Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Enig, han var mye finere der. Han har veldig pene armer, men jeg veit ikke helt hva jeg syns om hoftene hans. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er fjeset hans jeg er helt gal etter. Syns han er en utrolig kjekk mann! Kroppen hans ser jo fin ut den og, men han er nok litt mer muskuløs enn jeg foretrekker. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Å være mye fysisk aktiv kan faktisk være ekstremt givende. Å få muskler er som oftest et resultat av det ... Om jeg skulle se ut som han bleike karen på andre siden kunne jeg ikke gjort stort anna en kondisjonstrening. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg liker slasker. Samme her, for jeg er en lat slask selv Nå er jeg heldigvis slank av natur, ellers hadde jeg nok begynt å trene! Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Helt greit for meg det. Men dere burde tenke over hvor mye arbeid det faktisk ligger i en skikkelig godt trent kropp. Det krever kunnskap om mat og trening, selvdisiplin og kanskje flere år med trening. Nå syns ikke jeg den kroppen var særlig bra heller da... Liker bedre slik kropp hugh jackman har. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er imponerende det altså, for all del. Men jeg har ikke disiplin nok til å klare noe slikt... Og mannfolk flest liker vel ikke akkurat damer med bulende muskler heller, så Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg sier ikke det ikke er godt gjort, men jeg veit at jeg heller ville brukt den tida og energien på andre ting - og hadde muligens ønska det av en eventuell partner óg. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det skal gjerne litt kraftigere stoffer til før damer får bulende muskler. Men er absolutt enig. Godt trent derimot er baaare deilig Jessica biel f.eks er nam. Endret 21. mai 2009 av loaf Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jessica Biel er veldig flott. Endret 21. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg sier ikke det ikke er godt gjort, men jeg veit at jeg heller ville brukt den tida og energien på andre ting - og hadde muligens ønska det av en eventuell partner óg. Ja, ser den også. Alle er jo forskjellige. For meg er trening og sport en viktig del av hverdagen. Det er ekstremt godt å komme hjem etter en trening og du skjenner at kroppen har fått litt bank. Er jo en god grund til det også (endorfiner). Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jessica biel f.eks er nam. Det synes ikke jeg. Hun ser nesten ut som en mann. Mer muskler enn de fleste mennene som legges ut her, ihvertfall. Det skal sies at det tydeligvis er varierende hvor stor hun ser ut. Svææær forskjell. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jess. Personlig får jeg frysninger av overdrevent muskuløse kvinnfolk. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når man trener vil muskelene gjerne se større ut også, siden de logisk nok får mer blod i seg ... Om du syns hun ser ut som en mann sier det mer om de mennene du er vant med å se enn noe anna Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hun ser nesten ut som en mann. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 jojo, men det gjelder nå fortsatt syns jeg ... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Sa vi Jessica Biel? Snutt fra hennes nyeste film: http://video.ak.facebook.com/video-ak-sf2p...39907_58572.mp4 (Ja, du angrer om du ikke ser) Endret 21. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 OMG! Minus for at ho røyka, men ellers ... Smokin'! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå