Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? Hvor mange ganger har vi hatt den her diskusjonen? Enten får man lage en definisjon på det i tråden, eller så får man slutte å bry seg om andres definisjoner.

TAKK! Omtrent hver femte side er kommer det en eller annen ignoramus rekende og kommenterer et ansikt, hvorpå en eller annen bedrevitersk kverulant ikke klarer å la være å påpeke trådens tittel. Den diskusjonen og "Post mer bilder, folkens!" med svaret "Dette er jo ikke Babethreaden heller!" er gjengangere og like irriterende hver gang de kryper frem fra fortiden og fremprovoserer et lite velkomment deja vu.

 

Ontopic. En av damene på dette bildet representerer noe tilnærmet det ideelle for min del. Jeg lar Sir Mixalots ord fortelle hvilken jeg tenker på gjennom verselinjer fra den udødelige "Baby Got Back".

 

I like big butts and I can not lie

You other brothers can't deny

That when a girl walks in with an itty bitty waist

And a round thing in your face

You get sprung

post-102998-1247610112_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Seriøst? Hvor mange ganger har vi hatt den her diskusjonen? Enten får man lage en definisjon på det i tråden, eller så får man slutte å bry seg om andres definisjoner.

TAKK! Omtrent hver femte side er kommer det en eller annen ignoramus rekende og kommenterer et ansikt, hvorpå en eller annen bedrevitersk kverulant ikke klarer å la være å påpeke trådens tittel. Den diskusjonen og "Post mer bilder, folkens!" med svaret "Dette er jo ikke Babethreaden heller!" er gjengangere og like irriterende hver gang de kryper frem fra fortiden og fremprovoserer et lite velkomment deja vu.

 

Ontopic. En av damene på dette bildet representerer noe tilnærmet det ideelle for min del. Jeg lar Sir Mixalots ord fortelle hvilken jeg tenker på gjennom verselinjer fra den udødelige "Baby Got Back".

 

I like big butts and I can not lie

You other brothers can't deny

That when a girl walks in with an itty bitty waist

And a round thing in your face

You get sprung

Big og big fru blom, syns de var akkurat passe jeg. Big er mer sånn:

cute_butt.jpg

Lenke til kommentar

Det er greit at du sier din mening, jeg sier min. Mulig jeg formulerte meg litt krasst, det får du bare unnskylde, men jeg ser virkelig ikke åssen hun der er feit.

 

Jeg er forøvrig veldig usikker på hva du mente med de to siste setningene.

 

Salma Hayek scorer fortsatt høyt hos meg.

salmahayek.jpg

Salma-Hayek-salma-hayek-246035_1024_768.jpg

1234391287-salma-hayek.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...