Kalinken Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ontopic. En av damene på dette bildet representerer noe tilnærmet det ideelle for min del. Jeg lar Sir Mixalots ord fortelle hvilken jeg tenker på gjennom verselinjer fra den udødelige "Baby Got Back". I like big butts and I can not lie You other brothers can't deny That when a girl walks in with an itty bitty waist And a round thing in your face You get sprung Big og big fru blom, syns de var akkurat passe jeg. Big er mer sånn: http://www.dailyhaha.com/_pics/cute_butt.jpg Jentene sett under ett hadde relativt normal rumpestørrelse, ja, men jeg siktet til the soul sista på bildet med det smale livet og den store, runde baken. Derav referansen til "Baby Got Back". Bildet du postet var milevis forbi min definisjon av big butt, den var rett og slett monstrøs. Akkurat som at man kan si at Denise Milani har store pupper uten at det faktum at Lolo Ferrari har enda større skal forskyve skalaen til det absurde. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Bildene over Kalinken: Meh. Hva er greia med ribbein? Og faen for en flat rumpe... Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Enig, det er en "bulk" for mye. Det skal da ikke være såpass synlig overgang fra "ribcage" til mage, puppen skal være eneste bulk, hvorpå flatt/utover ned mot pelvis. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hoppende Bryster: Tror du glemmer at tråden heter "Perfekt kropp eller?" Når noen poster et bilde av en dame som en annen ikke syntes har perfekt kropp, så begrunner jo personen det med noe. Feks at dama er for feit, eller for utrent, til å ha en perfekt kropp. Han sier jo ikke at dama er direkte feit og at han aldri hadde tatt på eller snakka med kjerringa. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg bare lurer: Er det flere enn meg som får denne tråden som "ikke lest" selv om man faktisk har lest siste post? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg har fortsatt en issue med at silikonberter anses for å ha "perfekt kropp". De har jo modifisert seg kraftig. Det er juks. Og tar man av BH'n, står puppene rett frem som to badeballer enten hun ligger eller står. Endret 15. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Struttende > hengende Da lar vi deg sitte og leke med Lego-klossene dine (plastikk) mens vi andre nyter ekte vare. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Struttende > hengende Da lar vi deg sitte og leke med Lego-klossene dine (plastikk) mens vi andre nyter ekte vare. Har aldri sagt at jeg liker silikon heller Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har fortsatt en issue med at silikonberter anses for å ha "perfekt kropp". De har jo modifisert seg kraftig. Det er juks. Og tar man av BH'n, står puppene rett frem som to badeballer enten hun ligger eller står. Litt som mine. Dog, jeg har ikke silikon i dem, de bare er sånn. Men badeballer vil jeg ikke påstå at de er. Jeg liker ikke trashy "babes", uansett, jeg. Og selv om man modifiserer seg selv, så går det faktisk an å se ut som et menneske, og ikke en animert figur. Har ikke sansen for kroppsdeler som ser ut som om de ble kastet på ved en feil. Og disse damene jeg sikter til har ofte et mindre pent ansikt. Ikke at det spiller noen rolle når man skal ha opp et bilde på skjermen, dog. Crop crop! Hos gutter liker jeg en sunn og frisk kropp som blir holdt godt i stand. Litt trening og sunt kosthold gjør susen, men vaskebrett er absolutt ikke nødvendig. Jeg er faktisk ikke så glad i vaskebrettmager i det hele tatt. Men armene er viktige. Dvaske fiskebollarmer er ikke pent overhodet! Og han må ha store, kraftige hender. Markert kjeveparti er hot as hell og skjegg er veldig viktig. Josh holloway i say. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Bildene over Kalinken: Meh. Hva er greia med ribbein? Og faen for en flat rumpe... Ja, hva mener du er galt med ribbeina? Jeg ser bare ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ser du ikke det må det stå dårlig til med deg... Jeg vet ikke helt hvordan man skal forklare de ribbeina der. Se på det første bildet, de står jo rett ut på en måte, ser nasty ut. Det gjorde forøvrig hele dama spør du meg. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er fordi hun bøyer seg bakover, som hun gjør på alle bildene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nesten så jeg blir litt løs i håndleddet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er vel du som er troll med tanke på at jeg holder meg til topic og kommer med min mening om bildene. Det er ikke noe annet en trolling å kalle henne "feit". Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Er vel du som er troll med tanke på at jeg holder meg til topic og kommer med min mening om bildene. Det er ikke noe annet en trolling å kalle henne "feit". Damen er utrent og valpete med alt for store former, det er per MIN defenisjon feit. Er på ingen måte trolling. Hvis du syns dette her er "tynt og trent" så er du et troll (Sarkasme, jeg er ikke tard som enkelte som ikke klarer å forstå at folk i verden har forskjellige holdninger. Skulle tru en lærte sånt age 4) Endret 16. juli 2009 av WheelMan Fjernet støtende filnavn på bilde Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Så det finnes kun "tynn og trent" og "feit". right-o. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 vi kan definere noor som utrent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nesten så jeg blir litt løs i håndleddet. Er det deg? Du kan i såfall være fornøyd Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er ikke så verst han her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå