Blekk. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ansiktet hennes var litt...mandig? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Der har du det eg meiner er den perfekte kvinnekroppen. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hun der kommer seg vel nærsagt smertefritt fra en fødsel Men ja, hu var ikke værst nei Bildet til Ed-Hunter: Litt enig med "mandige trekk", men hun var fortsatt uber fin. Lett snudd meg etter hu på gata. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Der har du det eg meiner er den perfekte kvinnekroppen. Hvor fant du det bilde? Det var et fantastiskt bilde! Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hun der kommer seg vel nærsagt smertefritt fra en fødsel Mohaha, det første som slo meg også Lenke til kommentar
Vale Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Alltid artig med en latino på standa Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 For en syk midje... Det så nesten photoshoppa ut. Eller så har kjerringa fjerna noe som ikke bør fjernes. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Timeglassformer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Blir mye right click -> save as for tia Lenke til kommentar
Vale Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Mye trafikk, ja.... Spesielt på denne tida Tror ikke det er midja som er spesielt smal, kan være at det er litt brede hofter... Hun er skapt til å få mange barn! Endret 19. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og jeg hjelper gledelig til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Dessuten heter det latinA. Spansk skiller mellom "gutteord" og "jenteord". Alt som beskriver jenter ender på A, alt som beskriver menn ender med O. Gjelder portugisisk/brasiliansk også. F.eks. nino er liten gutt, nina er liten jente. Endret 19. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Der har du det eg meiner er den perfekte kvinnekroppen. Hvor fant du det bilde? Det var et fantastiskt bilde! Skal jeg være helt ærlig så var det på 4chan. Så jeg vet ikke om hvor det egentlig stammer fra. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Niño/niña mener du nok. Blitt nesten kun postet bilder av kvinner her jo. Perfeksjon? Lenke til kommentar
almond Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva har hun operert? Sorry, et bilde ble visst borte underveis. Der har hun blitt operert Lenke til kommentar
Professional Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 For breier hofter for min del, afrikansk kroppspreg. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det finnes en mellomting mellom "tynn" og "feit". Hun har en helt normal kropp. Å kalle noen som er helt normale "feit" er bare tåpelig. Alt er relativt, etter USA standard på befolkning er noor en utsulten afrikaner, men etter skandinavia standarden min så er hun ei utrent slapp dame med for mye fett på kroppen. En dag kommer du til å forstå hva det betyr å ha egne mening og kunne sette ting i perspektiv etter ditt eget syn. Det er veldig fint å ha egne meninger. Det har vi begge. Problemet er at den ene av oss har et ekstremt ureflektert og lite nyansert syn, og ser bare to kategorier, nemlig "tynn" og "feit". Det er viktig at egne meninger er reflekterte og ser nyanser, og at det ikke bare blir svart-hvitt-tenkning. Du har litt å lære der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Oi Oi female rage. Ikke alle kvinner har strekkmerker vet du :!: Nei, ikke de photoshoppa kvinnene, som er de eneste du noen gang får sett Lenke til kommentar
Vale Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Dessuten heter det latinA. Spansk skiller mellom "gutteord" og "jenteord". Alt som beskriver jenter ender på A, alt som beskriver menn ender med O. Gjelder portugisisk/brasiliansk også. F.eks. nino er liten gutt, nina er liten jente. Tas til etteretning. Det visste jeg ikke.... Latina Latino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå