Skurupu Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Helt enig, Blåbær. Hun var stygg både her og der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Fant denne skjønnheten i en artikkel i Dagbladet i går. Hun heter Camilla Jensen, men det står ikke noe mer om henne enn det. Synes hvertfall hun er aldeles nydelig! Ser ikke så mye av kroppen, men øynene, smilet og håret får henne til å se ut som en alvedronning. Hadde hun spilt Galadriel eller Arwen så hadde til og med jeg giddet å se LOTR-filmene flere ganger. Noen som har flere bilder av henne setter jeg pris på det! EDIT: fgaofbdg Hahaha! Lillesøstra hennes går/gikk i klassen min xD Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Fant denne skjønnheten i en artikkel i Dagbladet i går. Hun heter Camilla Jensen, men det står ikke noe mer om henne enn det. Helt random chick. Pluss for titties. Hahaha! Lillesøstra hennes går/gikk i klassen min xD Håhå! Syyyyyyyyykt! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sommer=Bikini Nice! Kroppsmessig er hun den beste i denne tråden. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Absolutt! Beste eg har sett til no i tråden Fjeset var OK, men what the heck, dette er jo ein kroppstråd. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sommer=Bikini *Bilde* Perfekt størrelse på puppene! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Andre som har problemer med vedlegg? Prøver å laste opp et bilde som er 1.75MB stort. Andre bilder fungerer greit. Endret 11. juli 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Andre som har problemer med vedlegg? Prøver å laste opp et bilde som er 1.75MB stort. Andre bilder fungerer greit. Åpne det i paint, lagre som .jpeg, post det. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er det jeg pleier å gjøre og. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Andre som har problemer med vedlegg? Prøver å laste opp et bilde som er 1.75MB stort. Andre bilder fungerer greit. Åpne det i paint, lagre som .jpeg, post det. Eller last opp på imageshack.us, så blir detaljene med Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Andre som har problemer med vedlegg? Prøver å laste opp et bilde som er 1.75MB stort. Andre bilder fungerer greit. Åpne det i paint, lagre som .jpeg, post det. Eller last opp på imageshack.us, så blir detaljene med Såfremt du ikke lagrer i laveste kvalitet .jpg er det så og si ikke merkbart med menneskeøyne å se forskjellen. Men tida det tar å laste opp og ned er en tiendedel, noe som er nyttig i en slik tråd Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dette her er ikke så aller værst : Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 De to siste var ikke så ille. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jaggu ble det ikke bedre da jeg scrollet ned. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 ollallaaa, helt ubeskrivelig deilig de to siste jentene Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jaggu ble det ikke bedre da jeg scrollet ned. Ansiktet var jo noe av det peneste med jenta. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sommer=Bikini *Bilde* Perfekt størrelse på puppene! Enig. Den størrelsen og litt oppover gleder oss mannfolk mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå