almond Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bond-dama var sykt nice! Fyrste biletet ser ein ikkje mykje though. Første bildet er bare for å poengtere at jeg synes tatovering kan være nice. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noko det ikkje er, ugg. Og så i fjeset og då. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bond-dama var sykt nice! Fyrste biletet ser ein ikkje mykje though. Første bildet er bare for å poengtere at jeg synes tatovering kan være nice. Der spiler hun vell i "Hitman" og ikke noe Bond-film? .Salbu! Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Bond-dama var sykt nice! Fyrste biletet ser ein ikkje mykje though. Første bildet er bare for å poengtere at jeg synes tatovering kan være nice. Der spiler hun vell i "Hitman" og ikke noe Bond-film? .Salbu! Olga Kurylenko spiller i både hitman og den nye bond filmen.. http://www.imdb.com/name/nm1385871/ Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Bond-dama var sykt nice! Fyrste biletet ser ein ikkje mykje though. Første bildet er bare for å poengtere at jeg synes tatovering kan være nice. Der spiler hun vell i "Hitman" og ikke noe Bond-film? .Salbu! Olga Kurylenko spiller i både hitman og den nye bond filmen.. http://www.imdb.com/name/nm1385871/ Olga er fin http://videosiden.com/bond-girl-olga-kurylenko/- Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Stemmer ho var med i Hitman ho Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kjem ikkje over kor deilig Olga Kurylenko er altså, B-E-A-utiful! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå lurer jeg virkelig på... Skal jeg tørre å legge ut bilde av min overkropp?? (Redd for kritikk) Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå lurer jeg virkelig på... Skal jeg tørre å legge ut bilde av min overkropp?? (Redd for kritikk) Ja <3 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Her er jeg....arm musklene er ikke så markerte på bildet( Dårlig kvalitet ). Endret 2. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Armene kan sikkert jobbes litt mer med, men du er perfekt for min del. Endret 1. august 2009 av Lenne Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 nokså lik kroppen min får 1-2 år siden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Armene kan sikkert jobbes litt mer med, men du er perfekt for min del. som sagt litt dårlig bilde, armene er mer trent enn det som kommer frem på bildet...alt er trent like mye og like hardt. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 SLIguy: Er resten like bra?^^ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 SLIguy: Er resten like bra?^^ jada...ingen skavanker. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 skriver du trenings logg eller sliguy? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg syntes ikke det blir pent når det er såpass markert på sidene der nede jeg.. No idea hvorfor, men syntes det bare er turn off.. Men så er jeg litt sær også da så hehe.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 de merkene får man fordi man er slank om livet og samtidig godt trent. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) skriver du trenings logg eller sliguy? nei, det gjør jeg dessverre ikke. Jeg gidder ikke bruke tid på det. Endret 2. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Her er jeg....musklene er ikke så markerte på bildet( Dårlig kvalitet ). Ehm. Når man tar bilde med lyskilde ovenifra blir tvert imot at musklene mer markerte. Det skyggelegger på en helt annen måte enn ved en lyskilde forfra. Å vurdere kroppen overlater jeg til andre siden jeg ikke har noe særlig sterke meninger når det gjelder mannekropper. Og tatoveringer på jenter er i utgangspunktet ikke noen turnoff for min del. Så lenge motivene og utførelsen ikke er blodharry og de dekker relativt lite av kroppen teller de ikke nødvendigvis negativt, men hvis motsatt kan sies å være tilfelle er saken selvfølgelig en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå