Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun til venstre har fin kropp syns jeg

Hvorfor er det slik at jenter syns tynne jenter er pene? =\

 

Haha, syntes du hun var så veldig tynn? .. Er jo nesten slik at normale jenter må legge på seg for å bli likt av deg jo.

 

Hun er da ikke akkurat "normal" da.. For tynn og ingen "vanlige" muskler

Lenke til kommentar

hehe, nja, normal var nok å ta litt hardt i ;)

 

Men har flere venniner som ser slik ut ( uten musklene ofc ). Ser ikke på dem som anoreksia jenter & ber dem spise mer. Men så er det vell kanskje bare jeg som liker slanke og pene jenter? :)

 

Whatever floats your boat.

Lenke til kommentar

Tja, når ribben er tydelige synlige når man står "rett opp og ned" så vil jeg si at det heller er mer i retning av tynn enn normalt. Men, det har vel mye å gjøre med at jenters kroppsideal har forandret seg de siste årene. Nå er det in å være tynn og slank så da vil mange jenter det, i motsetning til for noen år siden da det var mote å ha litt former.

Lenke til kommentar
hehe, nja, normal var nok å ta litt hardt i ;)

 

Men har flere venniner som ser slik ut ( uten musklene ofc ). Ser ikke på dem som anoreksia jenter & ber dem spise mer. Men så er det vell kanskje bare jeg som liker slanke og pene jenter? :)

 

Whatever floats your boat.

Nei, hehe. I got youre back brother. Tynne og pene girls ftw. Fettjenter utgår!

Lenke til kommentar
Haha, syntes du hun var så veldig tynn? .. Er jo nesten slik at normale jenter må legge på seg for å bli likt av deg jo.

Sa jeg veldig tynn? Nei.

 

Kiruk states my point.

 

Var litt kjapp på avtrekkeren der! Enig med at hun jenta helt til venstre på bildene til Lisa(?) var litt for tynn. Men Alison Stoke er nydelig! ( leste innlegget ditt i hodet etter jeg så bildet av hun hehe " .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...