Karlson Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Enig. Jeg klarer ikke å synes en person er sexy om hun ser ut som en flyulykke i fjeset - uavhengig av kropp. Men folk har vel forskjellige meninger. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, jeg er enig i det Karlson sier, men denne tråden handler bare om kroppen. (uten hodet ) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg vil ikke si jeg er helt enig i det, må da gå ann å si ifra om man synes noen ser stygge ut i fjeset. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 For å si det sånn, for min del hjelper det jævlig lite om kroppen er 100% drop dead HERLIG sålenge trynet ser ut som en overkjørt boks med makrell i tomat. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Når man først skal kommentere trynet synes jeg man godt kan tilføye hva man synes om resten av kroppen... Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ansiktet er ikke en del av kroppen. Derfor bør ansiktet sladdes ut om man skal legge inn et bilde av en jente med fin kropp men fryktelig ansikt. Det er vanskelig å bedømme bare kroppen når det er et fælt ansikt som trekker all oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Seriøst? Hvor mange ganger har vi hatt den her diskusjonen? Enten får man lage en definisjon på det i tråden, eller så får man slutte å bry seg om andres definisjoner. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det bildet der har jo ingen sett før vettu Gypsy Og så? Denne tråden heter "Perfekt kropp eller?" Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Seriøst? Hvor mange ganger har vi hatt den her diskusjonen? Enten får man lage en definisjon på det i tråden, eller så får man slutte å bry seg om andres definisjoner. TAKK! Omtrent hver femte side er kommer det en eller annen ignoramus rekende og kommenterer et ansikt, hvorpå en eller annen bedrevitersk kverulant ikke klarer å la være å påpeke trådens tittel. Den diskusjonen og "Post mer bilder, folkens!" med svaret "Dette er jo ikke Babethreaden heller!" er gjengangere og like irriterende hver gang de kryper frem fra fortiden og fremprovoserer et lite velkomment deja vu. Ontopic. En av damene på dette bildet representerer noe tilnærmet det ideelle for min del. Jeg lar Sir Mixalots ord fortelle hvilken jeg tenker på gjennom verselinjer fra den udødelige "Baby Got Back". I like big butts and I can not lie You other brothers can't deny That when a girl walks in with an itty bitty waist And a round thing in your face You get sprung Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Å herre j*vlar. Hun til venstre der,mmm... For ei rompe Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det bildet der har jo ingen sett før vettu Gypsy Og så? Denne tråden heter "Perfekt kropp eller?" Er bare litt lei av de bildet, det har jo dukket opp en del ganger, eller hva? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Seriøst? Hvor mange ganger har vi hatt den her diskusjonen? Enten får man lage en definisjon på det i tråden, eller så får man slutte å bry seg om andres definisjoner. TAKK! Omtrent hver femte side er kommer det en eller annen ignoramus rekende og kommenterer et ansikt, hvorpå en eller annen bedrevitersk kverulant ikke klarer å la være å påpeke trådens tittel. Den diskusjonen og "Post mer bilder, folkens!" med svaret "Dette er jo ikke Babethreaden heller!" er gjengangere og like irriterende hver gang de kryper frem fra fortiden og fremprovoserer et lite velkomment deja vu. Ontopic. En av damene på dette bildet representerer noe tilnærmet det ideelle for min del. Jeg lar Sir Mixalots ord fortelle hvilken jeg tenker på gjennom verselinjer fra den udødelige "Baby Got Back". I like big butts and I can not lie You other brothers can't deny That when a girl walks in with an itty bitty waist And a round thing in your face You get sprung Big og big fru blom, syns de var akkurat passe jeg. Big er mer sånn: Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nei fy faen trynet hennes er støgt. Og så? Denne tråden heter "perfekt kropp eller?" hodet ER en del av kroppen... Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noor Kamil Hun er for feit og utrent. Er typisk average. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Enten er du et jævlig dedikert troll, eller så har du et så twisted syn på menneskekroppen at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er vel du som er troll med tanke på at jeg holder meg til topic og kommer med min mening om bildene. Mens du som ikke deler den hopper på meg hele tiden. Jeg forventer ikke noe mer ifra deg seff med tanke på hvem du er. Men du kan la ver å trolle meg og ver en hykler. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er greit at du sier din mening, jeg sier min. Mulig jeg formulerte meg litt krasst, det får du bare unnskylde, men jeg ser virkelig ikke åssen hun der er feit. Jeg er forøvrig veldig usikker på hva du mente med de to siste setningene. Salma Hayek scorer fortsatt høyt hos meg. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Noor Kamil er faen ikke feit. Det ordet blir aaaltfor mye brukt i denne tråden. edit: likte ikke Hayek Endret 15. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Noor har en veldig kjedelig "tømmerstokk" fassong i mine øyne. Salma Hayek derimot er helt fantastisk! Edit: La til et bilde Endret 15. juli 2009 av Fredrik. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) nam nam Lite fett og veltrent. Ikke noe average girl med "former" som er fett etter burgerking og kebab spisingen i helgen. Er samme damen 3 ganger, navnet på tøsen er Jennifer Nicole lee. Endret 15. juli 2009 av HWBruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå