Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Her er jeg....musklene er ikke så markerte på bildet( Dårlig kvalitet ).

Ehm. Når man tar bilde med lyskilde ovenifra blir tvert imot at musklene mer markerte. Det skyggelegger på en helt annen måte enn ved en lyskilde forfra.

slik blir det også når jeg går i bar overkropp på brygga.solen skinner ovenfra og ned.bildet ble tatt igår kveld med blits forfra som også blir en lyskilde i det øyeblikk bildet tas. armene kom ikke så tydelig frem, resten er som vanlig.

 

jeg ser uansett ikke noe negativt i å ha en slank og trent kropp med synlig markerte muskler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er jeg....musklene er ikke så markerte på bildet( Dårlig kvalitet ).

Ehm. Når man tar bilde med lyskilde ovenifra blir tvert imot at musklene mer markerte. Det skyggelegger på en helt annen måte enn ved en lyskilde forfra.

slik blir det også når jeg går i bar overkropp på brygga.solen skinner ovenfra og ned.bildet ble tatt igår kveld med blits forfra som også blir en lyskilde i det øyeblikk bildet tas. armene kom ikke så tydelig frem, resten er som vanlig.

 

jeg ser uansett ikke noe negativt i å ha en slank og trent kropp med synlig markerte muskler.

Ingen grunn til å gå i forsvar, jeg har ikke sagt at det var noe galt med kroppen din. Jeg påpekte derimot at det blir rart å si at musklene er mindre definerte enn vanlig, når lysvinkelen tvert imot gjør musklene ekstra definerte. At armene kommer i skyggen er derimot klart, så her gjelder sikkert utsagnet ditt, men når det gjelder bryst og magemuskler blir de mer definerte med lys ovenifra. Tror du burde fikse blitsen din, forresten. ;)

 

Jeg syns også at blodharry tatoveringer kan ødelegge en ellers så fin kropp. Trampstamp, tribals som tatt ut av et Donaldblad og andre slike motiver.

Ser jeg tribals på en jente trekker jeg fra 10-15 poeng på estimert IQ hvis jeg er i det fordomsfulle hjørne (noe jeg er store deler av tiden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...