Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brystene på de bildene av Noor Kamil er fine. Om hun har silikon vet jeg ikke.

 

Om størrelsen på brystene: Jeg kommenterte for noen sider siden en annen dame som hadde mindre bryster. Her:

 

 

3580739580_a0a2185aa2.jpg

 

For å sammenlikne dem:

Pikant_img8_211668g.jpg

 

 

 

Det som er mellom de to størrelsene glir rett inn i min definisjon av perfekt. Jeg er ikke så nøye på om de må være så eller så store. Så om det er litt pluss minus de 2 størrelsene er helt ok.

 

En annen ting om bryststørrelsen til Noor Kamil. Jeg vil tro de er i øvre grense av hva som er behagelig å drasse på for å si det sånn. Ikke utenkelig at den dama sliter med vekta på dem.

 

Noor Kamil har jo en del lovehandles. Og det gjør ikke meg noe, men ser at andre i tråden er ekstremt nøye på sånt.

Endret av G
Lenke til kommentar
Det er ikke noe annet en trolling å kalle henne "feit".

Damen er utrent og valpete med alt for store former, det er per MIN defenisjon feit. Er på ingen måte trolling.

Det finnes en mellomting mellom "tynn" og "feit". Hun har en helt normal kropp. Å kalle noen som er helt normale "feit" er bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe annet en trolling å kalle henne "feit".

Damen er utrent og valpete med alt for store former, det er per MIN defenisjon feit. Er på ingen måte trolling.

Det finnes en mellomting mellom "tynn" og "feit". Hun har en helt normal kropp. Å kalle noen som er helt normale "feit" er bare tåpelig.

 

Alt er relativt, etter USA standard på befolkning er noor en utsulten afrikaner, men etter skandinavia standarden min så er hun ei utrent slapp dame med for mye fett på kroppen. En dag kommer du til å forstå hva det betyr å ha egne mening og kunne sette ting i perspektiv etter ditt eget syn.

Lenke til kommentar
Synes Kelly Hu er helt fantastisk deilig ;p

 

Kanskje ikke akkurat det beste bildet av henne men synes det forsatt er bra!

post-40429-1247909915_thumb.jpg

 

Virkelig bra kropp. Øyekroken hennes ser ikke asiatisk ut, ellers ville jeg trodd hun var asiatisk. Kanskje hun er blanding av asiatisk og noe. Jeg vet ikke om dekket øyekrok, har ett dominant gen. Noen som har peil på biologi?

Endret av G
Lenke til kommentar
Synes Kelly Hu er helt fantastisk deilig ;p

 

Kanskje ikke akkurat det beste bildet av henne men synes det forsatt er bra!

post-40429-1247909915_thumb.jpg

 

Virkelig bra kropp. Øyekroken hennes ser ikke asiatisk ut, ellers ville jeg trodd hun var asiatisk. Kanskje hun er blanding av asiatisk og noe. Jeg vet ikke om dekket øyekrok, har ett dominant gen. Noen som har peil på biologi?

"She is of Hawaiian, Chinese, and English descent." <- Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Kelly_Hu)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...