Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange nydelige kvinne kropper i denne tråden, skulle gjerne hatt de fleste kroppene her. Jeg har lagt merke til at de fleste er svært slanke, og ikke har så veldig mye former. Skulle jeg funnet frem et bilde av den "perfekte" kvinnekroppen, hadde jeg sannsynligvis vært enig med mange av bildene her. Men, er det ingen gutter som liker litt større kvinner?

Hva synes dere om f.eks denne kvinnen?

pnk4iva_mp.jpg

Selv er jeg nokså lik henne, og har alltid fått komplimenter av gutter for kroppen min. Skal gutter finne "idealkvinnen" derimot, ser de sjelden ut som henne.

Mvh jente 19 år.

Endret av Meg90
Lenke til kommentar

Du må skille mellom IRL perfekt og forum perfekt.. Har selv 2 forskjellige preferanser.. Kunne aldri i verden tenkt meg å vært sammen med noen som har så lav fettprosent som noen av jentene på bildene, så noe slikt du henviser til er bra IRL. Men hadde du funnet ei som har forum perfekt kropp med en personlighet som ei som du henviser til så kunne det vært ultimat..

Uansett er ikke dette en konkurranse om best personlighet. Her er det kun det billedvakre som gjelder, og da er faktisk ikke noen kilo for meget noen fordel.

Lenke til kommentar
Den kroppen så ganske bra ut, jeg liker at det er litt å ta i :D

Du har ikke lyst til å slenge opp et par bilder av deg selv? :innocent:

Tror aldri bilder av min kropp havner på nett nei ;)

Du må skille mellom IRL perfekt og forum perfekt.. Har selv 2 forskjellige preferanser.. Kunne aldri i verden tenkt meg å vært sammen med noen som har så lav fettprosent som noen av jentene på bildene, så noe slikt du henviser til er bra IRL. Men hadde du funnet ei som har forum perfekt kropp med en personlighet som ei som du henviser til så kunne det vært ultimat..

Uansett er ikke dette en konkurranse om best personlighet. Her er det kun det billedvakre som gjelder, og da er faktisk ikke noen kilo for meget noen fordel.

ja, skjønner hva du mener. Skal jeg finne bilde av den "perfekte" mannlige kroppen, hadde det nok blitt noe som han her:

NMM9597_mt.jpg

(bildet tatt fra den første posten)

Men guttene jeg faller for IRL (og som jeg synes har nydelige kropper), likner ikke på dette i det hele tatt.

Endret av Meg90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Syns magen til Denise Richards var litt... ekkel.

Slenger meg på.

Hvis det var henne så slenger jeg meg også på. Magen virket "gammel", var i alle fall ikke fin.

Du må skille mellom IRL perfekt og forum

http://www.neimanmarcus.com/products/mt/NMM9597_mt.jpg

(bildet tatt fra den første posten)

Men guttene jeg faller for IRL (og som jeg synes har nydelige kropper), likner ikke på dette i det hele tatt.

Not bad, men liker egenltlig litt mindre muskuløse gutter bedre. Men hadde tatt han liksom.

Endret av Slettet+5132
Fjernet quote av bilde.
Lenke til kommentar
Den kroppen så ganske bra ut, jeg liker at det er litt å ta i :D

Litt å ta i? Hun var ikke direkte feit for å si det sånn.

Litt å ta it betyr ikke feit, det betyr at det er litt former etc sånn at når du berører lår, rumpe etc så kjenner du ikke bein. HUn var absolutt ikke feit, hun hadde nydelige former.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...