Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Nå er jeg selv gutt og deler delvis meningen til Rasch, men skal komme Penis Trygve i forsvar i dette tilfellet.

Det er hennes mening og det blir helt opp til henne, at du ikke skjønner hvorfor hun liker det hun liker, gir hun nok en rimelig god fan i antar jeg. Get over it. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo selfølgelig, hun må gjerne ha sin smak, men jeg har også lov å bli overrasket! :)

Når jeg har sett en jente med en sånn type gutt (tynn og bleik) så har jeg tenkt, ja han har sikkert en bra personlighet, men nå når jeg ser at det finnes jenter der ute som liker en sånn kropp blir jeg litt overrasket.

Lenke til kommentar
Og jo, jeg sier: Hva faen?

Det er fortsatt jævlig idiotisk når man ikke begrunner. Da blir det ikke stort til diskusjon.

Det blir feil å sammeligne gutte og jentekroppen på den måten. Mange mener at gutta ska være maskuline og muskeløse mens jentene skal være de tynne og feminine. Og tatoveringer ER en del av kroppen.

Hvis du hadde kuttet av hodet, hadde han vært så emo da? Neppe. To små tatoveringer er ikke akkurat det som kvalifiserer til emo-ness. Hvis du mener at alle med tatovering er emo, har du et syn på mennesker jeg aldri har vært borti før.

Herregud! sier DISKUSJON.NO deg noe?

Slapp nå av, kvinne!

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar
begrunnelsen min kom en post senere Penis trygve! :)

Og jo, han ser emo ut. Men på en annen side så er det veldig mange som ser emo ut men som ikke er det.

Jeeezez.

Jeg sa jo at jeg syntes kroppen hans var grei, skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det andre.

Fordi det er så lite relevant til topic.

Bare jeg som ikke skjønner hvorfor dette er emo?:

post-94232-1210202577_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ikke kroppen, kroppen er ikke emo. Den er veldig pinglete, men håret osv. Men egentlig driter jeg i det. Jeg er blitt for gammel til å bry meg om folk er emo eller ikke.

*knis* Tenker på hva som hadde skjedd om han hadde blitt truffet av noe hardt i brystet hehehe *knekk brist*

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Er du alltid så vanskelig? Jeg skjønner at du tar det personlig fordi du tydeligvis liker tatoveringer og har dem selv, men det var bare en uskyldig kommentar ffs. Jeg er sålangt den eneste som liker spinkel gutten din, og alikevel bjeffer du

Lenke til kommentar
prada8, jeg skal begynne å forsvare deg en hel masse fremover, så du slipper å føle deg urettferdig behandlet. :new_woot:

Lulz!

Er du alltid så vanskelig? Jeg skjønner at du tar det personlig fordi du tydeligvis liker tatoveringer og har dem selv, men det var bare en uskyldig kommentar ffs. Jeg er sålangt den eneste som liker spinkel gutten din, og alikevel bjeffer du

Haha, ja jøss. :) Skjønner bare ikke hvorfor du ser på to små tatoveringer som emo. Jeg med seks kan være så emo du bare orker i dine øyne, for det gir jeg beng i. Jeg forstår fortsatt ikke hvor emo-kommentaren kom fra, siden du understreket at tatoveringer er en del av kroppen, da jeg sa det var dét vi diskuterte.

Spinkle gutter ftw! <3

Lenke til kommentar

Erasus: tror du heller skal ha dine egne meninger. Det er som regel det beste. :)

Prada8: Liker du også det der? Herregud.. hva er det som skjer med verden?

Okay vi setter opp et scenario. To gutter med akkurat samme personlighet, men to ulike kropper. Han ene er liek spinkel som den fyrstikken som tidligere er postet, men han andre er godt trent, men ikke for mye muskler.

Hvem hadde dere valgt?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Okay vi setter opp et scenario. To gutter med akkurat samme personlighet, men to ulike kropper. Han ene er liek spinkel som den fyrstikken som tidligere er postet, men han andre er godt trent, men ikke for mye muskler.

Hvem hadde dere valgt?

Mr. Fyrstikk! :love:

Haha, jeg har jo mine meninger, jeg bare synes det er helt unødvendig å tråkke over andres på en lite argumenterende måte. :)

Det som irriterer meg mest i denne tråden. Folk greier ikke argumentere på en saklig måte.

Prada8: Jadda, jadda. Beng i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...