Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

En dag kommer du til å forstå hva det betyr å ha egne mening og kunne sette ting i perspektiv etter ditt eget syn.

En dag lærer du konseptet nyanser.

 

Ja nyanser i en perfekt kropp diskusjon. Mistenker du ikke helt vet hva logikk er. Nå trur jeg alt er oppklart angåendes denne saken og det blir ikke postet noe mer en komentarer til bilder av meg. En kaster ikke tid på søppel heter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En dag kommer du til å forstå hva det betyr å ha egne mening og kunne sette ting i perspektiv etter ditt eget syn.

En dag lærer du konseptet nyanser.

 

Ja nyanser i en perfekt kropp diskusjon. Mistenker du ikke helt vet hva logikk er. Nå trur jeg alt er oppklart angåendes denne saken og det blir ikke postet noe mer en komentarer til bilder av meg. En kaster ikke tid på søppel heter det.

Det å se flere nyanser enn bare "feit" eller "prefekt" er jo selvfølgelig en mangel på logikk :roll:

Lenke til kommentar
Noe sier meg at Lenne har strekkmerker på innsiden av lårene.

 

Må ver pga burgerking og ville gangbangs? Jeg forstår ikke hvordan du ellers får de? Kan du forklare Lenne? Jeg mangler kunnskapen!

 

Stretch marks are often the result of the rapid stretching of the skin associated with rapid growth (common in puberty) or weight gain (e.g. pregnancy or muscle building) that overcomes the dermis's elasticity.[citation needed] Stretch marks may also be influenced by hormonal changes associated with puberty, pregnancy, muscle building etc.[1] Although stretch marks are generally associated with pregnancy and obesity, they can also develop during rapid muscle growth. Medical terminology for these kinds of markings includes striae atrophicae, vergetures, stria distensae, striae cutis distensae, striae gravidarum (in cases where it is caused by pregnancy), lineae atrophicae, striae distensae, linea albicante, or simply striae.

 

Fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Stretch_marks

 

Så, dette er noe folk som trener også kan få. Trenger ikke å være fordi man er feit eller usunn.

Lenke til kommentar

Det har ingen ting å si om hva grunnen til det er eller hvor normalt det er. Kroppen er ikke perfekt med strekkmerker. Det var forsåvidt mye annet feil med henne. Dårlig kroppsfasong, stygge knær, stygge tær og ikke en god bakende. Hadde dog ikke plaget meg å hatt henne IRL.

 

Får ikke sett damene på de tre siste postene! Altså to fra G, og en fra Zeromac... Er bare hvit under spoilerne. Kan dere vennligst ordne opp?

 

 

 

 

Aner ikke hvem dette er

DEN var fin, men så veldig falsk ut. Altfor mye timeglass også.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...