toth Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ingen som ser sånn ut til dagligdags, uansett hvor mye trening Ehh, jo. Nei, ingen ser sånn ut til daglig. Sånn ser de ut når de er deffet og pumpet foran en photoshoot. Når du ser bilder fra Mr. Universe, tror du det er slik de ser ut en mandag morgen? Langt ifra. Da kan man kanskje skimte en 6pack om man er heldig, og biceps er langt fra definert skilt fra skuldermuskel og triceps, for å ta noen eksempler. Før de pumper seg opp ser hele overarmen stor ut, men etter at de deffer(faster) og pumper seg opp rett før show, kommer muskler og blodårer frem. Svend Karlsen, ikke så pumpa men strammer: Litt mer pumpa: dette kan du lett prøve selv. Mål biceps før du går på trening. Pump jern så det synger. Mål biceps etter trening, og den har vokst markant. Mål den igjen 3 timer etter, og den er tilbake til som før trening. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Men, er det ingen gutter som liker litt større kvinner? Hva synes dere om f.eks denne kvinnen? Problemet er ikke størrelsen hennes. Den hadde vært veldig fin hadde midjen og skuldrene vært smalere. Smal midje og brede hofter er fint, ikke bred mage og brede hofter. Skal jeg finne bilde av den "perfekte" mannlige kroppen, hadde det nok blitt noe som han her: Svend Karlsen, ikke så pumpa men strammer: Litt mer pumpa: Jeg stiller meg skeptisk til deres kritiske evner. I bildet til Meg90 og toths 2. bilde er det 'jukset' heftig med skygge og lys, i langt større grad enn forskjellen Svend Karlsen får fra pumpen. Selv etter et heftig år hvor jeg la på meg 10 kg rent fett kunne fortsatt magen min sett veldefinert og muskuløs ut som Meg90s bilde med samme effekter. Endret 4. juni 2009 av Quicko Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) jepp riktig... Aaaanyhu.. Såg ei som hete Julianna Guill i den nye Friday the 13th remake (crappy movie). Hun hadde dei mest fantastiske puppene ever. Fant ikke noe bilde til å bevise det med, men hun toppet nettop lista mi! Julianna Guill søk henne opp Va ikke meningen å virke som en horndog Endret 5. juni 2009 av luni Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 En annen ting. Når jenter tar silikon i puppene, hvorfor går mange for den trillrunde typen? Hvorfor ikke ta den formen som Julianna Guill har? Ser mye mer "ekte" ut. Dei ser mjukere ut og Og hva er det som gjør at dem bestemer seg for den formen på buppene dei gjør? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uhm, 90% av jentene i denne tråden er jo "jukset" på, så hvorfor skal det være annerledes med mennene? Her var det jo hvor pent det ser ut på skjermen som gjelder? Neei, personlig syns jeg ikke fyren på bildet til Meg90 er fin i virkeligheten eller på skjermen. Jeg liker gutter som trener litt, men det skal ikke være for "veldefinert". Jeg kan nesten garantere at en av dere gutter her som trener litt har den perfekte kropp i mine øyne. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uhm, 90% av jentene i denne tråden er jo "jukset" på, så hvorfor skal det være annerledes med mennene? Her var det jo hvor pent det ser ut på skjermen som gjelder? Og det er helt i orden, det det ble reagert på var at noen påsto man faktisk kan se slik ut en vanlig mandag morgen. Det gjør man ikke. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er tilbøyelig til å være enig. Fine former på henne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde holdt meg langt unna henne, gothere og hillbillie folk er turnoff. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde holdt meg langt unna henne, gothere og hillbillie folk er turnoff. Og hun er det...? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Goth tror jeg, stilen hennes er turnoff. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Deg om det, hun var nydelig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så jo hvor dårlig det gikk med Tyskland under melodi grand med henne som modell. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så bra argument... Tone damli Aaberge ser nydelig ut, men hun tapte jo i den norske finalen. Hun blir ikke mindre nydelig av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Syns magen til Denise Richards var litt... ekkel. Slenger meg på. Nånå gutta, sjønnheten er ikke lenger enn en lysbryter unna =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så bra argument... Tone damli Aaberge ser nydelig ut, men hun tapte jo i den norske finalen. Hun blir ikke mindre nydelig av det. Hun kom på andreplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Første taperplass med andre ord. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sikkert det, men hun hadde garantert havnet mange plasser bak om det ikke var for utseendet hennes. Det tyske bidraget hadde nok klart seg bedre uten von dita, låta var ganske grei men når hun fikk mer oppmerksomhet enn selve låta så tror jeg det ødela for Tyskland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er faktisk enig med deg, men ikke fordi Dita er stygg. Hele greia var bare litt for drøyt. Den tyske sangen var faktisk en av de beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå