Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet dette ikke er "kommenter andres bilder tråden", men hun må da være på kanten til undervektig? Kan ikke være naturlig å se ribben så tydelig? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 De to er rimelig perfekte... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 De to er rimelig perfekte... Ja du tenker på musikken, ikke sant? :!: Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Perfekt. Kanskje det kun er akkurat dette bildet som er perfekt -- men... uansett... Jente + tatovering/maling + sidelengs øyekast = tap av all fornuft Endret 6. mai 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Alison Stoke, om jeg ikke husker feil. Står flere plasser i denne tråden. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hun til venstre har fin kropp syns jeg Hvorfor er det slik at jenter syns tynne jenter er pene? =\ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 lalala Hvem er det? Jeg må si at hun er så godt som perfekt ass! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Second that. Får lyst til å stikke på trening bare jeg ser på henne (im a dude btw) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hun til venstre har fin kropp syns jeg Hvorfor er det slik at jenter syns tynne jenter er pene? =\ Haha, syntes du hun var så veldig tynn? .. Er jo nesten slik at normale jenter må legge på seg for å bli likt av deg jo. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hun til venstre har fin kropp syns jeg Hvorfor er det slik at jenter syns tynne jenter er pene? =\ Haha, syntes du hun var så veldig tynn? .. Er jo nesten slik at normale jenter må legge på seg for å bli likt av deg jo. Hun er da ikke akkurat "normal" da.. For tynn og ingen "vanlige" muskler Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hehe, nja, normal var nok å ta litt hardt i Men har flere venniner som ser slik ut ( uten musklene ofc ). Ser ikke på dem som anoreksia jenter & ber dem spise mer. Men så er det vell kanskje bare jeg som liker slanke og pene jenter? Whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tja, når ribben er tydelige synlige når man står "rett opp og ned" så vil jeg si at det heller er mer i retning av tynn enn normalt. Men, det har vel mye å gjøre med at jenters kroppsideal har forandret seg de siste årene. Nå er det in å være tynn og slank så da vil mange jenter det, i motsetning til for noen år siden da det var mote å ha litt former. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hehe, nja, normal var nok å ta litt hardt i Men har flere venniner som ser slik ut ( uten musklene ofc ). Ser ikke på dem som anoreksia jenter & ber dem spise mer. Men så er det vell kanskje bare jeg som liker slanke og pene jenter? Whatever floats your boat. Nei, hehe. I got youre back brother. Tynne og pene girls ftw. Fettjenter utgår! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha, syntes du hun var så veldig tynn? .. Er jo nesten slik at normale jenter må legge på seg for å bli likt av deg jo. Sa jeg veldig tynn? Nei. Kiruk states my point. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha, syntes du hun var så veldig tynn? .. Er jo nesten slik at normale jenter må legge på seg for å bli likt av deg jo. Sa jeg veldig tynn? Nei. Kiruk states my point. Var litt kjapp på avtrekkeren der! Enig med at hun jenta helt til venstre på bildene til Lisa(?) var litt for tynn. Men Alison Stoke er nydelig! ( leste innlegget ditt i hodet etter jeg så bildet av hun hehe " . Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Damene må jo ha litt på kroppen så dem ikke knekker sammen under sex Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja hun er tynn, men jeg syns hun passer til det. Hun er veldig lav også.. Jeg syns også det er fint med jenter med litt muskler (som hun spydjenta'), men jeg likte hun Taylor som jeg postet bilde av Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nei, hehe. I got youre back brother. Tynne og pene girls ftw. Fettjenter utgår! Hvis det er helt ok og ikke rart å like tynne jenter, hvorfor kan man ikke like tynne gutter uten å få rare kommentarer? Godis: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå