Lenne Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fredrik: jeg kaller deg herved sær. Sånne små pupper er full turn-on for meg Du er perfekt. For meg kan pupper være fine både som store og små. De må bare være velformede og passe til resten av kroppen. Scarlet sine pupper passer fint til kroppen hun har, for eksempel. Jeg syns vi bør lage en poll hvor vi stemmer frem de beste i hele tråden. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Dette er Vida Guerra... Endret 24. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Professional Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Kvinnekropp extraordinaire: http://www.fatcamp.no/ La merke til at du postet flere feite damer. Noe så får meg til å inse at du er chubby chaser og det er det som er "perfekt" for deg. Ikke min type damer, jeg liker de young dumb and full of cum og aldri over 60kg. Endret 23. juli 2009 av HWBruker Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Endret 23. juli 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Professional Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) *bilde* *bilde* *bilde* HAWT DAMN! 10/10 og beste tøsen som har blitt postet på lenge Endret 24. juli 2009 av WheelMan Quoting av bilder Lenke til kommentar
almond Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Megan Fox er digg, men jeg tror ikke det er hennes kropp på bildet ovenfor, kjipt. Bilde heter jo "megan-fox-topless-jennifers-body", hehe. Endret 24. juli 2009 av Carlba Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hun har selv uttalt at det er hennes pupper, men at hun brukte "puppelapper" wtf? Pluss at de var i aktuellrapport, så ganske sikker på at de er ekte. Hun skal vist saksøke fotografen ellernoe sånt.. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hun har selv uttalt at det er hennes pupper, men at hun brukte "puppelapper" wtf?Pluss at de var i aktuellrapport, så ganske sikker på at de er ekte. Hun skal vist saksøke fotografen ellernoe sånt.. Sånne "puppelapper" bruker jeg ofte når jeg går med stroppeløse kjole og slikt. Fin erstatter for BH. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er hennes kropp. Hun spiller i en film som heter Jennifer's Body. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Og gjett hvorfor "alle" kommer til å se den? Fordi den har en toppløsscene med Megan Fox. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg gidder ikke. Filmen ser dårlig ut, og jeg synes ikke Megan Fox er så veldig hot. Er et eller annet ved henne som er frastøtende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ho er ikkje så flott at eg ser ein dårleg film kun pga. ho. Har for mykje modellutsjånad og ser alt for spjålete ut for min del. Var betre før ho tok steget opp til A-kjendis. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Og gjett hvorfor "alle" kommer til å se den? Fordi den har en toppløsscene med Megan Fox. Tror de bestemte seg for å kutte den ut. Synes forøvrig ikke at hun er så super duper insane hot men hun har en kul personlighet og er ikke akkurat stygg heller da Endret 24. juli 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg syns det blir litt drøyt å kalle henne feit. Ja, dama har nok av former, men feit? For meg er det noe helt annet. Hun hadde kanskje litt vel store pupper, men det hadde sett rart ut om hun hadde A eller B-cup. Endret 24. juli 2009 av Lenne Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Megan Fox ser ut som ei tispe. Lenke til kommentar
almond Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det synes du egentlig ikke du prøver bare å opprettholde påstanden din i signaturen. Men nok om Megan Fox. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Victoria Beckham kopi? Lite kropp man så og i tillegg er kort hår turn off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå