Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Ontopic. En av damene på dette bildet representerer noe tilnærmet det ideelle for min del. Jeg lar Sir Mixalots ord fortelle hvilken jeg tenker på gjennom verselinjer fra den udødelige "Baby Got Back".

 

I like big butts and I can not lie

You other brothers can't deny

That when a girl walks in with an itty bitty waist

And a round thing in your face

You get sprung

Big og big fru blom, syns de var akkurat passe jeg. Big er mer sånn:

http://www.dailyhaha.com/_pics/cute_butt.jpg

Jentene sett under ett hadde relativt normal rumpestørrelse, ja, men jeg siktet til the soul sista på bildet med det smale livet og den store, runde baken. Derav referansen til "Baby Got Back". Bildet du postet var milevis forbi min definisjon av big butt, den var rett og slett monstrøs. Akkurat som at man kan si at Denise Milani har store pupper uten at det faktum at Lolo Ferrari har enda større skal forskyve skalaen til det absurde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoppende Bryster: Tror du glemmer at tråden heter "Perfekt kropp eller?"

 

Når noen poster et bilde av en dame som en annen ikke syntes har perfekt kropp, så begrunner jo personen det med noe. Feks at dama er for feit, eller for utrent, til å ha en perfekt kropp. Han sier jo ikke at dama er direkte feit og at han aldri hadde tatt på eller snakka med kjerringa.

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt en issue med at silikonberter anses for å ha "perfekt kropp". De har jo modifisert seg kraftig. Det er juks. Og tar man av BH'n, står puppene rett frem som to badeballer enten hun ligger eller står.

Litt som mine. Dog, jeg har ikke silikon i dem, de bare er sånn. Men badeballer vil jeg ikke påstå at de er.

 

Jeg liker ikke trashy "babes", uansett, jeg. Og selv om man modifiserer seg selv, så går det faktisk an å se ut som et menneske, og ikke en animert figur. Har ikke sansen for kroppsdeler som ser ut som om de ble kastet på ved en feil. Og disse damene jeg sikter til har ofte et mindre pent ansikt. Ikke at det spiller noen rolle når man skal ha opp et bilde på skjermen, dog. Crop crop!

 

Hos gutter liker jeg en sunn og frisk kropp som blir holdt godt i stand. Litt trening og sunt kosthold gjør susen, men vaskebrett er absolutt ikke nødvendig. Jeg er faktisk ikke så glad i vaskebrettmager i det hele tatt. Men armene er viktige. Dvaske fiskebollarmer er ikke pent overhodet! Og han må ha store, kraftige hender. Markert kjeveparti er hot as hell og skjegg er veldig viktig. Josh holloway i say.

Lenke til kommentar
Er vel du som er troll med tanke på at jeg holder meg til topic og kommer med min mening om bildene.

Det er ikke noe annet en trolling å kalle henne "feit".

 

Damen er utrent og valpete med alt for store former, det er per MIN defenisjon feit. Er på ingen måte trolling.

 

 

Hvis du syns dette her er "tynt og trent" så er du et troll :roll: (Sarkasme, jeg er ikke tard som enkelte som ikke klarer å forstå at folk i verden har forskjellige holdninger. Skulle tru en lærte sånt age 4)

 

post-122083-1247707193_thumb.jpg

Endret av WheelMan
Fjernet støtende filnavn på bilde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...