildet første gang dukket opp på et argentinsk forum forresten, tipper hun er fra Argentina. Oi svarte :O Det må jeg si, slett ikke værst! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kan folk begynne å sole seg toppløse snart?... Lenke til kommentar
almond Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er jo det Europa er kjent for.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette er ikke noe babethread, babethreaden finner man her. For å minne alle om trådens topic: Hva mener du er den perfekte kroppen? Hvis denne tråden utvikler seg i mer av retning babethreaden, vil man måtte ta en vurdering om hvoirvidt den skal stenges. MVH KVTL For å gjenta min medmoderator: Dette er ikke noen babethread. To innlegg som inneholdt et nakenbilde, samt fire innlegg som da ble meningsløse, er slettet. Hold dere på matta, folkens. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er jo det Europa er kjent for.. Og nordmenn er kjent for å ri på isbjørner Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er jo det Europa er kjent for.. Og nordmenn er kjent for å ri på isbjørner Ja..? Og så? Unødvendig innlegg! Er det virkelig så vanskelig å respektere moderatorene her som prøver å holde orden? JESUS! Vel, den argentisnke jenta var rimelig snasen. Helt til jeg så nipplene, da de på en måte så litt rare ut. Men kroppen er: fy så deilig. Fuck yeah! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det jeg ville si var at selv om Europa er kjent for det, betyr det ikke at det er sånn... Og når sluttet jeg å respektere moderatorene? Ro deg ned, geez Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Han har faktisk et navn kjermy... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det jeg ville si var at selv om Europa er kjent for det, betyr det ikke at det er sånn... Og når sluttet jeg å respektere moderatorene? Ro deg ned, geez Ser bare sinnsykt dumt ut at du kommer med isbjørn greia di rett etter at Haraldson akkurat nevner at vi bør holde oss på matta. Kvaliteten på denne tråden har tappet seg VELDIG med alle de som kommer med off topic drittet sitt. Man ser jo tydelig det når moderatorene må slette innlegg på hver side nå... Så jeg bare prøver å gjøre det klinkende klart, respekter modsene, så slipper vi å få denne tråden stengt! Så skal jeg vise dere noe saftig(silikon alert, dog): Endret 4. september 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
G Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Artig undertøy. Ok dame. Leppestiften kunne hun latt være å få klint utenfor leppene, for slikt legger en merke til med en gang. Dustete måte å forsøke å få større lepper på. Modellen kunne spandert ett smil eller halvt smil til foto, ville gjort seg. Kom gjerne med flere foto. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Om det er hode på helkroppsbilder, vil du vi skal retusjere det bort? Selv om tråden fokuserer på kropp, så er hode også en del av kroppen (helheten). Kritikk tas til ettertanke, og får prøve å gjøre det litt annerledes her etter. Er babetråden mindre kroppsfiksert? Hva skjer om en poster kun portrettfoto der da, får en klagemuren over seg? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Denne tråden er for den perfekte kroppen. En plettfri kropp som du etter nøye vurdering ikke kan finne noe avstøtende med. Da må du ha bilder av kroppen. I alle fall bilde i bikini. Fra de bildene på IMDB kan jeg se at Malin Akerman har tynne lår, stygge knær og små pupper. Hun er langtifra perfekt kropp. Hun er bare enda en Hollywood-skuespillerine. Ansiktet var bare pent hvor stylisten hadde gjort en god jobb. Ikke så pen ellers. http://www.imdb.com/media/rm296912896/nm0015196 Endret 7. september 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå