Erasus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå er jeg selv gutt og deler delvis meningen til Rasch, men skal komme Penis Trygve i forsvar i dette tilfellet. Det er hennes mening og det blir helt opp til henne, at du ikke skjønner hvorfor hun liker det hun liker, gir hun nok en rimelig god fan i antar jeg. Get over it. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Herregud! sier DISKUSJON.NO deg noe? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jo selfølgelig, hun må gjerne ha sin smak, men jeg har også lov å bli overrasket! Når jeg har sett en jente med en sånn type gutt (tynn og bleik) så har jeg tenkt, ja han har sikkert en bra personlighet, men nå når jeg ser at det finnes jenter der ute som liker en sånn kropp blir jeg litt overrasket. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Og jo, jeg sier: Hva faen? Det er fortsatt jævlig idiotisk når man ikke begrunner. Da blir det ikke stort til diskusjon. Det blir feil å sammeligne gutte og jentekroppen på den måten. Mange mener at gutta ska være maskuline og muskeløse mens jentene skal være de tynne og feminine. Og tatoveringer ER en del av kroppen. Hvis du hadde kuttet av hodet, hadde han vært så emo da? Neppe. To små tatoveringer er ikke akkurat det som kvalifiserer til emo-ness. Hvis du mener at alle med tatovering er emo, har du et syn på mennesker jeg aldri har vært borti før. Herregud! sier DISKUSJON.NO deg noe? Slapp nå av, kvinne! Endret 7. mai 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 begrunnelsen min kom en post senere Penis trygve! Og jo, han ser emo ut. Men på en annen side så er det veldig mange som ser emo ut men som ikke er det. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg sa jo at jeg syntes kroppen hans var grei, skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det andre. Erasus: go kiss ass på PM heller Endret 7. mai 2008 av prada8 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 begrunnelsen min kom en post senere Penis trygve! Og jo, han ser emo ut. Men på en annen side så er det veldig mange som ser emo ut men som ikke er det. Jeeezez. Jeg sa jo at jeg syntes kroppen hans var grei, skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det andre. Fordi det er så lite relevant til topic. Bare jeg som ikke skjønner hvorfor dette er emo?: Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Men det er jo du som gjør det til en del av topic, ved å henge deg opp i det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Ikke kroppen, kroppen er ikke emo. Den er veldig pinglete, men håret osv. Men egentlig driter jeg i det. Jeg er blitt for gammel til å bry meg om folk er emo eller ikke. *knis* Tenker på hva som hadde skjedd om han hadde blitt truffet av noe hardt i brystet hehehe *knekk brist* Endret 7. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Men det er jo du som gjør det til en del av topic, ved å henge deg opp i det. Da sier vi det sånn at vi diskuterer om jenter liker det du kaller en emo kropp eller ikke. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 prada8, jeg skal begynne å forsvare deg en hel masse fremover, så du slipper å føle deg urettferdig behandlet. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er du alltid så vanskelig? Jeg skjønner at du tar det personlig fordi du tydeligvis liker tatoveringer og har dem selv, men det var bare en uskyldig kommentar ffs. Jeg er sålangt den eneste som liker spinkel gutten din, og alikevel bjeffer du Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 prada8, jeg skal begynne å forsvare deg en hel masse fremover, så du slipper å føle deg urettferdig behandlet. Lulz! Er du alltid så vanskelig? Jeg skjønner at du tar det personlig fordi du tydeligvis liker tatoveringer og har dem selv, men det var bare en uskyldig kommentar ffs. Jeg er sålangt den eneste som liker spinkel gutten din, og alikevel bjeffer du Haha, ja jøss. Skjønner bare ikke hvorfor du ser på to små tatoveringer som emo. Jeg med seks kan være så emo du bare orker i dine øyne, for det gir jeg beng i. Jeg forstår fortsatt ikke hvor emo-kommentaren kom fra, siden du understreket at tatoveringer er en del av kroppen, da jeg sa det var dét vi diskuterte. Spinkle gutter ftw! <3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Erasus: tror du heller skal ha dine egne meninger. Det er som regel det beste. Prada8: Liker du også det der? Herregud.. hva er det som skjer med verden? Okay vi setter opp et scenario. To gutter med akkurat samme personlighet, men to ulike kropper. Han ene er liek spinkel som den fyrstikken som tidligere er postet, men han andre er godt trent, men ikke for mye muskler. Hvem hadde dere valgt? Endret 7. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha, jeg har jo mine meninger, jeg bare synes det er helt unødvendig å tråkke over andres på en lite argumenterende måte. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 to eksempler; nei-takk og ja-takk... -jente Er han storingen ekte? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg syns han va emo pga helhetsintrykket, ikke bare tatoveringene. Fornøyd? Han er ok, Rasch. Men jeg foretrekker gutter som Bale. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Okay vi setter opp et scenario. To gutter med akkurat samme personlighet, men to ulike kropper. Han ene er liek spinkel som den fyrstikken som tidligere er postet, men han andre er godt trent, men ikke for mye muskler. Hvem hadde dere valgt? Mr. Fyrstikk! Haha, jeg har jo mine meninger, jeg bare synes det er helt unødvendig å tråkke over andres på en lite argumenterende måte. Det som irriterer meg mest i denne tråden. Folk greier ikke argumentere på en saklig måte. Prada8: Jadda, jadda. Beng i det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 to eksempler; nei-takk og ja-takk... -jente Er han storingen ekte? Han storingen er nok photoshoppa, hvis ikke så tror jeg tom. Hulk ville ha pissa i buksa av de musklene der. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ok penis trygve. Da har jeg fått bekrefta at du liker dem faktisk pga kroppen.. Er det kanskje fordi du liker å føle deg sterkere enn gutten eller noe? PS: Han der storingen er photoshoppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå