toth Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Uhmmm.. Det er vel strengt tatt bare sminka på for prisonbreak-innspillinger. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er ikke det han Prison break fyren da? Den tattoveringen er jo bare fake for showet.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 aha har aldri sett på prison break før. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Skulle til å skrive at de visste sikkert at det bare var en skuespiller med fake tattoss ^^ Lenke til kommentar
Vale Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ansiktspolitiet kommer sikkert til å reagere nå også, men det får så være Alle liker ikke sarte, små engledamer. Jeg liker dem sånn Lenke til kommentar
G Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Brystene på de bildene av Noor Kamil er fine. Om hun har silikon vet jeg ikke. Om størrelsen på brystene: Jeg kommenterte for noen sider siden en annen dame som hadde mindre bryster. Her: For å sammenlikne dem: Det som er mellom de to størrelsene glir rett inn i min definisjon av perfekt. Jeg er ikke så nøye på om de må være så eller så store. Så om det er litt pluss minus de 2 størrelsene er helt ok. En annen ting om bryststørrelsen til Noor Kamil. Jeg vil tro de er i øvre grense av hva som er behagelig å drasse på for å si det sånn. Ikke utenkelig at den dama sliter med vekta på dem. Noor Kamil har jo en del lovehandles. Og det gjør ikke meg noe, men ser at andre i tråden er ekstremt nøye på sånt. Endret 18. juli 2009 av G Lenke til kommentar
Vale Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Her er forresten er kul kar også Vet ikke om kroppen er bra, men en herlig attitude, spesielt mot damer... tøff type Endret 18. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Vel, dette handler om kropp, ikkje attitude. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er ikke noe annet en trolling å kalle henne "feit". Damen er utrent og valpete med alt for store former, det er per MIN defenisjon feit. Er på ingen måte trolling. Det finnes en mellomting mellom "tynn" og "feit". Hun har en helt normal kropp. Å kalle noen som er helt normale "feit" er bare tåpelig. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Vel, dette handler om kropp, ikkje attitude. Poeng! Sorry! Tidlig på dagen enda.... Men han er jo forholdsvis veltrent da... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Synes Kelly Hu er helt fantastisk deilig ;p Kanskje ikke akkurat det beste bildet av henne men synes det forsatt er bra! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hva synes dere om denne skjønnheten? Hun er perfekt! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 18. juli 2009 av Borden Lenke til kommentar
Vale Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Fin, ja, men perfekt? Kommer an på personlig smak, men absolutt fine former på dette eksemplaret, ja! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er ikke noe annet en trolling å kalle henne "feit". Damen er utrent og valpete med alt for store former, det er per MIN defenisjon feit. Er på ingen måte trolling. Det finnes en mellomting mellom "tynn" og "feit". Hun har en helt normal kropp. Å kalle noen som er helt normale "feit" er bare tåpelig. Alt er relativt, etter USA standard på befolkning er noor en utsulten afrikaner, men etter skandinavia standarden min så er hun ei utrent slapp dame med for mye fett på kroppen. En dag kommer du til å forstå hva det betyr å ha egne mening og kunne sette ting i perspektiv etter ditt eget syn. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 En dag kommer du til å forstå hva det betyr å ha egne mening og kunne sette ting i perspektiv etter ditt eget syn. En dag lærer du konseptet nyanser. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Synes Kelly Hu er helt fantastisk deilig ;p Kanskje ikke akkurat det beste bildet av henne men synes det forsatt er bra! Virkelig bra kropp. Øyekroken hennes ser ikke asiatisk ut, ellers ville jeg trodd hun var asiatisk. Kanskje hun er blanding av asiatisk og noe. Jeg vet ikke om dekket øyekrok, har ett dominant gen. Noen som har peil på biologi? Endret 18. juli 2009 av G Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Synes Kelly Hu er helt fantastisk deilig ;p Kanskje ikke akkurat det beste bildet av henne men synes det forsatt er bra! Virkelig bra kropp. Øyekroken hennes ser ikke asiatisk ut, ellers ville jeg trodd hun var asiatisk. Kanskje hun er blanding av asiatisk og noe. Jeg vet ikke om dekket øyekrok, har ett dominant gen. Noen som har peil på biologi? "She is of Hawaiian, Chinese, and English descent." <- Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Kelly_Hu) Lenke til kommentar
almond Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) .. Endret 3. april 2011 av Mangler Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ingen av dem er i nærheten av perfekt kropp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå